Foto bij #67


Lucy
Twee dagen later was het dan zaterdag en moest ik toch echt weer terug naar het saaie Nederland. ‘Ik wil niet weg. Ik ga je echt zo gigantisch hard missen.’ Ik knuffelde Justin stevig en drukte mijn gezicht tegen zijn borst aan. ‘Ik ga je ook missen, Lucy. Maar ik beloof dat ik echt weer snel kom. Of jij naar mij natuurlijk. Dat kan ook.’ Ik glimlachte even flauwtjes, ging een beetje op m’n tenen staan en zoende Justin toen. Justin zoende me terug en zocht met zijn tong de mijne op. Na een paar minuten was het toch echt tijd om te gaan. Ik zuchtte, drukte nog een laatste kus op Justin’s lippen en zwaaide nog even voor ik de taxi instapte die mij naar het vliegveld zou brengen.

Misselijk kwam ik 6 uur later aan op Schiphol. Ik werd echt niet goed van vliegtuigen. Ik was echt vliegziek volgens mij. Ik strompelde het vliegtuig uit en zag m’n ouders er al staan. ‘Hee, hoe was het bij Justin?’ vroeg m’n moeder vrolijk. ‘Leuk.’ Antwoordde ik. ‘Het liefst was ik er voor altijd gebleven.’ Mama keek me een beetje gekwetst aan. ‘Vind je het niet leuk dan bij ons thuis?’ ‘Ach, jawel. Maar met Justin was het leuker.’ Ik glimlachte even en m’n moeder schudde haar hoofd. ‘Kom, we gaan. Ashley is alleen thuis met een of andere knul en toen we zeiden dat we jou gingen ophalen van het vliegveld leken Ashley en die knul daar heel blij mee te zijn omdat ze elkaar aankeken en toen in de lach schoten en ik heb zo’n idee wat ze van plan zijn.’ Zei m’n moeder in één zin zonder adem te halen. Ik schoot in de lach. ‘Hoe heet die knul dan?’ vroeg ik. Mama haalde haar schouders op. ‘Al sla je me dood, ik heb werkelijk geen idee. Weet jij het?’ M’n moeder keek m’n vader vragend aan. Hij fronste zijn wenkbrauwen. ‘Was het niet iets van Jan-Boudewijn ofzo?’ Ik keek m’n vader verbaasd aan. ‘Jan Boudewijn?! Is dat überhaupt een naam?’ M’n vader haalde lachend zijn schouders op. ‘Geen idee. Hij heette in ieder geval zo maar Ashley noemde hem steeds Jiebie ofzo? Daar snapte ik trouwens ook niet echt veel van.’ Ik wist gelijk wat m’n vader bedoelde. ‘Oh, je bedoelt JB. Wat een na-aper zeg. Justin heet al JB. Ze verzint maar een andere bijnaam voor die Jan-Boudewijn.’ ‘Oh ja, hij leek trouwens wel veel op Justin. Zelfde kapsel en zo, je weet het wel.’ Ik zuchtte diep. Ashley had echt een té grote obsessie voor Justin Bieber.


ik heb al weer wat inspiratie mensen. alleen dit deeltje is nog een beetje saai. D:

Reageer (8)

  • Alsina

    snel veder

    1 decennium geleden
  • quizi

    jeey plz verder

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    <3

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    kan het zijn dat dat justin gewoon is
    je hebt een nieuwe abo en snel verder want ik ben ziek en heb niks te doen
    verder
    <33333

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    bij een jan-boudewijn stel ik mee een jonge van het platteland voor. je weet wel een boer ;)
    verder verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen