nummer 17!!!

sorry dat het zo lang duurde voordat deze er was!!
maar ik had hier helemaal geen inspiratie meer voor :(
sorry sorry sorry sorry sorry!!!

veel plezier met deze!!xx(H)

Parijs!
Als we aankomen in Parijs, lopen er honderden mensen rond. Ze draaien zich allemaal om en kijken verbaast naar de grote zwarte bus.

ik ga bij het raam staan en ik grinnik.
het ziet er nogal dom uit dat die mensen allemaal naar de bus staren. ik bedoel.. ze weten toch hoe een bus eruit ziet??
achja... ik blijf naar buiten kijken en ik hoor een deur opengaan. Geschrokken kijk ik achterme en zie dat Kiro en Shin al weer normaal op de bank zitten.
Ik haal even opgelucht adem, want ik weet niet hoe de anderen zullen reageren als ze het te weten komen van Shin en Kiro.

"Zijn we er al bijna??" vraagt Laura nieuwsgierig en ze komt strompelent op me afgerent. "Kwej nie.. moet je aan de chauffeur vragen." zeg ik schouderophalend en Laura kijkt me dom aan. "Geen zin in.." zeurt Laura en ze ploft neer op een stoel.
typisch Laura, het valt me alleen mee dat ze niet op de grond gaat liggen. "Hooooiii!!!!!" ropet Yu vrolijk en hij komt de woonruimte ook inge'wandelt'.
"O gott.." zeg ik zacht en ik rol met mijn ogen.
"Weetje Yu! ik geloof jou niet!! Bij jou kan het nooit zijn dat als jij alleen bent met een meisje, op één kamer. Dat er dan helemaal niks kan gebeuren!!" roept Strify die er ook al aankomt, gevolgd door Ena en Melissa die ook weer ergens om lachen.
"Nou dan geloof je me niet!" zegt Yu lachend en hij knipoogt naar Laura. "Jaa dat zag ik!!" roept Strify en hij gaat voor Yu staan.
"Hoe kan jij nou zien wat ik doe, als jij achter me liep." zegt Yu en hij fronst zijn wenkbrauwen.
Strify is even stil maar herstelt zich dan al snel: "Ik zag het gewoon!! Ik zag jou knipogen naar Laura!!" Hij steekt zijn wijsvinger uit naar Yu die zo dom is en er scheel naar gaat kijken.
Ik schiet in de lach en kijk de jongens lachend aan.
"Wat valt er hier te lachen??" vraagt Luminor die de kamer ook even inkomt lopen. Maar zodra hij Strify drijgend naar Yu ziet wijzen weet hij genoeg.
"Laat maar weer!!" roept Luminor en hij loopt naar de koelkast waar hij een pak melk uit haalt.
"Beker pakken Luminor!!" roept Shin vanaf de bank en iedereen kijkt hem dom aan.
Normaal zegt Luminor zoiets altijd. Ik kijk naar Luminor en ik zie dat hij het pak al beina aan zijn mond gezet heeft. Hij kleurt een beetje rood.
Ik schiet in de lach en Luminor pakt toch maar even een beker. Stelletje idioten...

als we aankomen bij het hotel, staan er weer allemaal fans.
"Laten we gaan.." zegt Kiro en hij stata op vanuit de bank. "Okay!!" roep ik vrolijk en we lopen allemaal naar de busdeuren.
we halen onze spullen later op want anders is het nogal onhandig op handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan.
De fans vragen zoals gewoonlijk weer om de foto's en handtekeningen.
na een half uurtje hebben we het grootste gedeelte van de fans gehad en gaan ze allemaal weer weg.
We halen nu onze spullen op en gaan naar het hotel.
Shin neemt zoals gewoonlijk weer 2 koffers mee-.-'
ik daarentegen heb alleen een weekendtas, woor een weekje. dat is voor mijn doen weinig:P normaal is het een koffer... maar ag.
we hebben deze week 2 optredens, fotoshoods(schrijf je dat zo??) en interviews.
dat word dus nog een drukke week.
..............................................

mensen nogmaals sorry sorry sorry voor die inspiloosheid!!! ik weet niet of er vandaag nog 1tje komt, waarschijnlijk wel..
xxes(H)

Reageer (4)

  • SINNER

    ik hoop et ook ;)
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    HeeY ze zijn fakking goed Verder GHaaaan:D

    Wil je het Dhan ff zegge als nieuw Deel is :)?


    byee!(H)

    xx Carooo(H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    DOOOOOOOOOOR (het maakt niet uit of je inspiloos bent,ben ik ook maar jij weet tenminste door te gaan)


    kussie van eef(H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    ze zijn echt mega goed hoor !!
    en je sgrijft fotoshoots denk ik :P
    verder bitte !!!

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen