nmmer 21!:D:D

reacties bitte!!(H)

veel plezier!!xxes(H)

slapie slapie doen.. Kiro pov:
Ik kijk op de klok en zie dat het al 3 uur is. Ik kan maar niet slapen, niet stoppen met denken en volgens mij heeft Shin ook al gemerkt dat ik niet slapen kan. Ik staar weer naar het plafond. “Kiro..” mompelt Shin en ik kijk hem aan. “..Kan je alsjeblieft gaan slapen?” fluistert hij en ik zucht. “Ik zal het proberen.” Zeg ik terug en Shin draait zich weer om. Waarom kan ik nou niet slapen!! We moeten morgen gvd vroeg op! Ik zucht even en ga weer op mijn zij liggen. Ik probeer mijn hoofd leeg te maken. Uiteindelijk val ik dan toch in slaap.

Shin Pov:
Als ik de volgende ochtend wakker word kijk ik gelijk op de klok. Half 8. Gott! Over een uur gaan we al weg voor het concert van vanavond! Ik stap uit bed en kijk even naar Kiro die slaapt. Ik weet nog dat hij gisteravond niet slapen kon en het op een gegeven moment zelfs al 3 uur was! Ik besluit om hem nog even te laten slapen en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en ik zie dat ik mijn make up er ook niet vanaf heb gehaald gisteravond. Had Kiro ook wel even mogen zeggen, denk ik en ik grinnik. Ik haal de make up er nu wel vanaf en ga me dan omkleden, haar doen en make up er weer opnieuw op doen. Als ik dat allemaal gedaan heb zie ik dat er nog maar een kwartiertje is verstreken. Ik kijk weer naar Kiro die zo lief ligt te slapen.. Ik durf hem haast niet wakker te maken, zo lief ligt hij daar. Ik besluit hem toch maar wakker te maken want anders is ie straks weer pissig omdat hij te laat wakker is geworden. Ik ga naast hem op bed zitten en strijk een plukje haar uit zijn gezichtje. Ik geef hem dan een kusje op zijn wang en fluister zachtjes in zijn oor: “Wakker worden liefje.. We moeten over een 40 minuten weg.” Langzaam en slaperig gaan zijn oogjes open. Hij smakt een beetje en knippert met zijn oogjes. “Mogge…” mompelt hij als hij me ziet zitten. “Goeie morgen. Sta jij ook zo op?” vraag ik fluisterend en ik zie Kiro zwakjes knikken. “Nog 5 minuutjes…” mompelt hij en ik merk hoe hij weer in slaap valt. “Nee.. jij gaat nu opstaan want we moeten zo weg.” Zeg ik een beetje grinnikend en weer gaan zijn ogen open. “Oke.. ik kom al..” mompelt hij en hij gaat rechtop zitten. Ik sta op en loop naar de bank toe. Als ik achterom kijk zie ik dat Kiro slaapdronken uit bed stapt en naar de badkamer sloft.
.................

xxes(H) next??

Reageer (7)

  • SweetAngel09

    ow schattig:p
    x

    1 decennium geleden
  • yuuki

    sppr goeie quiz!!! ik wil meer!!!

    1 decennium geleden
  • maudje

    hihi love it:D

    1 decennium geleden
  • SINNER

    supergoei (Y) en sweet (A)
    WEITAH BITTE! :P UND SCHNELL! (yeah)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    Ohk edat lange Is fxcking irritant xD

    mrjaa Snel Weiter or :D:D

    Xx carola (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen