Foto bij 013

misschien moet ik een waarschuwing geven voor dit hoofdstuk?
Nouja je komt er zelf wel achter (A)

Psst klik hier eens als je durft!

klik!

Gerard zet de tv uit en gaat rechtop in de bank zitten. ‘Zullen we naar bed gaan.. ?’ Ik knikte en ik pakte zijn hand vast, hij werpt een blik op onze handen en glimlacht naar me. Als we boven zijn poetsen we eerst onze tanden in de badkamer en dan kleden we ons om, hij in de badkamer en ik in de slaapkamer. Als hij met ontbloot bovenlichaam uit de badkamer komt sta ik net met mijn shirt over mijn hoofd. Ik schrok toen hij binnen kwam en uit reflex draaide ik me om. ‘Dat heb ik al gezien hoor haha’ hij lachte plagerig en kwam naar me toe gelopen. Hij hielp me mijn shirt verder uittrekken en bleef me toen aankijken met die enorme blauwe ogen van hem. Ik sla mijn armen om mijn middel om mezelf een soort van te bedekken maar die werden gelijk weer uit elkaar gehaald door hem. Hij kwam dichterbij en zijn lippen waren dichtbij mijn oor. ‘Ik denk dat ik een probleempje heb’ fluistert hij en hij kijkt me opnieuw aan. ‘En dat is?’ zei ik nonchalant. Zijn ogen richtte zich op het plafond en zijn wangen kleurde een beetje. Oké ik snapte de hint al. Ik vlieg zowat over het bed heen en hij kijkt me verbaasd aan. ‘Wat ga je doen?’ zei hij. ‘Pakkertje’ zei ik lachend en ik bewapende mezelf met een paar kussens. ‘Oh wil je het zo spelen’ hij besprong het bed maar ik hield hem tegen met een kussen. ‘NEEEEE’ schreeuwde ik toen hij het kussen uit mijn handen wilde trekken. ‘Jaaa meisje, je vraagt erom’ zei hij lachend en bracht zijn lippen naar de mijne. Hij was veel sterker dan mij, hoe kon het ook anders.. Toen zijn lippen de mijne raakte stopte ik met mezelf verzetten simpelweg omdat het een soort verlammende werking op me had. Hij stopte even en keek me lachend aan ‘Oh en nu zeg je niets meer?’ ‘Zal ik anders een verhaaltje vertellen?’ zei ik met een big smile. Hij drukte me met mijn rug tegen zijn borst aan en streelde me door mijn haren ‘vertel jij eens een verhaaltje meid.’ Hij voelde warm aan en een soort kriebel ging door mijn buik en verspreidde zich door mijn hele lichaam. ‘Nou.. er was eens een meisje.. en eh.. ze was vaak verdrietig omdat ze zichzelf haatte en voor de mensen om haar heen was ze ook niks waard.’ ‘Hmm.. ga verder’ zei hij met een serieuze stem. ‘Nou.. toen op een dag kwam ze ‘hem’ tegen… en ze begon alleen nog maar meer aan zichzelf te twijfelen want stel dat ‘hij’ haar niet leuk genoeg zou blijven vinden.’ Hij plaatste zijn armen om me heen en zuchtte diep. ‘Volgens mij ken ik dat meisje’ zei hij. ‘Oh vertel?’ zei ik zo onwetend mogelijk, ik had nooit zoveel prijs mogen geven over mijn gevoelens.. Wat zou hij nu wel niet van me denken? ‘Ja ik kom haar wel eens tegen, het is een heel mooi meisje met bruin haar, niet zo heel groot en ze lacht altijd heel lief, maar ze is wel een beetje verlegen.’ Ik zuchtte en lachte even. ‘En weet je.. dat meisje kan heel lekker zoenen en ze laat me op dit moment mezelf nogal warm voelen..’ Ik draaide me om naar hem en zijn ogen hadden zich gevuld met lust. ‘Die jongen hè.. waar ik over vertelde, die heeft hele mooie ogen.. en als ik bij hem ben gaat mijn hartslag veel sneller..’ zei ik en tot mijn irritatie kleurde mijn wangen zich. Hij legde zijn oor op de plek van mijn hart en zijn handen op mijn heupen. ‘Volgens mij weet ik wat je bedoeld., maar wist je dat die jongen ontzettend veel zin had om haar te laten komen?’ Even voelde ik een soort schokje door me heen gaan, niemand had zo tegen me gepraat.. het wond me op en vooral omdat hij het zei.. ‘Word je nu weer verlegen? Het was net zo leuk’ zei hij en maakte langzaam mijn bh los. Hij kneep zachtjes in mijn borsten en draaide rondje met zijn tong over mijn tepel. Hij maakte me gek.. en wat was het warm ineens hier.. Zijn ogen zeiden maar één ding: ‘ik wil je, nu.’ Hij zoende me en liet zijn handen afglijden naar mijn hipster, hij wreef met zijn hand over de stof en met zijn vinger over mijn clitoris. Ik kreeg er een zwak gevoel van in mijn benen en even leek ik geen controle meer te hebben over mijn lichaam, ik liet alles maar gewoon gebeuren. Hij trok mijn hipster uit en begon met kusjes geven bij mijn liezen, hij ging steeds lager en nam mijn clitoris tussen zijn lippen. Hij zoog er aan, hij likte en liet zijn tong toen verder over mijn vagina gaan.
Ineens stak hij zijn middelvinger in me en begon in en uit de bewegen, met zijn tong gaf hij korte likjes aan mijn clitoris. Mijn god.. als dit de hemel niet was.. Door het onderdrukken van mijn kreunen kreeg ik het alleen maar warmer. Hij stopte even en gaf me een korte kus ‘vind je het wel lekker?’ zei hij terwijl hij boven me hing. Ik knikte en hij streelde even met zijn vingertoppen over mijn rode wang. ‘Ik geloof er niks van’ zei hij en knipoogde even naar me. Hij ging verder en nu liet ik me gaan. ‘Hmm.. goedzo meisje’ zei hij met een redelijk serieuze stem. Het schokkende gevoel in mijn benen werd steeds erger en ik liet hem stoppen. ‘Ik.. ik wil ook iets voor jou doen..’ zei ik en keek even weg, alsof mijn wangen nog roder konden. Hij lachte lief en gaf me een klein kusje. ‘Wat wil je voor me doen dan?’ Ik liet mijn hand over zijn boxer gaan en ik voelde zijn harde geslachtsdeel. Hij hielp me met het uitdoen van zijn boxer en we waren nu allebei helemaal naakt. Hij deed het grote licht uit en knipte enkel nog een klein lichtje aan. Hij sloeg de deken over ons heen en bleef me aankijken. Ik raapte letterlijk alle moed bij elkaar om hem aan te durven raken. Ik begon rustig.. ik gaf hem kusjes in zijn nek, op zijn borst en zijn gespierde buik.. over zijn bekken en toen ik bij een gevoelig plekje aanbelandde streelde hij door mijn haar. ‘Als je het niet wil moet je het niet doen hè..’ zei hij en ik keek hem even aan. ‘Ik wil het’ zei ik en ik vervolgde waar ik mee bezig was. Zijn geslachtsdeel was alles behalve klein.. ik nam voorzichtig enkel het topje in mijn mond en zoog er even aan en draaide rondje met mijn tong. Zijn hand legde hij op mijn arm en hij kneep me zachtjes. ‘Is het wel goed zo..’ zei ik verlegen. ‘Ja meisje.’ Hij kuste me nog een keer. Zijn adem werd steeds zwaarder en hij liet me stoppen. ‘Is er iets?’ zei ik geschrokken, bang dat ik iets fout deed. ‘Nee.. nee alleen um.. ik kwam bijna.’ Hij lachte even en ik lachte terug. ‘Mag ik jou nu weer wat geven, iets wat we allebei lekker vinden?’ Ik knikte en hij draaide me om zodat hij boven me hing. Ik voelde hem in mij komen, hij deed het zachtjes gelukkig want het voelde nogal overwelming.. Weer kreeg ik het warmer en warmer.. Ik kreunde en zijn ogen verloren de mijne geen moment uit het oog. Hij ging steeds dieper en het gevoel werd steeds heviger. ‘Harder’ zei ik met een kreunend stemmetje en dat deed hij. ‘Lauren…’ ‘ja..?’ ‘Ik… ik kom zo..’ ik zoende hem wat niet meeviel omdat we beiden bijna buiten adem waren. Hij stopte en ik voelde hem in me klaarkomen. ‘Sorry..’ zei hij met rode wangen, het kan ook van de inspanning zijn. ‘geeft niet’ zei ik en nam zijn hoofd tussen mijn handen en kuste hem. ‘Zeg tegen ‘hem’ dat hij onwijs lekkere dingen kan’ hij lacht en houd me in zijn armen. ‘Zeg maar tegen haar dat ik van haar houd.’ Ja.. het was er uit.. het ‘H’ woord. ‘Ik ook van jou..’ zei ik zacht terwijl zijn blauwe ogen me nog steeds niet loslieten.

Reageer (9)

  • Rambo

    O god jij met je bats scenes oke dit wou ik niet wete to much information o_O oke ik heb daarom ook de Geoff overgeslagen LOL serieus he enige wat in jou hoofs afgaat is batsen schoenen en uuh weet ik niet LOL

    1 decennium geleden
  • Wiara

    aaaawh! zo lief!
    snel verderr(yeah)
    xx <33

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    omg, okeeeeee hahahha Spannenndd (nerd)
    Smeksieeee hooorr:9~

    snellverderrr<33

    1 decennium geleden
  • Picasso

    geile beer:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen