numer 15 en we gaan voor de 20!!!!

danke voor de reactiees!!!
jullie zijn lief(H)

xx(H)
veel plezier!!

in de ochtend: Shin Pov:
ik word wakker en kijk op de wekker. Ik schrik me dood als ik zie dat het al half 10 is en ik maak Kiro daardoor wakker.
"Mmm..Shin... wa isser???" vraagt hij kreunend en ik antwoord hysterisch: "Het is al half 10!!" Kiro zijn ogen schieten open van schrik en kijkt me vol ongeloof aaan. "Dat meen je niet!?" vraagt hij en ik knik heftig. "Kijk zelf maar!" zeg ik en ik wijs naar de wekker wara nu opeens Half 7 staat.
"Kerel.. het is half 7...." zegt Kiro grinnikent.
-.-' "Wat??" vraag ik en ik kijk nara de wekker. "Oeps..." zeg ik als ik zie dat ik me nogal heel erg vergist heb... "Kijk voor de volgende keer eerst even goed vorodat je mij ook wakker maakt." zegt Kiro gapent en hij laat zich weer onder de dekens zakken. ..ik schaam me dood.. ik slaak een zucht en laat mijn hoofd ook weer in de kussens vallen.
"Jij bent egt slim he.." zegt Kiro plots en ik kijk hem verbaast aan. "Hoezo dat??" vraag ik en Kiro grinnikt. "Half 10!! het is half 7!.. hoe kom je er bij!" zegt Kiro lachend en ik steun op mijn ellebogen om Kiro beter te bekijken. zijn mond staat een beetje open en ik schd mijn hoofd. "Kan ik er wat aan doen! ik sliep nog half." zeg ik lachend.
"Jaja... smoesjes!!" zegt kiro grinnikent en hij kijkt me ook aan. ik kom wat dichterbij met mijn hoofd bij de zijne en fluister: "Nee.. ik sliep egt nog half." Kiro grijnst en ik geef hem een tz.
"Ik ga me even omkleden." zeg ik als ik me weer van hem los maak. "Nu al?? het is pas kwart voor 8!!" zegt Kiro en hij schiet gelijk weer in de lach. "Ja nu al." zeg ik grinnikent en ik geef hem nog ene zoen voordat ik opsta en wat kleren zoek.

echt ik heb me net aangekleed of er word op de deur geramt en stormen Yu, Strify, Ena, Esther, Melissa en Laura de kamer binnen gestormt. Luminor komt er aangesjokt. ik hoor hoe Kiro een gil slaakt en de dekens over zijn hoofd heentrekt. "Wooww!!! rustig aan!! wat zeg je allemaal??" vraag ik als Esther heel snel begint te praten zodat ik er geen ene (bami)bal van snap.^^
Esther haalt even diep adem en begint dan opnieuw. dit keer wat langzamer: "Komen jullie zo.. we gaan zo weg naar het concertgebouw."
"Nu al?? we zouden pas om half 10 gaan." zegt Kiro vanonder de dekens. "Is het gezellig daaronder??" vraagt Yu lachend en hij loopt naar Kiro toe. "Ja!" roept Kiro terug en ik kijk hem aan . ik zie dat er ene plukje haar boven de dekens uitsteekt en ik grinnik. "Ja we zouden om half 10 gaan.. maar mevrouwtje hier..." zegt Laura lachend en ze wijst naar Esther. "Wou er optijd zijn dus gaan we over een half uurtje.." gata Laura verder en ik knik. ..Typisch Esther.... ze moet en zal overal optijd zijn..
"Okey..." zeg ik alleen maar en ik knik nogmaals.
....................................................
de rest is voor de volgende keer!!!!
(komt vanaaf denk ik nog wel:P)

Reageer (5)

  • Kenzkid

    NICE <3
    Ghehe, Luminor komt aangesjokt XD

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    vanavond !!!
    nuuuhuuuuuuh!!!!!

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    het is vanavond^^

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    WEITER WEITER :D:D

    hihi!=D

    Wil je Het Weer ff zegge als er een niew Deel is :D??(flower)


    Bye !

    Luff u !

    zxxxxx Carolaaa (H)

    1 decennium geleden
  • SINNER

    ok dan maar toch alvast...
    WEITER BITTE! (A) hijs weer keimooi! (yeah)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen