Foto bij Chapter 21

Whaha,jullie reacties zijn leuk. :'D

Maar nee, ze gaan nog niet kussen. Dat duurt lekker nog een tijdje. Oeps, nu heb ik natuurlijk wel al verklapt dát het gaat gebeuren. :x
Nou ja, dat lijkt me hoe dan ook nogal obvious, dus eigenlijk is het niet zo erg. :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Wiarda

    Ik houd van koppige Scorpius. Van alle soorten Scorpius trouwens, ik krijg geen genoeg van Scorpius.
    Maar hij wilde de school vervloeken? er is hier iets aan de hand nee dat hadden we nog niet door
    Ik moet alleen nog het verband tussen Scorpius en dat dode meisje leggen, maar jou kennende ligt het heel ergens anders aan, dus doe ik dat niet. Scorpius zal er vast weer niets mee te maken hebben. Althans, dat wel, alleen niet rechtstreeks, dat licht veel te veel voor de hand. Het is een soort "neefje" van het echte geheim. Moeilijk uit te leggen eigenlijk, dus geef ik het hierbij ook op.
    Vlug doorgaan, Square! Of ik stuur Saepe op je af en die verzint wel een goed dreigement (ze is daar veeeel beter in dan ik... ik ben de lange-niet-dreigvolle-reactie-schrijfster van de familie, zij is de sluwe dreigster -isdateenwoord?-)

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Jij bent koppig
    Ik weeet het.
    Geniaal dat, ik weet niet waarom, ik vond het geniaal...
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Hahaha
    Goed hoofdstuk!!
    Snel verderrr...(flower)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Snel verder please!!!
    Hangt er soms(H)in de lucht? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen