Foto bij 1.1

©xjustAgirlx

.

Ariane Granger
Stomverbaasd keek ik naar Justin Bieber, die langzaam op me af kwam komen. God, wat had ik veel zin om die grijns van zijn gezicht af te meppen. Met een grimas op mijn gezicht nam ik zijn hand aan en stelde me voor. 'Ariane.' zei ik, 'Bieber, Justin Bieber.' zei hij. Nee grapje dat zei hij niet. Maar de manier waarop hij aan kwam lopen deed me denk aan James bond. 'Justin.' zo stelde hij zich wel echt voor. Snel trok ik mijn hand los en stampte het huis binnen. Wat had ik misdaan in een vorig leven dat hij nu bij mij in huis moest komen wonen. Uberhaubt dezelfde lucht inademen leek me al verschrikkelijk. Mijn vader legde zijn hand op mijn schouder. 'Is er iets?' vroeg hij, te onschuldig. Ik keek hem alleen maar boos aan en liep toen de trap omhoog. Hij wist heel goed wat er was. Ik stak mijn mening namelijk nooit onder stoelen of banken, zeker niet wat het Bieber betreft. Op mijn kamer aangekomen sloeg ik de deur dicht en ging mokkend op mijn bed zitten. Er klonken voetstappen op de trap en mijn deur ging open. 'Geef hem een kans Ariane.' zei mijn vader, en hij deed zachtjes de deur dicht. Een zachte klik liet weten dat ik nu alleen was.

Eenmaal gekalmeerd, liep ik weer naar beneden, waar de rest in de bank zat met wat te drinken. 'Ik heb cola voor je ingeschonken.' zei mijn vader vrolijk. Hij had zijn arm losjes om Pattie haar midden en Justin zat op de bank daartegenover, naast zijn drinken stond een onaangeroerd glas cola. Naast hem zitten, een rilling liep over mijn rug maar ik verbeet me. Ik ging helemaal aan het uiteinde zitten en pakte toen mijn cola van het tafeltje. 'Zo,' begon Justin tegen mij te praten, 'Ik kom dus bij jou op de kamer?' Snel keek ik hem aan en hij glimlachte irritant. Met een geoefend handgebaar veegde hij wat haar uit zijn ogen. Ik knikte en bekeek naar de cola in mijn glas. Buiten scheen de zon en er kwamen een groepje van mijn vrienden langs op hun Skateboarden. Ze zwaaiden maar liepen verder, omdat ze wisten dat ik bezoek zou hebben vandaag. Mijn telefoon trilde en ik las snel het smsje dat ik van Eve had gekregen. 'Én hoe is justin? Xx' Ik rilde en typte gauw een antwoord terug: 'Please Kill Me 0.o'.

Kudo kudo kudo ik wil een udo? :Y)
laat asjeblieft even weten watje vind <3

Reageer (9)

  • MMM

    wauww ik ben nu al gek op je story (Y)

    1 decennium geleden
  • Colourcake

    Ben nu al addicted!

    1 decennium geleden
  • JeydonWale

    hahaaha dat word gezellig met justin in huis! xd
    (H)(H) x

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen