nummer 19!!:D:D:D:D:D

nog 1 en dan hebben we er 20!!

sorry dat ze niet zo lang zijn....
alleen ik weet nogal weinig^^

veel plezieerr!!!

xxes(H)

in het hotel... Kiro Pov:
Zijn tong zoekt de mijne en ik druk hem voorzichtig tegen de muur. Ik voel Shin rillen maar hij stopt niet. Zijn linkerhand gaat over mijn rug naar beneden en zijn rechterhand gaat door mijn doorweekte haar. Ik ga dicht tegen hem aanstaan en zet mijn rechterhand tegen de muur naast Shin zijn hoofd. Mijn andere hand gaat over zijn zij naar zijn kont. Onze buiken komen tegen mekaar aan en ik voel zijn kruis tegen het mijne. Mijn lichaam tintelt onder zijn aanrakingen en ik streel met mijn wijsvinger over zijn lies. Een zachte kreun ontsnapt uit Shin zijn mond en dan hoor ik hard gepraat en gelach uit de woonkamer komen. Mijn ogen worden groot en ik laat Shin los. We kijken elkaar aan en durven geen woord uit te brengen. “Ik ga wel even kijken waar die 2 zijn gebleven! Waarschijnlijk is 1 van hun in de badkamer!” hoor ik Strify lachend zeggen en zijn voetstappen komen dichterbij de douchedeur. Ik blijf Shin maar aankijken en weet niet echt wat ik moet doen. Verstoppen heeft geen zin meer want Strify staat al vlak voor de douchedeur. Paniek komt bij mij naar boven en ik zie dat Shin ook radeloos is. Wat moet ik doen?? Ik en Shin blijven elkaar maar aankijken en ik hoor hoe de deurkruk naar beneden gaat. “Shin? Kiro?? Wie van jullie is hier??” hoor ik Strify vragen en ik antwoord vlug: “Kom alsjeblieft niet naar binnen!!” hopelijk is dat voldoende. Shin kijkt me verbaast aan. “Wattan??” hoor ik Strify vragen en ik draai mijn hoofd om. Ik zie dat de deur op een kiertje staat. “Nou… ik eh.. zit op de wc en Shin staat onder de douche.” Verzin ik even snel en ik blijf als verstijfd staan. Mijn armen hangen naast mijn lichaam. “Okee….” Zegt Strify en ik hoor de ongeloof in zijn stem. “Ik kom zo!” zeg ik nog even snel en dan hoor ik de deur sluiten. Ik kijk weer over mijn schouder heen en ik zie dat de deur dicht is. Strify is weer bij de rest. Ik haal opgelucht adem en ik hoor Shin een zucht slaken. “Goeie redding!” fluistert Shin in mijn oor en ik glimlach. “Dankje.. ik moest toch wat verzinnen.” Zeg ik, dat laatste meer tegen mezelf dan tegen Shin. “Zullen we ons anders maar gaan omkleden? Voordat Strify straks wel de badkamer komt binnen stormen??” stelt Shin voor en ik knik. Dat lijkt me wel het beste. Het voelt opzich nog best wel leuk om bijna betrapt te worden, en dan bedoel ik ook echt bijna, net niet helemaal. Ik stap de douchecabine als eerste uit en pak een handdoek. Ik gooi er ook 1 naar Shin, die hem behendig opvangt.
Na een 15 minuten zijn we klaar en doe ik héél snel mijn make up. Dan lopen we tegelijk de badkamer uit en kijkt iedereen ons verbaast aan. Esther, Strify, Yu, Laura, Melissa, Ena en Luminor zitten allemaal in de woonkamer en kijken ons dom aan. “Dat duurde lang! Wat heb jij wel niet gegeten Kiro!?” vraagt Yu met een verbaasde blik op zijn gezicht. “Ik heb mijn make up ook nog even gedaan…” zeg ik snel en ik probeer zo geloofwaardig te klinken. “Aha… oke. Maar gaan jullie ook mee naar de disco??” vraagt Laura en ze kijkt nog even naar mij en Shin. “Is goed..” zeg ik nadat ik en Shin elkaar even hebben aangekeken. “Laten we gaan dan!” roept Ena druk en ze springt op. De rest volgt haar hyperactief en ik en Shin sjokken een beetje achter hun aan.


...............

next???

xxes(H)

Reageer (5)

  • maudje

    wieeeeeeeh love it:D

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    weiter bitte !!!
    spannend zoiets zeg !!!

    xxx Ly !! (K)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    oei :p En dhan ben je bijna betrapt xD

    Weiter :)

    xx Carola (H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    neeeeeeeeeeextiee

    1 decennium geleden
  • Welpje

    XD hahaha weiter bitte(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen