xxEsmee, bedankt voor het maken van mijn plaatje!

Emily Juilliet Gray.

Een gewone spijkerbroek, is misschien wat gewoontjes, maar met een gaaf shirt krijg je the perfecte look! Ik glimlach. Nee, ik kies geen gewone spijkerbroek, ik kies een baggy jeans. Dat staat hem echt wel leuk! Een blouse of een truitje? Ik weet het niet. Daar kijk ik morgen dan maar naar. Ik weet nu wel dat hij een baggy jeans krijgt en witte schoenen. Ik leg mijn blok aan de kant en bel Chase op.
“Chase Brooks” hoor ik aan de andere kant. “Emily” “Hoi Emily, hoe gaat het?” “Ja goed he, met jou ook?” vraag ik hem maar. “Tuurlijk” “Heb je morgen misschien even tijd, dan kan ik je maten opmeten?” Het is stil aan de andere kant. “Chase?” “Sorry, was even na aan het denken. Maar ja, ik kan dan. Moet ik naar jou komen?” “Ja, naar mijn bureau als het kan” zeg ik. “Oke, see ya tommorow!” zegt hij. “Bye!” Ik leg de telefoon neer en pak mijn agenda. Chase maten opmeten. schrijf ik op. Ik klap mijn agenda dicht en bedenk me maar te gaan douchen. Ik pak mijn pyjama en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en zet de douche aan. 10 minuten later sta ik er weer naast. Ik poets mijn tanden en kam door mijn haren en ga dan op mijn bed liggen. Ik zet de tv aan en knip de lamp uit. Om half 11 besluit ik maar te gaan slapen.
Morgen is weer een nieuwe dag...

Reageer (1)

  • Courageux

    Love it <3
    Wat lief ik heb het graag gedaan hoor (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen