Hailey Kush.

‘Dat ik ooit zonder jou gezang kon’, lach ik zachtjes als hij klaar is, en zijn gitaar naast zich neer heeft gelegd. ‘Dat neem ik maar als een compliment dan?’, lacht hij zachtjes en kijkt me vanonder zijn wenkbrauwen aan. ‘Tuurlijk gek! Het was prachtig’, glimlach ik breed en laat me achterover vallen op zijn bed. ‘Heb je een Nintendo of iets?’, glimlach ik als ik terug denk aan die grote tv. ‘Nee, wel een xbox?’, grijnst hij en staat op. ‘Je hebt wat?’, lach ik en kijk hem vreemd aan. ‘Een spel computer voor op je tv?’. ‘Ik ken de Nintendo?’, glimlach ik zwak en haal mijn schouders op. ‘Oh Hailey! You have not lived!’, grijnst hij en rent naar zijn tv toe. Hij opent de kast waarop hij steunt en haalt er een paar dunne hoesjes uit en legt ze neer op de grond. ‘En dat zijn?’, glimlach ik ongemakkelijk en sta ineens met een ruk op. ‘Wacht, je zoekt helemaal niet naar dat xbox geval, je hebt dat moordwapen daarin gestopt hea? Daar had je me bijna’, gil ik hysterisch en ren naar de slaapkamer deur. Ik open hem met een ruk en ren de trap af. ‘HAILEY!’, hoor ik Justin ergens bovenaan de trap lachend roepen. ‘Nee! Je moeder maakt heerlijke spaghetti, dus je hoeft mij niet te eten!’, schreeuw ik terug en ren de keuken in, terwijl Justin de trap afstormt. ‘Pattie, dek me’, glimlach ik naar haar en ga achter haar staan terwijl ze geduldig in de saus blijft roeren alsof er niks aan de hand is. Oh, zij is góed. ‘HAI-oh hoi mam’, hoor ik Justin’s stem zeggen nadat de deur met een klap tegen de muur was beland. ‘Nou, jij weet ook een entree te maken’, hoor ik Pattie lachend zeggen. ‘Ik zoek Hailey, ze denkt dat ik der wil vermoorden met een xbox’. Pff, hij maakt me gewoon belachelijk. Ik zucht zachtjes, maar hoorbaar voor Pattie waardoor ze zachtjes grinnikt. ‘Niet gezien’, antwoord ze simpel, met een kleine glimlach op haar gezicht. ‘Oh nee’, zegt Justin en ik hoor zijn voetstappen dichterbij komen. Ik sla mijn armen beschermend over mijn hoofd, en maak me zo klein mogelijk. ‘Justin ik ben serieus ik heb haar niet ge-‘. ‘GOTCHA!’, roept hij keihard. Geschrokken val ik op de grond, en kijk omhoog waar Justin hangt, met een brede grijns op zijn gezicht. ‘Wie?’, vraag ik onschuldig en zie hem lachend zijn hoofd schudden. ‘Kom’, hij steekt zijn hand naar me uit, maar die negeer ik. Je weet het maar nooit met onbekende, die kunnen je toch rare dingen aandoen. Ik krabbel zelf overeind en kijk wat om me heen. ‘Vind je het nog steeds lekker ruiken en uitzien?’, glimlacht Pattie als ze me ziet kijken en wijst naar het eten. ‘Heerlijk’. ‘Wil je dan misschien vanavond met ons meegenieten?’. Afwachtend kijkt ze me aan. ‘Ja dat wil ze’, grijnst Justin en slaat zijn arm om me heen. Vies kijk ik naar zijn arm, waardoor Pattie weer begint te lachend. ‘Ik denk dat Hailey dat best zelf kan beslissen Justin’, lacht Pattie en kijkt streng naar zijn arm waarna hij hem weghaalt. ‘Ja Justin’, praat ik Pattie wijs na en sla mijn armen over elkaar heen. ‘Ik had mijn moeder beloofd thuis te eten’, glimlach ik ongemakkelijk en schuif wat met mijn voeten heen en weer. ‘Dan bel ik er toch even over met je moeder?’, stelt ze voor. Al snel schiet door mijn gedachte dat ze dat echt niet kan doen. ‘Euh nee! Ik eet wel thuis, hoe lekker het ook ruikt, sorry’, glimlach ik kort. ‘Oh, jammer, volgende keer misschien?’. ‘Zeker’.
---
ik denkt niet dat dit een super lange story word :3 ook al vind ik het ge-wel-dig om hier aan te schrijven :')

Reageer (6)

  • EVO

    Ik vind dit echt geweldig :'D

    1 decennium geleden
  • fluweel

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Pikachu16

    eeennnnnn het is ook npg eens geweldig om te lezen:D

    1 decennium geleden
  • STALIK

    Hehe, ik denk niet dat Justin de volgende keer gewoon laat zitten dat ze niet meer weet wie hij is :3 verder <3

    1 decennium geleden
  • THING2

    Oké, dit is nu officieel een van mijn favo stories! I LOVE IT.
    xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen