nummer 18!

sorry dat het zo lang heeft geduurt!!!!!
maar hier is nummer 18:D:D

mega veel plezier en super bedankt voor de reacties!! ik probeer om de laatste tijd ook weer meer van deze serie te gaan maken:D!!

xxes(H)

.... CB Love... {No Haters!!}
Ik krijg de sleutel van mijn kamer en die van Melissa. Sinds dat Kiro en Shin bij elkaar op de kamer slapen, slapen ik en Melissa ook bij mekaar alleen dan als vrienden. Ik en Melissa lopen lachend de lift in en we gaan naar de derde verdieping. Ik sjor mijn weekendtas mee naar binnen en smijt hem dan neer in een hoekje van de hotelkamer. Ik plof gelijk neer op de bank en zet de tv aan op TMF. Tokio Hotel is er net op met Ready Set Go. Echt zo’n geweldig nummer!! Ik zet het geluid harder en ik hoor Melissa meezingen met Bill^^. Aan haar gedempte stem te horen is ze in de keuken. Ik weet ook niet waarom… maar het is zo. Ik sta op uit de bank en loop naar mijn tas die ik ergens neergesmeten had. Ik pak daaruit drie van die schrijfblokken en een pen, ik loop weer naar de bank toe en sla de bovenste schrijfblok open op bijna de laatste bladzijde. Ook dit blok zit al bijna weer vol! Moet er hoognodig weer een nieuwe bijkopen aangezien die andere 2 ook al vol staan. Ondertussen is Ready Set Go ook al weer afgelopen en is Rihanna er op. Ik lees de laatste paar zinnen van mijn verhaal en ga dan verder schrijven. “Ben je nu nog niet klaar met dat mega lange verhaal van je??” vraagt Melissa en ze komt de keuken uitgelopen. Ik kijk op en volg haar met mijn blik terwijl ze naast me op de bank gaat zitten. Ze pakt de tweede schrijfblok en opent die op een willekeurige bladzijde. “Nee.. ik ben nog niet eens op de helft man!” zeg ik lachend en Melissa kijkt me met open mond aan. “Jemig! Dat jij dat volhoud met 1 verhaal! Ik heb ondertussen er al weer een stuk of 5 bijgemaakt!” zegt Melissa verbaast en ze kijkt me met open mond aan. “Ik heb er anders ook nog 2 andere verhalen bij hoor… alleen met dit verhaal ben ik al wet langer bezig.” Zeg ik grinnikend en ik haal mijn schouders op. “Ahaa..” zegt Melissa en ik hoor ook haar lachen. zo is het nog een tijdje stil. Ik ben verder aan het schrijven en Melissa is aan het lezen in het tweede schrijfblok, alleen de muziek verbreekt de stilte.

Kiro Pov:
Shin staat weer eens onder de douche en ik twijfel of ik naar hem toe moet gaan. Hij is echt zo super lief! Het is daarbij ook nog eens heel erg moeilijk om het niet te zoenen waar de anderen bijzijn. De enigen die het van ons 2 weten zijn Luminor en Esther. ik heb alleen wel het gevoel… Esther zegt wel dat ze het niet erg vind dat het nu uit is, maar volgens mij vind ze het heel erg. De blikken die ze soms op mij en Shin werpt als we elkaar wél kunnen aanraken zoveel we maar willen, zijn levenloos. Normaal zou ze ook druk zijn.. alleen sinds dat ze het van mij en Shin weet is ze zo stil. Het lijkt net alsof ze opeens overal aan twijfel, alsof ze denkt dat ze niks meer ziet zitten. Ik schud mijn hoofd en sta op uit de bank. Ik loop naar de badkamer waar ik Shin nogsteeds hoor douchen. Voorzichtig open ik de deur en stap ik naar binnen. Een vlaag van warmte en vocht komt me tegemoet. Ik zie Shin staan in de cabine en ik trek snel mijn kleren uit. dan open ik de deuren van de cabine en stap naar binnen. Heel zacht sluit ik de deuren weer en sla ik mijn armen om Shin z’n middel heen. Ik voel hem schrikken en ik geef hem kusjes in zijn nek. “Jij ook hallo.” Hoor ik Shin zacht lachend zeggen en hij draait zich in mijn armen om. “Hoi.” Zeg ik zacht en ik stop met de kusjes in zijn nek. Ik kijk hem aan in zijn mooie blauw grijze ogen en vanbinnen smelt ik helemaal! Zijn gezicht gaat dichter naar dat van mij en ik voel zijn zachte lippen weer op die van mij. Zijn tong gaat langzaam over mijn lippen en ik open mijn mond.
.................

next???

sorry dat ie zo kort is:(
xxes(H)

Reageer (5)

  • feltonlover

    boeiend dat ie zo kort is, je weet dat ik er lang op heb gew8 en hier is dan ook het perfecte resultaat!



    eefieej

    1 decennium geleden
  • SINNER

    maakt niet uit, ben allang blij dat j verder gaat
    WEITAH BITTE! (A) alsjblieft ^^
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Welpje

    jeeej eindelijk een nieuwe

    weiter bitte(A)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    weiter bitte !!!!

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    They Are So Happy Together (L)

    Soo Cute :D

    Weitr :)

    xx Carola (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen