Foto bij `2`

‘goedemorgen Kenai?’ de man kijkt om en krijgt gelijk een brede glimlach op zijn gezicht. ‘goedemorgen Max, en hoe was het vandaag, weer afgewezen?’ je haalt je schouders op en mompelt iets. Je loopt naar achter door en kijkt naar de motor die er staat. Hij stamt uit de 21ste eeuw. Het is je trots. Je aait er over heen en gaat er naast zitten. Hij loopt op brandstof, iets wat zeldzaam is. alle machine die er nu zijn worden met stroom of andere middelen behalve brandstof zoals benzine aangedreven. Je pakt een moersleutel en begint er weer aan te sleutelen. Je voelt gelijk de energie door je aderen stromen. Dit is waar voor je geboren bent, om aan dingen te sleutelen. De tijd gaat snel voorbij. ‘Max!’ je spitst je oren en kijkt naar Kenai die binnen komt. ‘ik ga de winkel sluiten, kom je mee?’ je knikt en legt je moersleutel neer. Je aait over het zadel en loopt achter hem aan. ‘zie ik je morgen?’ vraagt hij. Je knikt en hij buigt een beetje naar je toe. ‘ik heb een verassing voor je.’ Je houd je hoofd nieuwsgierig schuin. ‘waarom?’ vraag je verbaast. Kenai doet de deur op slot en lacht naar je. ‘nog voor je verjaardag, ik wou hem al af hebben maar het lukten steeds niet.’ Je knikt en rent weg. Kenai blijft staan en zwaait je uit. Morgen is de dag dat haar leven pas echt begint. Ze gaat voor het eerst aan een Mecha sleutelen.

Reageer (1)

  • Paddo

    (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)
    Oke dan ga ik nu maar beginnen he :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen