Chapter 14
Ja, hij doet nogal raar. Maar jullie komen er nog wel achter waarom... ooit.
Trouwens, mensen, ik weet niet of ik dit al een keer heb gezegd, maar tips, kritiek of andere opmerkingen zijn altijd welkom. Ook dingen die je misschien onbenullig of beledingend vindt klinken mag je me best vertellen, want alleen dan kan ik er naar kijken. (:
Trouwens, mensen, ik weet niet of ik dit al een keer heb gezegd, maar tips, kritiek of andere opmerkingen zijn altijd welkom. Ook dingen die je misschien onbenullig of beledingend vindt klinken mag je me best vertellen, want alleen dan kan ik er naar kijken. (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Scorpius is redelijk vaag bezig...
1 decennium geleden@Wiarda: hey, dat zou zomaar eens kunnen :,D
snel verder
Waarom laat Scorpius haar zo lang daar blijven? Oke, dat vraagt iedereen zich af x'D OH IK WILHET GWN WETEN
1 decennium geledenScorpius hield haar vast omdat diegene die Milly White had vermoord nogsteeds rondloopt, en hij haar beschermde totdat hij helemaal verdwenen was. Diegene had namelijk nog drie uur voor de deur staan wachten, maar toen kreeg 'ie honger en ging hij eten.
1 decennium geledenNee, dat ligt teveel voor de hand.
Ik denk dat ik al een klein beetje een idee krijg, maar omdat dit nogmaar hoofdstuk 14 is kan ik er nog niet veel over zeggen, wie weet zit ik er helemaal naast.
Ik vind het trouwens knap dat je het zo "inleiding" heb gehouden tot hoofdstuk 14. Je hebt nogsteeds niet helemaal het gevoel van "nu zitten we er midden in", maar je maakt ons alleen nog nieuwsgieriger. Bij mij vond ik het al knap dat ik tot hst 14 had kunnen wachten voor ik mijn eerste personage vermoordde (tsja, ik blijf erover praten. Charlieee!).
Maar ik begin nu wel weer een beetje in de detective-sfeer te komen.
Maar waarom zou professor Prédire liegen? Dat stukje begrijp ik niet helemaal. Als die Milly dus echt dood is heeft hij niet gelogen, toch?
-leest weer een stukje terug- och, laat maar. Hij had haar verzekerd dat er niemand dood was. Ik ben een beetje verstrooid, denk ik.
Toch is er iets aan de hand... Want Abby hoort zich daar geen zorgen over te maken; hij heeft dat wel gezegd, maar dat zou ook gewoon kunnen zijn om haar gerust te stellen, aangezien ze in paniek was, want waarschijnlijk was er iemand vermoord. Of ben ik nou gek?
Awesome! Ga je gauw verder, 't is spannend!
1 decennium geledenIk wist het wel. You let Milly die, murderer!
1 decennium geledenAnyways, Scorpius is echt hartstikke vaag en ik ben weer blij met het feit dat ik weer iets leuks om te lezen had.
Love