Foto bij 2.0 Bigger

© xjustAgirlx

Ariane Granger
Toen ik rond elf uur weer binnen kwam wandelen bij mij thuis. Lag Justin languit op de bank sport te kijken. 'Geen schoenen op de bank.' zei ik automatisch. Hij gooide een hand chips naar me en negeerde me verder. 'Apesmoel.' schold ik hem uit. Hij grijnsde naar me en keek verder, blijkbaar had hij geen zin meer in ruzie. Nou ik wel. 'Papa, ik ga naar boven.' zei ik, terwijl ik mijn hoofd om de keukendeur stak. Hij en Pattie lieten elkaar snel los en zwaaiden naar me. Ik stak walgend mijn tong uit en liep de trap op om me om te kleden. Snel trok ik mijn slaapshortje en hempje aan en begon mijn tanden te poetsen. Toen ik terug kwam lag Justin languit op zijn bed met een Ipad in zijn handen. 'Wat doe je?' vroeg ik, een beetje nieuwsgierig. Hij bekeek me van top tot teen en grijnsde toen even. Geërgerd zuchtte ik en haalde mijn eigen laptop te voorschijn. Snel startte ik twitter op en keek of ik nog mentions had. @ArianeGranger ik denk dat ik de ergste bitch uit de hel ontmoet heb ;D Mijn mond viel woedend open. Hoe durfde die stomme kwal. Snel begon ik te typen @justinbieber Houd ervan om zijn kop in de yoghurt te dopen, hij hoopt dat hij van zijn apensmoel afkomt. -aa- Voordat ik me kon bedenken drukte ik al op send. Hij keek me boos aan. 'Ik heb geen apensmoel.' Hij keek even in de spiegel om te checken of hij er nog wel hot uitzag. Ik rolde voor de zoveelste keer vandaag met mijn ogen. Ik zweer het, binnenkort bleven ze boven in mijn oogkassen hangen. En dan was het zijn schuld. 'En ik ben geen bitch uit de hel.' verdedigde ik mezelf. Hij legde zijn ipad weg en begon zich uit te kleden. Snel trok ik mijn deken over mijn hoofd. Zulk hersenletsel kon zelfs ik niet aan. Toen ik twee minuten later weer durfde te kijken stond hij nog steeds met een voetbalshort aan en zonder shirt. 'Kleed je aan wil je.' Hij grinnikte en knipoogde. 'Je kan gewoon mijn sexyness niet aan.'

--

bij iedere nieuwe 1.0 of 2.0 enz. Zal ik voortaan een liedje posten (A)
woeeh 31 abo's wij vieren een feestje hierzo ^^
Maar we willen deze keer wel van alle eenendertig een reactie :Y)
jaa?
Deal <3
Udo Udo Udo ik wens een kudo
wauw we vragen wel veel van jullie vandaag..
Xliefs<3

Reageer (11)

  • vampgirly

    SexynessxD Typisch jongens...
    Weetje, I(H)it!!!

    Udo, udo, udo, je krijgt van mij een(Y)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder<333

    1 decennium geleden
  • JeydonWale

    hahaaha !
    sneeeel verduuuur ;d

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    hij's wel sexyyyy <3

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    ahum, sexynot. ;$
    soory, i just don't think he's that hot. :Y)
    wel mooi geschreven. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen