Foto bij Chapter 23

Dit is het 400ste hoofdstuk dat ik schrijf hier op Q. :'D
Nog maar 278, dan sta ik bij de Top Hoofdstuk Schrijvers. x'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Fidem

    xd Scorpius en Abby, ik vind huizen en konijnen niet meetellen.Gefeliciteerd met je 400 hoofdstuk dat er nog vele bij mogen komen!
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Ik ga mee met Eveline, heb geen zin om alles nog een keer over te typen :Y)
    Gefeliciteerd met je 400ste hoofdstuk! Het is een hele... vage geworden >< ik probeer erachter te komen, want je hebt al best wel veel hints gegeven, maar het lijkt alsof er nog één belangrijke schakel ontbreekt, of ben ik nou gewoon dom bezig omdat het VROEG is?

    1 decennium geleden
  • Humane

    Ghaha, liegert ze gaat wel met hem om!
    Wat is professor Prédire's foonnnummer?
    Ga ik ff klikken!
    verder!!

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Ten eerste: gefeliciteerd met je 400ste hoofdstuk! En dat je maar in de top mag komen (:
    Ten tweede:, ik denk dat de voorspellingen wel degelijk op waarheid berusten, dus wat zal daarvan komen?
    Veel pijn in de nabije toekomst... Er staat niet bij of dat fysiek of mentaal is, ik gok op mentaal. Scorpius gaat haar dus kwetsen.
    Ze wordt bedrogen door een vertrouwenspersoon, maar aangezien ze die niet heeft zal ze eerst met Scorpius een band moeten opbouwen.
    Uit een hechte vriendschap een stormachtige liefdesrelatie... Dus eerst worden Abby en Scorpius vrienden, en dan worden ze langzaam maar zeker verliefd op elkaar in een relatie die eigenlijk niet kan, vanwege de situatie waar ze in zitten.
    Dus... Abby gaat voor het eerst in haar leven iemand vertrouwen en als een vriend beschouwen, Scorpius. Scorpius heeft wel degelijk gevoelens voor haar, maar hij moet iets met zich meedragen wat Abby uiteindelijk pijn zal doen. Eerst bloeit er een relatie op, maar dan komt Scorpius' geheim naar buiten en wordt Abby enorm gekwetst. En misschien heeft dat geheim wel te maken met het Duistere Teken en dat meisje, Milly nogwattes, die dood is?
    Am I right? Pfoeh, Abby heeft bepaald geen rooskleurige toekomst! Ga jij maar verder, dan weet ik of mijn voorspellingen kloppen (:
    Misschien moet ik wel waarzegster worden, haha.

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Dit moet wel op Scorpius en Abby slaan! Ze heeft geen andere vrienden, en konijnen tellen niet mee x'D Misschien kan je Scorpius nou niet echt een vriend noemen, maar het zou zo leuk zijn (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen