Foto bij 13

Omdat deze foto gwn zo melig is xD

Langaam open ik mijn ogen. Er schijnt zonnelicht. Voor me staat een justin met een dienblad in zijn handen. 'Goodmorning bieber' zeg ik terwijl ik met mijn handen in mijn ogen wrijf.'Goodmorning shawty'. Hij kwam naats em zitten op het bed. Aww hij had een onbijtje voor me gemaakt. How sweet.'Heb je dat voor mij gemaakt?''Ja!'zei Justin met een grijns op zijn gezicht. 'Thank you Justin! i'm hongry' Ik hoorde Justin grinniken en ik begon te eten. Toen keek ik justin verbaasd aan. 'Moet jij niet eten?''Nee ik heb het voor jou gemaakt'. Was zijn antwoord. 'En toch wil ik dat je mee eet anders is het eenzaam.'Ik trok een pruillipje. 'Oke' zei justin grinnekend. Samen aten we ons ontbijtje op.
Toen we klaar waren zocht ik wat kleren om aan te doen. Na een half uur kwam ik er nog niet uit en justin zat nog steeds op mijn bed. 'Hulp nodig?' zei Justin lachend. 'Ja graag' zei ik serieus. Justin kwam naar mijn inloopkast toeggelopen en pakt een grijze skinny met een blauw t-shirt waarop stond: We Love Justin Bieber (L). Hoe komt die daar? 'Cadeautje van mij'zei Justin met een grijns. Waarschijnlijk zag hij dat ik aan het denken was hoe ik aan dat shirt kwam.'Ok ik trek het wel aan, voor deze ene keer'. Justin klapte vrolijk in zijn handen. Ok sometimes is hij best wel weird, but i like it ghehe.'Uh bieber mag ik wat privacy?''Hoezo?' vroeg hij. ;Nou dan kan ik me omkleden weetje wel'. 'Ik vind het niet erg hoor om te blijven'. zei Justin wenkbrouw wiebelend. Ik keek hem met een waarschuwende blik aan. 'Oke Oke ik ga al, rustig haha'. En met die woorden liep hij lachend de kamer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen