nummertje 14!!!

speciaal voor xCBxTHx:D

veel plezier ermee!!!!

xx(H)

oeeeh^^ Kiro Pov: ...... *Sinead deze valt mee hoor^^*
Ik heb me dicht tegen Shin aangedrukt en ik voel dat hij een stijfe heeft^^.
ik ga speels met mijn vinger onder het elastiek van zijn boxer en ik merk dat Shin overal kippenvel krijgt.
dan duwt hij me van zich af en kijkt me gemeen aan. hij tukt in 1 beweging mijn boxer van me reet af en duwt me verder naar achteren. Geschrokken laat ik me lijden door Shin zijn bewegingen en dan voel ik de rand van het bad tegen mijn onderbeen aandrukken. Shin duwt me het water in en al het water spat over mijn oren omdat ik mijn evenwicht niet kon houden en viel.
Shin grinnikt en trekt zijn boxer uit. Hij gaat tegenover me zitten en trekt me naar zich toe.
ik weet niet egt wat hij van plan is maar het maakt me helemaal niks uit.
ik kijk hem verliefd aan in de ogen en hij begint me weer te zoenen. hij streelt mijn zijn wijsvinger over mijn lies heen en er gaat een rilling over mijn rug. dan pakt hij mijn lid vast en beweegt ritmisch heen en weer. ik maak mijn mond los van de zijne en kreun even. Ik kijk hem gewillig aan en hij gaat iets sneller.
'Mein gott!!' denk ik in mezelf en een paar seconden later kreun ik dat er ook uit. Shin beweegt steeds sneller en dan weer langzamer. "Plaag me nou niet zzooo..." kreun ik geërgerd en Shin grijnst. "Dat wou ik nou net horen.." fluistert hij zwoel en hij gaat sneller.
als ik klaar kom verlaat een luide kreun mijn mond en laat ik me onderuit zakken...
ik kijk Shin verlifd en dromerig aan. nu is het mijn beurt en ik trek hem naar mij toe.
hij ligt met zijn rug tegen me aan en ik leg mijn handen over zijn heupen.
met mijn rechterhand pak ik zijn lid vast en beweeg ik nu ritmisch heen en weer.
Shin kreunt ook^^ en als hij bijna klaarkomt legt hij zijn hoofd achterover op mijn schouder.
zijn ogen zijn gesloten en ik geef kusjes op zijn wangen maar stop niet met bewegen.
ook hij komt met een luide kreun klaar en zakt net zoals mij zonet onderuit.
we liggen bijde dicht bij elkaar in het lauwe water en zeggen niks. Shin heeft zijn hoofd op mijn borst neergelegd en kijkt me aan.
zijn mooie oogjes kunnen me maar niet loslaten netzoals de mijne hem niet kunnen los laten.
'Hij is egt zo perfect!' denk ik bij mezelf en ik glimlach. ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en fluister: "Zullen we maar naar bed gaan? anders word het morgenvroeg nogal laat en we hebben die avond ook nog een concert." Shin lijkt te ontwaken en knikt. "Is goed." zegt hij en hij stapt voor mij het bad uit.
We drogen ons af en trekken een andere boxer aan. daarna lopen we naar bed. Ik had mijn tanden nog niet gepoets en ga dat nog even doen.
"Wat ga jij nou weer doen??" vraagt Shin verbaast. "Tanden poetsen." zeg ik en ik pak de tandenborstel en tandpasta. "Owja.. moet ik ook nog doen." zegt Shin grinnikent en hij poets zijn tanden ook.
ik ben als eerste klaar en ga alvast in bed liggen.
niet veel later komt Shin ook en ik geef hem nog een nachtkus.
niet veel later val ik met mijn hoofd op zijn borst in slaap......................................................................................

en dan willen jullie zeker een nieuwe quizzz???

die komt denk i morge pas....:P
nouhjaa. xx(H)

Reageer (4)

  • SINNER

    keisexy!! (en bedankt xD)
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    doooooooooooooooooooooooooor nu nu nu nu nu nu nu nu door nu nu nu!

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    hihi xD

    Doorgaaaaaan :D

    hijs Goed :D

    Wil je het Aub ff zegge wnr er een nieuwe deel is :D:D??


    Bye !(H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    dankje dankje dankje !!!!
    zo geweldig !!!
    speciaal voor mij XD :D
    en dat maakt me blij :D hihi XD

    xxx weiter !! xxx (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen