eindelijk nummer 20!!!

en deze is weer wat langer dan hiervoor^^:D

waarschijnlijk komen er hierna niet weer zulke lange..

maar veel plezier en super bedankt voor de reacties:D:D

xxes(H)

op naar de disco...:P
We gaan er met de limo heen omdat het te ver lopen is, de bus nog meer opvalt en een taxi te klein is. We zijn zo de disco binnen en al gauw staan Yu en Laura op de dansvloer. Esther besluit de dansvloer op te gaan met Luminor en Melissa loopt de dansvloer ook maar op, net zoals Ena en Strify. Ik en Shin gaan aan de bar zitten en bestellen beide een cola. Ik wil nu eigenlijk zo graag Shin bij zijn hand pakken en hem de dansvloer optrekken, maar wat zal iedereen er wel niet van denken?? Ze zullen gaan lachen of kwaad worden… Esther en Luminor zouden me dom vinden omdat ik het uiteindelijk toch verraden heb. Waarom kunnen ik en Shin elkaar eigenlijk niet gewoon aanraken wanneer we willen zonder dat de anderen het erg vinden? Ik kijk naar Shin, hij staart naar zijn handen en het glas dat hij vast heeft. Zijn mooie blauwe ogen die nu naar een glas kijken had ik liever naar mij willen zien kijken. Ik kijk even naar de dansvloer en ik zei Strify en Ena druk dansen. Die twee zijn echt gestoord! Compleet kierewiet! Yu en Laura houden het rustig maar sexy^^. Luminor en Esther dansen ook maar wat en Melissa staat te praten met 1 of andere kerel met blond stekeltjes haar. “Kiro…” hoor ik Shin zeggen en ik richt mijn blik weer op hem. Hij kijkt me verlegen aan en ik zie hem rood worden. “Zullen wij ook gaan dansen?” vraagt hij voorzichtig en ik kijk hem verbaast aan. “Vind je dat wel verstandig? Ik bedoel…” zeg ik en Shin kijkt naar de tafel. “Het kan toch wel als vrienden??” Vraagt Shin en mijn hart maakt een slag minder. ‘vrienden..’ ik wil niet als vrienden die dansvloer op! Ik wil meer. ik wil dat ze zien dat ik van hem houd, dat hij de gene is wie mijn hart echt vult! Uiteindelijk besluit ik dat het toch niet kan zoals ik wil en stem ik in. “Is goed..” zeg ik zacht en ik zie Shin glimlachen. Daaraan weet ik dat hij al blij is dat we überhaupt kunnen dansen… ookal is het nu alleen als vrienden. Ik sta op en pak zijn hand, trek hem mee de dansvloer op. We dansen iets van 10 minuten ofzo en het is inmiddels al heel wat drukker, ik kan Yu en Laura al niet eens meer zien en die dansden net naast ons! Er komt een slow nummer op en ik kijk Shin even vragend aan. “Het moet kunnen.” Fluistert Shin en ik knik. Ik twijfel even of ik mijn handen wel in zijn nek moet leggen, maar zodra ik zijn handen op mijn heupen voel leg ik mijn armen snel in zijn nek. Er volgen iets van 3 van die slow nummers achter mekaar en bij alle 3 hebben we staan dansen. Daarna gaan we weer aan de bar zitten en bestellen we beide weer wat drinken. Dat was echt geweldig! Ookal was het dit keer als vrienden, voor mij voelde het gewoon alsof… alsof… als normaal. Net zoals ik hem vanochtend aanraakte in de bus, toen de rest behalve Esther in hun eigen cabines waren. Shin kijkt me met een brede glimlach aan, ik glimlach terug en ik voel dan zijn hand op mijn bovenbeen. We zitten naast elkaar dus ik hoop niet dat de mensen die achter ons lopen het kunnen zien. Ik pak zijn hand met mijn hand en ik verstrengel onze vingers. Ik hoop dat ze verder niks achter het dansen van mij en Shin gaan denken… dat het gewoon als vrienden was. Mijn hart voelt koud aan bij die gedachte. Esther had me ooit eens verteld over de verhalen Twincest op Quizlet. Dat ging over de tweeling Bill en Tom Kaulitz van Tokio Hotel. Ik weet… ik moet dit niet vergelijken met die verhalen. Het ging daar over dat de tweeling zo zielsveel van elkaar hielden en dat ze dat voor de rest van de wereld verborgen moesten houden. Niet alles ging van het leiden dakje daar. Ook zij konden elkaar niet aanraken in het openbaar, vanwege de reacties die anderen zouden geven. Shin en ik moeten ook voorzichtig zijn, wat als ze er ooit achter zouden komen?? Worden ze boos.. lachen ze ons uit… gaan ze ons uitschelden voor wie en hoe we zijn? of respecteren ze ons zoals we zijn? mogelijkheden die we niet willen weten.. het kan goed gaan, of juist hartstikke fout! En wat te doen als het juist fout gaat?? De band zou uit elkaar gaan en de fans zullen verdwijnen….
Vragen blijven onbeantwoord en ze zullen voorlopig ook niet beantwoord worden ook. Niet zolang wij ze niet durven te stellen
.........................

nextt????

xxes(H)

Reageer (6)

  • SweetAngel09

    das toch een enrom verschil me die twincest verhale? Bill en tom zijn broers. Kiro en Shin ni.
    Me dees verhaal heb ik geen problemen maar me twincest toch wl

    x

    1 decennium geleden
  • xzoex1

    vederr,
    soo cool en laat je het me wel nog steeds weten als je iets nieuws hebt??

    xxx ps.het boeit niet van welke quiz je iets nieuws hebt want ze zijn toch allemaal leuk:D

    1 decennium geleden
  • SINNER

    DAT IS HEEL MOOI GEZEGD! :$
    WEITER BITTE! (A) en snel (yeah)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    weiter bitte !!!
    zo mooi !! (H)

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • maudje

    jah next:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen