A live, a dream... But no one to hold......... *CB* ~~15~~

nummer 15!!!
we gaan voor de 20!!
reacties graag(A)
veel plezier!!!
:D:Dxxes(H)
wat vooraf ging in a live, a dream:
“Zullen we maar gaan??” vraagt Carola lachend en we kijken haar allemaal aan. “Wooww.. enngg…” zegt ze en ze doet een paar stappen achteruit. “Wat??” vragen we allemaal tegelijk en Carola schiet in de lach. “Jullie kijken me allemaal tegelijk aan.. weet je hoe eng dat is!!” zegt ze en ik grinnik. “Maar dan gaan we maar he?” zegt Yu met een grijns en ik knik. We lopen allemaal naar onze kluisjes toe. “Jouw kluisjes past mooi bij je haar Es…” zegt Andreas lachend als hij het kluisje naast die van mij open doet. “Ja he.. vond ik ook al.” Zeg ik grinnikend en ik kijk hem aan. Hij heeft een super lieve glimlach op zijn gezicht staan
. echt zo lief!! Ik gooi wat boeken in mijn kluisje en haal dan de boeken er uit voor de vakken waarvan ik huiswerk heb..............
nu ut vervolg!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
weiter bitte(H)
1 decennium geledengeweldig, maar dat wist je zeker al:D
xxxx T
WHoaaahhhh XDXD GEweldig


1 decennium geledenK zit met de Over Heerlijke Yummy Unique In de Katapult
Whoaah So SToer
WEITER WEITER WEITER
Whooah I Love U(H)
Bye !
xxx Caroooo(H)