per reactie een nieuw hoofdstuk! <3
ik hou van mijn lezertjes!

geef een kudo en haal de 16+ hoofdstukken uit de top. er zijn ook jonge quizlet lezers.

ik weet het, deze zijn saai. binnenkort komen de really nice one! <3

Emily Juilliet Gray.

Ik loop naar beneden en trek de deur open. “Schatjeeeeeee!” gilt Joy. Ik omhels haar en neem haar dan mee naar boven. “Zal ik de pizza – man maar bellen?” vraag ik haar. Ze knikt. “Ik heb een paar films meegenomen. Ze stalt ze voor me uit. “The devil wears prada, mean girls en raise your voice” lees ik hardop. “Doe maar the devil wears prada!” zeg ik. Die hebben we nog niet gekeken.” “Ik ga bellen” zeg ik haar dan, “welke wil jij?” vraag ik haar. “Doe maar pizza salami” Ik loop de trap af en pak de huistelefoon. Dan loop ik naar het bureau van papa en pak ik de telefoongids. Ik zoek ‘het pizzahuis’ op en bel dan. “Pizzahuis Izzap” hoor ik aan de andere kant. “Emily” zeg ik. “Ik wil graag 2 pizza’s bestellen, een pizza salami en een pizza mozarella”. “Thuisbezorgen?” hoor ik aan de andere kant. “Ja, graag. Ik woon op de Brandon street” “Oke is goed, over ongeveer een kwartier word hij bezorgd” zegt de pizzaman weer. Ik zeg gedag en hang dan op. “De pizza is coming girl” roep ik naar boven. Ik hoor haar de trap op rennen met de dvd in de hand. “Zet jij hem vast aan? Dan pak ik nog even mijn blackberry!” Ze knikt. Ik sprint de trap op en pak mijn blackberry, ik open twitter en begin te tweeten. filmkijkenmetjoy! #enpizza. Ik loop naar beneden en zie dat de film net bezig is. Ik plof op de bank en ga naast Joy zitten. Als alle reclames vooraf afgelopen zijn gaat de bel. Ik pak een briefje van tien en open de deur. “U had pizza bestelt” is het eerste wat de pizzabezorger zegt. Ik knik en geef hem het briefje van tien. “Hou de rest maar” zeg ik er nog bij. Hij overhandigt me de pizza en ik sluit de deur af en loop naar de living. Ik geef Joy de pizza en we beginnen te eten. Heerlijk!

Reageer (2)

  • benign

    oee, ilovethis hfst, and die films<33

    1 decennium geleden
  • Courageux

    i love love love it <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen