Foto bij WS ~ 56

(Nyree)

Ik was opgelucht toen de kiestoon stopte en ik zijn stem hoorde. “Hey, ben jij ook boos?” vroeg ik aarzelend. Gustav zijn lach weerklonk zacht langs de andere kant. “Nee, ik ben niet boos Nyree. Niemand trouwens,” Ik schopte mijn krukken weg. Ik wou die dingen echt niet meer zien!

“Wat was dat?” vroeg hij. Het klonk vast nogal luid toen ze op de grond vlogen. “Mijn krukken zijn me beu,” gniffelde ik. “Nog even Nyree,” “Geduld is niet één van mijn sterkste kanten denk ik,” Hij lachte. “Hoe ging het bij je vader?” vroeg hij. Mijn wenkbrauwen krompen in elkaar. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en kriebelde langs mijn voorhoofd. “Ik ben zo blij dat je het vraagt,” zuchtte ik en probeerde mijn been in de sofa te leggen.

De tranen prikten achter mijn ogen. Ik was blij dat hij me niet kon zien. “Hij zei…” Ik probeerde te slikken. “Hij zei d…” Ik probeerde het nog maar eens. “Hij zei dat…” Mijn keel kromp in elkaar.

” Nyr gaat het wel?” Ik snikte luid en hield de telefoon verder van mijn oor in de hoop dat hij dit niet hoefde te horen. De tranen vielen als watervallen van mijn gezicht. Het deed pijn.

“Hij zei dat hij me gemist had!” huilde ik luid. Mijn handen gingen bibberig over mijn gezicht. “Hé, rustig, niet huilen,” Ik slikte en probeerde rustiger te ademen. “Ze gaan hem opsluiten in zo’n instelling Gustav, waar al die gekken zitten...” Ik snikte al wat zachter en veegde mijn wangen droog met het uiteinde van mijn mouwen.

“Je vader heeft hulp nodig Nyree,” De manier waarop hij alles zei was geweldig. Hij twijfelde niet over wat hij zei, was niet bang dat ik kwaad zou worden. Hij wist dat wat hij zei de waarheid was.

“Ik ben zo blij dat je belt, niemand begrijpt het, jij misschien ook niet maar jij doet er tenminste niet zo lichtgeraakt over als Bill. En Tom, hmja die lijkt al helemaal geen mening te hebben,”

“Ze zijn gewoon bang om je kwijt te raken Nyree en daar is echt niets mis mee. Het wordt tijd dat de tour voorbij is, ze missen je echt verschrikkelijk. Iedereen wordt er gek van.” Ik lachte en veegde de laatste tranen weg.


---

Reactiiiies?? Mhihii

Reageer (10)

  • NizVampire

    wat lief<3

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    mooi geschreven!
    x

    1 decennium geleden
  • Assje

    Btw het uur van quizlet klopt niet!!! xD
    Toen ik op reageren drukte was het 01:14 en niet 01:10 (puh)
    En ik weet zeker dat het 14 was omdat de klok van mn Ipod gelijk loopt met een klok in mn huis en die klok in mn huis ontvangt de juist tijd via de satelieten ofzo :X

    Ok deze reactie is echt zinloos dus LEZEN OP EIGEN RISICO!!! xD
    En nu ga ik probere slape (A)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Assje

    TOPPY!!! (Y)
    Weet je? Ik vind dit verhaal écht super!!! (H)
    Weet je ook dat ik in een hyper-bui ben om 01:14.. raar hè?! :S
    Nja zo ben ik ook.. Hé kijk een weetje xD
    Ik moest eigelijk al laaang slape van mn ouders maar ik ben nog totaaaal ni moe --> stout e van mij? Lol xD (lol) zie dat ik raar ben?!!^^
    Pffft: ik verveel mij écht dood x(
    Mja.. Ik hoop dat je snel verder gaat? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • xLeutjeWicht

    snel verder gaan hoor..
    (H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen