Fifty-eight
@Maritt Overbeek
"Ik denk dat het beter is als je niet met zulke betraande ogen naar binnen gaat." zegt Justin als we voor de deur staan. "Dan gaan ze dalijk weer allerlei vragen stellen enzo, en ik denk niet dat je dat wilt toch?" Het enige wat ik doe is mijn hoofd schudden. Hij heeft gelijk, daar heb ik nu al helemáál geen zin in. Ik heb niet eens zin om tegen iemand te praten. Nou geloof me, dat is niet snel zo. Met gebogen hoofd stap ik het huis in en trek snel mijn schoenen uit. Gelukkig zitten mijn moeder en Pattie nog steeds in gesprek, dus kan ik ongezien naar boven vluchten. Zachtjes loop ik de trap op met Justin achter me aan. "Wil je misschien iets te drinken?" Weer schud ik mijn hoofd. Ik voel dat Justin naast me komt zitten op het bed, en even kijk ik hem aan, maar dan laat ik mijn hoofd alweer zakken. "Is het erg als ik even de computer opstart om mijn mail te bekijken?" Het is al de zoveelste vraag die Justin aan me stelt. Alles beatwoord ik met een zacht nee schuddend hoofd, en deze keer doe ik dat dus weer. Alsjeblieft stel geen vragen meer..
@Justin Drew Bieber
"Is het erg als ik even de computer opstart om mijn mail te bekijken?" vraag ik aan Maritt die nog steeds wezenloos op het bed zit. Weer schudt ze haar hoofd. Ik wou dat ik iets voor haar kon doen.. Maar wat? Ze wilt niks op dit moment, gewoon niks. Dat snap ik ook wel, want ze word bedreigd, en gestalkt door een of andere malloot die haar pijn wilt doen. Sirieus, als ik weet wie het is, die gaat dood.. D-o-o-d, dood ja! Er borrelt weer een boos gevoel van binnen. Zuchtend kijk ik naar Maritt die nog steeds niks heeft gezegd of gedaan. Wanneer zal die stoppen..?
Even iets nieuws hoe ik voortaan iets ga zetten onder een hoofdstuk (: Dit ziet er wat mooier uit, vinden jullie ook niet?
Iedereen misschien een orginele reactie met iets leuks/liefs/speciaals erin? YAAAAAAY<3 xxx
Reageer (11)
oeeh dit word een lange en originele reactie!
1 decennium geledenmaar eerst moet ik naar de WC
nee echt waar, ik moet heeeeel nodig!
okee, nu ben ik er weer
haha okee, ik vind jou story zo leuk!<3
Echt super! Ik wil weten wie S is!
hhm.. Selena??
oeeh dat zou wel kunnen haha,
Snel verder<3
okee, hij is niet zo lang als ik hoopte.. nou ja..(: