nummer 22:D:D

sorry voor het wachten maar hier is ie dan>>>>:D veel plezier:D

xxes(H)
reacties graag:D

wakiewakie:P
Ik draai me om naar de tv en zet die aan. na een 10 minuten hoor ik een luid gevloek vanuit de badkamer en kijk ik verbaast achterom richting de badkamerdeur. “Wat is er aan de hand Kiro??” roep ik vragend en weer een luid gescheld komt uit de badkamer. Grinnikend sta ik op en als ik bijna bij de badkamerdeur sta vliegt die open. Een kwade Kiro staat vlak voor mijn neus met een rood gezicht en een mega grote, zwarte streep over zijn gezicht heen. Ik kan al wel raden wat er met hem gebeurt is, hij is uitgeschoten met zijn oogpotlood. Ik bijt op mijn onderlip om niet in lachen uit te barsten en Kiro kijkt nogsteeds even kwaad als daarvoor. “Je.. je, ben je uitgeschoten?” vraag ik door het lachen heen en Kiro fronst zijn wenkbrauwen. “Nee.. de paashaas schoot me in mijn oog.” Zegt hij sarcastisch en ik begin nog harder te lachen. “Oke.. maar we moeten zo weg, dus als ik jou was..” zeg ik als ik na 5 minuten uitgelachen ben. Kiro kijkt me geschrokken aan en kijkt dan op de klok. “Kut!” roept hij en hij spurt zo snel als hij kan de badkamer in. Ik schud grinnikend mijn hoofd en kijk weer naar de tv. Na 10 minuten is Kiro klaar en staat hij trots in de badkamerdeuropening( Gott weer zo’n lang woord-.-‘). “Gaan we??” vraagt hij en ik kijk weer achterom. Hij heeft zoals gewoonlijk een witte broek aan maar sommige plekken zijn zwart, daarboven heeft hij een zwart shirtje aan met een wit jasje. Het staat hem weer geweldig! Ik grijns en zet de tv uit zonder Kiro los te laten met mijn blik. “Is goed.” Antwoord ik en ik loop naar de deur toe. Net als ik de deur naar buiten open wil doen pakt Kiro me bij mijn pols vast en trekt me naar zich toe. “niet zo snel jij.” Fluistert hij en ik grinnik. Zijn hoofd gaat dichter naar die van mij toe en dan voel ik zijn lippen weer op de mijne. Ik zoen terug en na een tijdje laten we elkaar’s lippen weer los. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en dan word er op de deur gebonkt. “Godver!” word er geroepen als we een luide bonk horen achter de deur vandaan. Ik en Kiro laten elkaar los. Waarom worden we nou altijd gestoord als wíj ergens mee bezig zijn? Net als ik de deur open wil doen vliegt die al open en komt er een Strify naar binnen gelopen gevolgd door de rest van de meute. Strify wrijft met een pijnlijk gezicht over zijn voorhoofd heen en Ena lacht luid.

Reageer (3)

  • Rawsh

    weiter bitte !!

    ook deze vind ik helemaal smurfen geweldig !! XD

    Xx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • SINNER

    oo laat me raden x'] gestoten?
    WEITAH BITTE! UND SCHNELL! (yeah)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    goeeeeeeett(H)
    je bent een sgat dat je dit 4 mii doet(H)
    luf joe;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen