Foto bij 1.4

©xjustAgirlx

dankjewel butsybieber<3

Ariane Granger
Ik had nog steeds plezier omdat ik Justins hoofd in de yoghurt had geduwd. Dat was mijn grootste wens, like, ik hoef nu gewoon niet meer te leven. Oke ik lieg, dat is niet waar. Het zou pas perfect zijn als het een kom vol giftige schorpioenen was in plaats van yoghurt, maar dit was ook al quite satisfying. Celine smste constant of ik buiten ging skaten en ik had maar besloten om gewoon te gaan. 'Pap ik ga skaten!' gilde ik naar de woonkamer, en voor hij kon reageren was ik de deur al uit. Snel stapte ik op mijn skate board en ging zo snel mogelijk naar de baan. Celine stond naast de halfpipe te wachten met haar mobiel in haar hand. 'Woehoe!' gilde ik vrolijk en ik rende op haar af. Meteen scheurde ze haar blik los van haar blackberry. Ze gaf me een highfive en keek me toen vragend aan. 'Wat?' Haar blauwe ogen glinsterden geirriteerd. 'Je weet precies wat ik bedoel.' Ik haalde mijn schouders op. 'Je gaat me toch niet geloven.' Ze lachtte, 'Ik beloof dat ik niet zal lachen' Ik keek haar sarcastisch aan, 'Je lacht al..' Voor ze iets kon zeggen gaf ik al antwoord op haar vragen. 'Ik moet met Justin Bieber op een kamer slapen.' zei ik walgend. Even keek ze me stomverbaasd aan en toen begon ze over de grond te rollen van het lachen. 'Hahaha, die is goed.' Voor ik iets kon zeggen hoorde ik een stem achter me. 'En toch is het zo.' We draaiden ons allebei om en keken Justin geïrriteerd aan. Nouja ik keek hem geïrriteerd aan, Celine keek meer bewonderend. Ik porde haar en ze schudde even haar hoofd. 'Stalk je me soms Bieber?' zei ik sarcastisch en draaide me toen van hem weg, hopend dat het gewoon een slechte droom was. Hij liep naar me toe en boog zich naar mijn gezicht. Hij drukte op mijn neus en zei: 'Tuut' Daarna liep hij naar jongens die blijkbaar zijn vrienden waren en Celine en ik keken hem verbaasd na. 'That dude is weird.' lachte Celine.


Udo Udo Udo, alles wat ik wens is een .... kudo
laat even weten wat jullie vinden<33

Reageer (12)

  • JeydonWale

    Ghehe ! ^^ x

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    yeah, the dude is weird.. (:

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    wahahahahahaxD
    i likeee it (:
    en graag gedaan hoor! ^^
    gehe ik weet zeker deze storie word lachen haha ;p
    VERDUUUUUR<33

    1 decennium geleden
  • Colourcake

    TUUUUUT
    Haha snel verder!(L)

    1 decennium geleden
  • NeverEver


    Hier komt de goede fee en zegt
    'Je mag één wens doen, wat zou je heel graag willen?'

    jij;
    'Udo,udo,udo, alles wat ik wens is een kudo'

    ik/goede fee;
    'Oke, komt er aan'

    Ping;
    Kudo succesvol geplaatst


    snel verder bitte!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen