@Maritt Overbeek


Sirieus, deze lasagna rocks! Jeez, Pattie kan echt goed lasagna maken! Genietend eet ik mijn lasagna op. "Mag ik nog een beetje?" vraag ik als mijn bord leeg is. "Tuurlijk! We hebben genoeg, dus neem maar lekker." Pattie schept weer wat lasagna op mijn bord, en smullend eet ik het op. "Ik wist niet dat je lasagna zó lekker vind." Justin kijkt me grijnzend aan. "Ik vind het heeeeeeerlijk!"

Als we klaar zijn met eten stoot Justin me onder de tafel aan. Pattie en Kate zijn druk in gesprek, dus een perfect moment er tussen uit te sneaken. "Kom, zullen we even naar buiten?" fluisterd hin in mijn oor.
Ik knik, en hij pakt mijn hand weer beet. Ik voel dat ik warm word, en vlinders dringen zich weer in mijn buik. Als we eenmaal buiten staan schik ik. Ik kijk op mij horloge en hap naar adem. "Wat is er?" fluisterd Justin weer een beetje geschokken, en hij neemt me mee naar een geheim plekje. "We zijn de tijd vergeten. Het is 5 uur.. en half 4 moest ik van S bij de bijenkorf zijn.." Een traan loopt over mijn wang en ik pak Justin beet. "D-dalijk doet S me iets aan.." Bang kijk ik op me heen en hij pakt me beet. "Ik bescherm je.." fluistert hij, en een geruststellender gevoel dringt binnen. "Je bent een schat." zeg ik, voordat ik er erg in heb. Shit! Dalijk weet hij dat ik verliefd ben! Had ik dat nou maar niet gezegd..

Reageer (8)

  • kimmybiebzz

    Aaawhh verdeeeer!<3

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    OMG! Wanneer gaat ze die S nou ontmoeten?!
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    ach het maakt niet uit dat ze dat zegt Justin vind haar ook leuk
    en nou gaan ze die s onmoeten
    en dat is
    Selena?? (heb ik het goed?)

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen