You can't be too careful anymore
When all that is waiting for you won't come any closer
You've got to reach a little more

Ik herinner me dat ik het eerst niet wilde doorhebben. Ik wilde mijn gevoelens niet onder ogen komen. Ik wilde niet zien dat wat ik voelde gevoelens van verliefdheid waren. Inderdaad, ik verzette me er onbewust tegen. Toen je me voor de eerste keer in je armen nam, op knuffeldag, zette je me onbewust aan tot nadenken. Vanaf dat ene moment was ik verkocht aan je, alleen zou het nog een tijdje duren voor ik er ook voor zou uitkomen, het zou aanvaarden. Ik heb in het verleden een nogal niet positieve ervaring gehad, die ervoor gezorgd heeft dat mijn zelfvertrouwen op alle mogelijke manieren een serieuze deuk gekregen heeft. Ik wilde niet verliefd zijn op jou, maar ik kon niet weglopen van mijn gevoelens en verlangens die steeds groeiden. Oktober 2010, precies één jaar na mijn belofte. Ik hecht veel belang aan beloftes en ik houd vaak nogal vast aan mijn persoonlijke principes. Noem dat maar de slechte kant van me.
Maanden zijn er ondertussen aan voorbij gegaan en ik weet ook niet of ik de moed heb om je te vertellen hoe ik me gevoeld heb of wat er door me heen is gegaan. Ik had het geluk dat ik mijn hart kon uitstorten bij iemand en dat al van het begin aan. Ze deelt mijn geheim nog steeds en zonder haar was ik vast al ten onder gegaan aan mijn eigen moodswings.

Reageer (1)

  • CursedDitto

    Het vertellen is erg moeilijk, ik durf het ook nog steeds niet. Dat van mij gaat nou al 1,5 jaar zo denk ik...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen