Yeeeeeeeee, al om tien over een uit :D

Nu gaan we levenloos doen met quizlet, wiskunde en grieks.

*Droom*
Ik ben weer in de bossen bij La Push, het is nacht. In de verte zie ik licht. Het komt steeds dichterbij. Plotseling sta ik oog in oog met mijn vader en mijn moeder. Mijn broertje loopt achter hen, met een gemene grijns op zijn gezicht. 'Nu hebben we je en je gaat mee naar huis.En jij krijgt lekker straf. Jij gaat alles voor mij doen,'zegt mijn broertje vals. 'Ja jongedame, hij heeft gelijk. Jij gaat ervoor boeten dat je bent weggegaan,'zegt mijn vader dreigend. Mijn moeder kijkt me liefdevol aan, maar ik zie achter haar ogen de haat zitten. Ik probeer te rennen, maar ik kom niet vooruit. Mijn vader loopt met een mes op me af. Als hij vlak voor me staat begin ik te gillen.


Ik wordt gillend en nat van het zweet wakker. Ik hoor de deur opengaan en Jake komt binnen. 'Wat is er Charlotte?'vraagt hij bezorgd. Nog te geschrokken om te praten kijk ik hem aan. Het enige wat ik kan zeggen is:'Mijn ouders...''Rustig Charlotte, het was maar een droom. Ik zorg ervoor dat ze nooit meer aan je komen,'zegt Jake kalmerend en hij slaat een arm om me heen. Jake blijft de rest van de nacht bij me, maar ik ka niet meer slapen.

Reageer (1)

  • loveer

    Aaah (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen