Foto bij With pleasure ~ CB - 35

'Ik ga het echt niet eten hoor.' 'Jawel.' 'Nee echt niet!' Lach ik en duw zijn handen weg die een snoepje in mijn mond proberen te stoppen. 'Jij gaat eten!' Grijnst hij en probeert mij vast te grijpen, maar ik ren er snel vandoor met een van de drie tassen. 'Terug komen jij kleine!' Lachend bonk ik op de deur die door Shin verbaasd wordt open gedaan en meteen aan de kant springt wanneer ik naar binnen ren. Ik zet de tas op de keuken tafel en begin met het uitruimen ervan. Rustig loopt Strify de keuken in en helpt mee. Uiteindelijk beginnen we met het eten dat weeral Italiaans is. Nou ja, beginnen..Gewoon in de oven zetten en wachten, het is namelijk lasagne.

Wanneer de pieper gaat staan Yu en Strify op om de lasagne eruit te halen en op borden te verdelen. 'Kijk eens aan.' Grijnst Strify naar mij die langs me komt zitten en overhandigt een vol bord. 'Jesus Strife..Ik krijg dat echt niet op hoor.' 'Natuurlijk wel.' Grommend neem ik het bestek aan en begin goed te kauwen op het stuk dat in mijn mond beland. Lasagne is alleen zo zacht dat het amper gaat. Bij 1/4e zucht ik diep en leg mijn hoofd naar achteren. Ik merk dat Strify me stiekem aankijkt en draai mijn hoofd dan ook naar hem toe. 'Wat?' 'Je zit nu toch niet al vol?' 'Jawel, en je gaat me niet dwingen om meer te eten, want dan ben ik weg.' Waarschuw ik alvast. Als ik ergens een hekel aan had was het wel dat mensen mij pushen tot hun wil. Even kijkt Strify mij aan en gelukkig is Shin mijn redder. 'Strify, laat haar nou. Ze is 21 dus ze moet onderhand wel weten wat ze doet.' Zegt Shin die een stuk eten in zijn mond stopt en dan even op mijn bord blikt. Een kleine tik tegen mijn been laat me op kijken naar Romeo. 'Mag ik jou bord dan, misschien..Alsjeblieft?' Grinnikend geef ik mijn bord aan hem. 'Laat het smaken.' Grijns ik waarna ik opsta en naar mijn kamer loop.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen