Chapter 26
Ik zal jullie alvast waarschuwen. -Nee, dit is nog niet het einde- Ik ben van donderdag tot maandag zeilen, en ik zal op die boot geen computer hebben, laat staan internet. Dus ik zal niet kunnen schrijven of activeren.
Maar jullie krijgen morgen nog een stukje, met veel geluk twee, voordat ik weg ga. ^^
Maar jullie krijgen morgen nog een stukje, met veel geluk twee, voordat ik weg ga. ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Ik háát Cynthia nu echt héél erg, dus ga ik maar niet beledigingen opschrijven aangezien ik daar later spijt van ga krijgen. Iig, als Abby dit aan Scorpius verteld moet hij wel wat doen, allen Scorpiussen zijn altijd diep van binnen lief! En ze kan het boek toch wel weer repareren? Wat MizzzAppel zegt klopt helemaal! Heel veel plezier met zeilen! Ga je nog vertellen hoe het is afgelopen met zeilen?
1 decennium geledenxx
WAAAH - Hier moet Scorp echt achterkomen !!!
1 decennium geledenHij moet er echt wat tegen doen.
&&& Wuthering Height is inderdaad een awesome boek. (L)
verder!
1 decennium geledencynth is levenlooooooos.!
Hoe bedoel je: ik-ben-te-zielig-voor-woorden-en-mol-daarom-boeken-die-iets-betekenen.
1 decennium geledenWuthering Heights, dat stond ook de hele tijd in twilight, misschien moet ik het ook eens gaan lezen.
xxxx
dat is echt fucking zielig!
1 decennium geledenshe's a bitch!