mensen sorry dat ik gisteravond niet nog 1 gemaakt heb!!
ik kon niet meer achter de computer:(
dus sorry sorry sorry!!!!

nou veel plezier met deze!

xx(H)

concert zaal: Kiro Pov:
we staan met zijn allen op het podium en doen een sounchek.
"Nou het geluid lijkt me wel in orde." zegt Strify en Esther, Melissa en Luminor knikken. "Dan nu de instrumenten." zegt Laura en ze gaat achter een van de twee drumstellen zitten.
.. we waren eerst van plan om 4 liedjes tegelijk te spelen en dan appart.. een nieuwe uitdaging omdat we 4 liedjes samen gemaakt hadden waarvan er 1 is gereleasd.
achja....
Ik pak mijn gitaar en speel mee met Laura, Yu, Esther, Ena, Luminor en Shin. Melissa en Strify zingen mee en het klinkt perfect.

het concert komt met de uur dichterbij en als het 5 uur is zitten we met zijn negenen in de kleedkamers.
"Wat nou als mijn stem weer de luct ingaat?" vraagt Melissa hysterisch omdat bij de soundchek haar stem ook al iets omhoog geschoten was.
"Melis... het komt wel goehoed!!" zegt Strify en hij klopt hara op d'r schouder.
ik kijk naar Shin die met zijn drumstokjes al iets zit te spelen. ..Hij is echt zo perfect! ik wil hem nu zo graag vasthouden... alleen dat kan niet:(..
ik blijf naar hem kijken en hij krijgt het door. hij kijkt me ook aan en glimlacht. ik zie aan zijn blik dat hij precies hetzelefde wil als ik.

ik zit een beetje te schommellen op mijn stoel van de zenuwen als we pas over 10 minuten op hoeven.
we moeten richting podium voor de oortjes.

als we opmoeten krijg ik mijn gitaar in mijn handen en lopen Shin en Laura richting podium.
de lichten dempen in de zaal en er wordt gegilt.
ik glimlach en Laura en Shin beginnen te spelen.
Ik ren als eerste het podium op en ga helemaal aan de linkerkant van het podium staan.
"Ladies and gentlemen... here are they comming...
the boy's from Cinema Bizarre en the girls from So What!!" klinkt de stem van Joe (manager So What) door de zaal en er word nog harder gegilt als Esther, Yu en Ena ook opkomen en de spotlights aangaan.
alle 6 (ik, Ena, Esther, Shin, Laura en Yu) beginnen te spelen en niet veel later komt ook Luminor het podium op en speelt mee op zijn keyboard.
Het publiek is even stil en luistert aandachtig naar het geluid.
Melissa en Strify komen beide van een andere kant en vallen in met de zang.
er word niet meegezongen maar zo heel raar is dat niet, maar wel gegilt.

na een 2 uur is het concert voorbij en als we allemaal van het podium afzijn (nu alleen Cinema Bizarre.) gaan de lichtenook weer aan.
"Jemig.. dat was me een concert zeg!" zegt Esther grinnkent en Luminor knikt.
"Dat word nog wat als we dat nog vaker moeten doen." zegt Shin die last van zijn benen en handen heeft.
"Gelukkig moeten we niet altijd zo veel spelen." zegt Laura zuchtent en ze ploft neer in de bank.
"Ena schiet op! ik wil zo ook nog even douchen!!" roept Melissa en ze bonkt op de beur van de badkamer. "Jajaja!" werpt Ena terug en ik grinnik. Shin is naast me komen zitten en ik heb ongemerkt mijn arm om zijn middel heen geslagen.
"Morgen moeten we alweer weg..." zegt Yu vermoeid. "Je meent het!" zegt Laura sarcastisch en Yu grijnst flauw naar haar.

we zijn allemaal zo moe dat het voor het eerst een beetje rustig is. wat niet egt vaak voorkomt.

na een tijdje mogen we weer terug naar het hotel.


de volgende dag:

Esther Pov:

we zitten nu weer in de bus en gaan nu op weg naar Parijs. we zouden iets van 2 concerten in Frankrijk geven en dan gaan we naar Zwitserland gaan.
iedereen behalve ik, Shin en Kiro zijn in hun eigen cabine. ik kijk hun even aan en zie dat ze aan het zoenen zijn. ik krijg een steek in mijn buik en denk weer aan de tijd die ik met Kiro had.
ik ben blij voor Kiro dat hij met Shin heeft... maar ik vind het ook niet leuk dat het uit is tussen ons... ik voel nogsteeds heel veel voor hem.
ik heb er niet om gehuilt en ik zit er ook niet egt mee. maar ik vind het gewoon niet leuk.
maarjaa... zo gata het leven he.. niet alles wat perfect is blijft perfect.
dingen verranderen mensen verranderen.
het leven is hard en daar zul je mee zien te leven.
....................................................

de rest is voor de volgende quizz... ik weet niet of die vandaag nog komt...

Reageer (5)

  • Rawsh

    tuurlijk komt die vandaag nog !!!

    xxxx Ly (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Athos

    ga door

    xxx(K)(H)

    1 decennium geleden
  • SINNER

    hijs kei mooi!!! (yeah)
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    je MOET vandaag verder gaan anders kil ik je(soow agresief seg)



    bey bey(K)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Jeeeej Please verder :D

    Ze Zijn Egt Goed :D:D!!

    Wil je Het Aub Weer ff Zegge Als er een Nieuwe is :D??


    BuBay! (H)

    xx Carola !(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen