nummero 13!!!

danke voor de reactiees!!!!!!(H)

noujaa veel plezier!!

wat vooraf ging in .... CB Love... {No Haters!!}:

ik sluit de deur achter mij zodra ik de kamer binnen ben en plof neer op de bank.

niet veel later gaat de deur zachtjes weer open en komt Shin naar binnen geslopen.

ik doe net alsof ik niks door heb en pak een boek en sla die op een willekeurige blz open. ik doe net alsof ik lees en ik hoor hoe de deur zachtjes in het stol klikt en op slot word gedraait.....................................................................................................................

in de hotelkamer van Shinnie en Kirootje!! Shin Pov:
*Uhuuu Shin.....-.-'.... maar wel cute!!!:D*


verhaal:

Ik sluip de hotelkamer in en kijk even wat Kiro aan het doen is.
Gelukkig heeft hij me nog niet gezien en zit hij op de bank een boek te lezen.
Ik sluip voorzichtig naar hem toe. ik sta nu vlak achter hem maar dan draait hij zich plots om en laat hij mij schrikken inplaats van dat ik hem laat schrikken.
"Gott Kiro!! je bezorgt me nog eens een hartaanval!!" zeg ik geschrokken en ik hoor Kiro luid lachen.
"Porbeer me nooit te besluipen van achteren!!" grinikt hij en hij knijpt zijn oogjes lachend dicht. "Dat deed ik niet!!" zeg ik schijnheilig.
"Ja tuurlijk Shin!" zegt hij lachend en ik ga naast hem op de bank zitten.
"Nee dat was ik helemaal niet van plan!" zeg ik grinnikent en ik kijk hem spels aan.
"Wat ik alleen wel van plan was.. was dit." zeg ik fluisterent en ik zoen hem.
Kiro sluit zijn ogen en zoent terug.
zachtjes duw ik hem naar achteren en duw zijn boek op de grond. Kiro ligt nu op zijn rug en ik ga een heel klein beetje op hem liggen.
we zoenen verder en onze tongen komen er ook bij kijken.
dan na een tijdje trek ik mijn hoofd ietsjes naar achteren en kijk hem in zijn prachtige ogen.
Kiro gat langzaam met zijn hand over mijn rug heen en blijft bij mijn kont haken. we zoenen weer verder en plots gooit Kiro me van zich af.
Ik slaak een gil en knal op de grond. Kiro kijkt me met ene grijns op zijn gezicht aan en staat op.
"Waar slaat dat op??" vraag ik verbaast. "Je zult me eerst te pakken moeten krijgen voor je meer krijgt!!" zegt Kiro plagerig en hij huppelt rond de kamer.
Ik spring op en loop naar hem toe.
Kiro giechelt en rent naar de badkamer en doet de deur op slot.
"Kiro doe open!!" roep ik lachend en ik beuk op de deur. "Nee!" hoor ik zijn gedempte stem lachend van de andere kant klinken.
"Älsjeblieft??" vraag ik met mijn liefste stemmetje. "Nee!" grinnikt Kiro weer en ik frons mijn wenkbrauwen. "Waarom niet?" vraag ik en ik hoor een kraan opengaan. "Daarom!" hoor ik Kiro zeggen en ik ga met mijn armen over elkaar voor de deur zitten. "Nouja!" roep ik verontwoordigt en ik blijf gewoon zitten. ik ruik 1 of andere zeep uit de badkamer.
dan gaat de deur weer open en ik schrik me dood.
de deur knalt keihard tegen mijn rug en ik spring op.
"Zat je nou tegen de deur??" vraagt Kiro en hij steekt zijn hoofd om de deur.
"Nee dat was de kerstman!!" zeg ik sarcastisch en Kiro grinnikt.
"Mag ik nu wel naar binnen??" vraag ik en ik kijk Kiro met een lief gezichtje aan. Kiro glipt de badkamer uit en sluit de deur achter zich.
hij gaat er tegen aanstaan en schud zijn hoofd.
"Nah!!" zge ik grinnikent. Kiro komt op me afgelopen en wil me zoenen, maar ik ben sneller en duw hem ruw tegen de badkamerdeur aan.
Kiro kijkt me aan in de ogen en ik begin hem heftig te zoenen. Kiro drukt me iets naar achteren maar laat me niet los. hij stapt wat naar voren en opent zo de badkamerdeur. al zoenend draait hij me om en duwt me verder de badkamer in.
het is er bloedheet!!
Kiro kijkt me uitdagend aan en begint me al snel weer te zoenen.
zijn handen gaan onder mijn shirt en trekt die langzaam uit.
"Zin om in bad te gaan of niet??" vraagt hij sexy en als hij mijn shirt uit heeft geeft hij kusjes op mijn schouderbladen en mijn borst.
"Graag..." zeg ik zacht en als hij over mijn tepel kust word die gelijk hard.
Behendig maakt hij mijn riem los, maar de rest laat ik nu nog niet toe.
Ik trek hem omhoog en beginhem in zijn nek te zoenen.
ik trek zijn shirt over zijn hoofd heen en trek vlug zijn broek uit. zijn broek schopt hij uit en die belant bij de shirts.
Kiro duwt me achteruit en ik knal tegen de badkamer muur aan. Hij trekt mijn broek ook omlaag en speelt met het elastiek van mijn boxer. we zoenen weer verder (met tong) en Kiro drukt zich op een gegeven moment dicht tegen me aan zodat zijn lid tegen de mijne komt....................................................................................................................................

de rest is voor de volgende quizz^^:P

xx(H)

Reageer (3)

  • feltonlover

    wat een zoenspektakel...^^

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    please de volgende !!
    je wilt me echt dood he met al je spannende stukken !!
    vervolg speciaal voor mij ?? aa tooeeee (A)
    speciaal voor kleine zielige ik?? (flower)

    xxxLysm (K)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Hihi

    hijs Leuk :D:D

    Wil je Het AUb ff zegge als er een Nieuw deel is :D???

    byee !


    xxx Carola !(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen