Foto bij Buitenspeeldag

Buitenspeeldag(flower)

De dag voor half 2.
Het was een gewone dag,6 april is toch een gewone dag.Tot half 12 had ik school.Verder is er niks speciaal gebeurd.
De dag na half 2.
Ik en een paar vriendinnen en vrienden hadden afgesproken op een plaats.We hadden om half 2 afgesproken.Ik ging om half 2 naar de plaats waar we hadden afgesproken.Het was 2 uur en bijna iedereen was er.We hadden ook gezegd: ''Om 2 uur gaan we naar het pleintje waar de dag zich eigenlijk afspeelt.''Dus gingen we naar het pleintje.Om 3 uur heb ik de stap genomen om het te vragen.Ik liep te zoeken naar waar hij was.Toen ik hem zag liep ik naar hem toe.Ik zei:''Milan,wil je met mij een verkering?''Hij begon te blozen.Er waren ook 2 vrienden van hem erbij.Milan deed tekens voor een soort vergadering.Doran & Maarten gingen bij Milan staan.Maarten zei toen:'' Ga voor Laura staan en kijk in haar ogen en zeg dan het antwoord.''Dus Milan ging voor mij staan en keek in mijn ogen.Ik begon te blozen en hij ook.Hij draaide zich om en Maarten riep: ''Milan in haar ogen kijken!''Dus draaide hij zich terug om en keek in mijn ogen.Toen zei hij:''Wat was de vraag nu weer?''Ik antwoorde direct:'' Wil je met mij een verkering?''Hij keek in mijn ogen en zei: ''Ja ik wil een verkering met je.''Ik begon echt blij te kijken.
Ik vroeg:''Was je al langer dan daarnet op mij?''Hij begon terug te blozen en gaf even geen antwoord.Toen riep Doran:''Milan geef antwoord!''Milan antwoorde:''Ik was al op je sinds ...''Toen Milan de zin nog niet had afgemaakt riep Maarten:''Kus haar toch!''Toen begonnen we allebei te blozen en we deden tekens dat we Maarten gingen pesten met de naam Anke,hij is namelijk op Anke.Dus ik en Milan begonnen hem te pesten met Anke te zeggen.Het was ondertussen al half 4.Ik vroeg aan Milan''Wil je je zin afmaken?''Toen maakte hij de zin af met:''Gisteren.''We begonnen allebei te lachen omdat Doran riep:''Ooh hoe romantisch!''
Zo liep de dag af.
Dus je weet het,
wees niet te beschaamd zoals ik normaal ben.
Wie weet antwoord hij/zij met een ja.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen