1.2
Ariane Granger
'Leid jij justin even rond in huis? Dan gaan Pattie en ik pizza's bestellen.' zei mijn vader té vrolijk. Ik rolde met mijn ogen en wenkte bieber. 'Nou hier is de trap.' zei ik, terwijl ik er naar wees. 'Als je naar boven gaat zijn er twee slaapkamers een badkamer en een wc. Hier beneden is een keuken, een wc, een troephok en de woonkamer. Als je de tweede trap op loopt kom je op zolder.' Ik keek mijn vader triomfantelijk aan en liep de trap op. 'Dat was de rondleiding.' deelde ik Bieber mee. Hij keek me geïrriteerd aan maar volgde me wel de trap op. Ik negeerde hem en deed snel de deur van mijn kamer dicht in de hoop dat hij niet binnen zou komen. Net toen ik een opgeluchte zucht slaakte ging de deurklink naar beneden en liep hij de kamer binnen. Hij keek even naar mijn grote bed en naar zijn mini bedje en ik kon het niet laten om even evil te lachen. Hij keek me vernietigend aan. 'Hoor eens,' begon hij, 'Ik wil hier ook niet zijn, dus laat me gewoon met rust.' Ik lachte smalend. 'Nee, jij bent de beroemde justin Bieber, die hoort in een villa te wonen en bediendes te hebben.' Zijn blik werd nog bozer en hij zuchtte hoorbaar. 'Dat ik iets ga bereiken in mijn leven en jij verdoemd bent tot opper wc schoonmaker voor de rest van je leven is niet mijn schuld.' Ik rolde met mijn ogen en gooide mijn kussen tegen zijn gezicht zodat zijn pet op de grond viel. 'Kijk uit bitch.' schreeuwde hij. Ik negeerde hem en gooide nog een kussen tegen zijn hoofd. 'Rot op!' wilde hij verder gaan met zijn tirade, 'Ariane, Justin! Pizza!' riep mijn vader van beneden. Snel liep ik de deur uit en sloeg hem vlak voor zijn neus dicht. Hij vloekte even en ik lachte hardop. 'Sukkel.'
Laat even wat je vind en geef een reactie+ kudo <3
WAUW al 16 abo's<3
weloveyouguys<3
Xliefs
Reageer (9)
Opper wc schoonmaker haha xd
1 decennium geledenSnelSnelSnelSnel Verder <3333333333
'Dat ik iets ga bereiken in mijn leven en jij verdoemd bent tot opper wc schoonmaker voor de rest van je leven is niet mijn schuld.'
1 decennium geledenHaha geweldig
hahah wat zijn ze lekker aardig voor elkaar! ;'D
1 decennium geledensnel verder:)
1 decennium geleden