nummer 90!!! we gaa voor de 100!!!

sorry dat het soms wat lang duurt voordat er hier een vervolg op komt!:(

ik heb het alleen nogal heel erg druk en ik heb ook nog meerdere series waar ik soms were meer voor weet dat voor deze...

deze is nogal kort.. sorry daarvoor!!!

veel plezier!

xxes(H)

wat vooraf ging:
‘Hoi Teun! Leuk om je weer te zien! Ik ben er klaar voor. Vermoord me maar!’ moet ik dat zeggen??” zeg ik kwaad en ik kijk naar Laura die geschokt is door mijn uitbarsting. “Ik.. eh… Nee! Natuurlijk niet!” zegt ze geshockeerd en ik zie dat ze radeloos is. “Luna… schat, we vinden er wel wat op. Je weet heust wel dat ik je niet laat gaan en dat ik je niet kwijt wil. Ik wil ook dat Teun niet tussen ons komt, maar je moet hem niet opzoeken. Alsjeblieft.. doe dat niet..” zegt Kiro, hij was opgestaan en kijkt me smekend aan. Hij heeft mijn handen vast waar ik naar kijk. “Beloof je me dat??” vraagt Kiro en hij tilt mijn kin op. Ik kijk hem recht aan in zijn ogen. Ik knik. “Ik beloof het je..” fluister ik en de tranen wellen weer op. Kiro trekt me tegen hem aan en hij omhelst me stevig. Ik sla mijn armen ook om hem heen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • SINNER

    cker weten!! ik wil verder (A)
    WEITAH BITTE! (flower)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    ja next !!
    ik ben lekker de eerste die hem maakt :p
    MAAK MAAR SNEL VERVOLG !!!!!

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen