reactie's *kijktheellief* ;)

Emily Juilliet Gray.

“Tuut, tuut, tuut, tuut” en een harde slag volgt. “Tuut, tuut, tuut” Ik pak mijn wekker op en sla er nog eens hard op. Hij is stil “Wat een irritante wekker” zeg ik tegen mezelf. Ik sta op en slof richting de kast. Ik trek een kort broekje eruit en trek het aan. Ik trek mijn nieuwe bloemetjes truitje erbij aan en kies dan mijn witte ballerina’s erbij uit. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden en kam daarna mijn haren. Snel ren ik terug om mijn stijltang in te steken. Dan breng ik mijn make-up aan, vandaag doe ik het maar naturel. Ik breng mijn mascara en foundation aan. Nog een lipglos op en mijn make – up is klaar. Ik ren naar beneden en eet wat. Dan loop ik weer naar mijn slaapkamer en stijl ik mijn haar. Voila! Ik sms Joy nog. Kom je naar mij toe? X Niet veel later voel ik mijn telefoon trillen. Ik kijk 1 NIEUW BERICHT ; JOYYYYYY.<3 ik open hem en lees ik kom naar jou toe schatje! X ik leg mijn telefoon weg en zet mijn fiets alvast klaar. Ik open mijn laptop en ga meteen naar twitter. Ik retweet wat en tweet dan zelf ; schooool#geenzin.Ik klap mijn laptop dicht en onderweg naar beneden hoor ik de bel gaan. Ik open de voordeur “EMMMM!” roept Joy meteen keihard. “Ik schrok me rot ja” zeg ik nep – boos. Ze lacht. Ik omhels haar en pak dan mijn fietsensleutels. “Doei pap!” roep ik nog. “Dag Emily!” hoor ik terug. Ik sluit de deur en pak mijn zwarte omafiets. Bye home, Hello school.

Reageer (1)

  • Courageux

    sjatjee,
    snel verder.
    t plaatje doet t weer neit.
    use the codeeeee. *kijktliefterug*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen