nummertje 12 mensjes!!!

wat vooraf ginh in .... CB Love... {No Haters!!}:

"Je krijgt nog iets van mij." zegt hij met een glimlach en hij kijkt me diep in de ogen aan. "Owja??" vraag ik verbaast. Kiro houd het tasje omhoog waar het rokje in zit en ik knik. "Ik wou het je eerder geven.. alleen omdat die vrouw ons herkende en de anderen buiten op ons wachtten.." zegt Kiro en ik grinnik. "Dacht ik dat ik het je beter kon geven als we of in het hotel waren of als we ergens met zijn tweën zijn." gaat hij verder. "Dus.. alsjeblieft." zeg hij en hij rijkt me het tasje aan. "Dankje.." zeg ik met ene liefe glimlach. "Waarom heb je het eigenlijk gekocht??" vraag ik dan. "Omdat hij je egt mega mooi staat Shin.." zegt Kiro verlegen en hij kijkt naar de grond. Ik pak zijn kin vast en til zijn hoofd iets omhoog. ik ga met mijn hoofd dichterbij de zijne en zoen hem. maar dan.....................................................................................................................
en dan nu het vervolg!!!

veel plezier!!!

wat gaaaatt eer gebeeuurene???? Kiro Pov:
*we zijn niet geobsedeerd door een voorbij gaande vrachtwagen hoor Yu^^ Ik HOU van deze foto!!!(H)*



terug naar verhaal.....:

Shin zoent me en ik zoen zoals gewoonlijk terug. ik leg mijn handen op zijn kont en knijp er zachtjes in^^. ik merk hoe Shin een klein sprongetje maakt maar me niet los laat met zijn mond. Net als mijn tong over zijn lippen heen gaat horen we een luid gekuch.
Geschrokken kijken ik en Shin naar de ingang van het straatje en zien daar Luminor staan. 'OOOOO CUT!!!!!!!!! DIT KAN JE NIET MENEN!!!' schreeuwt een stem in mijn hoofd en ik en Shin kijken elkaar geschrokken aan.
"Hoi.." zegt Luminor droog. "Hoi...." piep ik zacht en ik ga weer normaal op mijn voeten staan.
"Luminor... dit is niet wat het lijkt dat het is..." begint Shin maar Luminor mant hem tot stilte...
"Jongens... laat maar. ik hoef geen uitleg." zegt hij en hij loopt het straatje verder in. verbaast kijk ik hem aan. "Vind je het dan niet erg??" vraag ik stomverbaast. "Nee.. waarom zou ik dat wel moeten vinden??" zegt Luminor schouderophalend en ik zie hoe Shins prachtige mondje openvalt van verbazing.
"Nou... omdat...." begin ik nadenkent maar dan weet ik het niet meer en zoek ik naar woorden. dus kijk ik in de lucht en kijk of zse naar beneden komen vallen^^ (srry ben een beetje melig).
"Omdat??" vraagt Luminor vragend(goh:O!!!) en ik en Shin kijken hem bijde niet aan.
"Jullie dan homo zijn?? anders dan de anderen??" vraagt Luminor opnieuw en ik kijk Shin aan. ik zie dat hij naar de grond kijkt en ik kijk naar Luminor die ons (Shin und mir) normaal aankijkt. Ik hoor Shin iets mompelen dat nogal klinkt als: "Ja." en ik knik.
"Kop op!! denken jullie nou egt dat ik jullie ga haten of wat zo evver als jullie homo zijn en van elkaar houden??" zegt Luminor verbaast en hij haalt zijn armen omhoog. "Zou kunnen..." mompelt Shin beschijden. "Nou ik in ieder geval niet!" maakt Luminor duidelijk en ik en Shin knikken.
"Maar als jullie nu nog liever niet willen dat de rest het weet. hou ik mijn kop." zegt Luminor en hij lijkt standvast te zijn.
"Danke Luminor." zeggen ik en Shin in koor en Luminor knikt. "Zullen we maar naar de rest gaan voordat die nog weer rare dingen gaan denken?" stelt Luminor voor en ik en Shin kijken elkaar aan en knikken dan.
.. Wow! dat viel mee! ik wist niet dat Luminor toch zo..... jaa hoe verwoord je zoiets... zo..... owja!! begripvol was!! dat was het!! maar ik ben wel blij dat hij dat is! anders zaten we nu wel in de problemen..
we lopen met zijn drieën naar de anderen toe die mij en Shin verbaast aankijken.
"Waar waren jullie?" vraagt Esther en ze kijkt me bezorgt aan. ik kijk Shin even radeloos aan netzoal hij naar mij kijkt. "Ze waren naar de wc. die is hier een eindje verder op." zegt Luminor met een stalen gezicht en ik en Shin kijken hem bijde dankbaar aan.
"Okey... maar zullen we die winkel ingaan!?!" vraagt Yu die direct van onderwerp verranderd. "Jaa!!" roept Laura die egt al de hele dag hyper is. Samen met Melissa en Yu huppelen ze naar de kledingzaak toe en Ena en Strify volgen hen lachend. Luminor volgt hen hoofdschuddent maar toch met een grijns op zijn gezicht.
Esther blijft nog even staan en vraagt: "Waar waren jullie nou egt?" "Naar de wc, zoals Luminor ook al zei." zegt Shin en ik knik. "Oke..." zegt Esther schouderophalend. ze blijft ons nog even aankijken en loopt dan achter de anderen aan.
Ik en Shin kijken elkaar nog even aan. volgens mij denken we bijde weer aan het zelfde: we moeten oppassen met wat we doen.
we lopen uiteindelijk ook achter de rest aan..


een paar uur later komen we allemaal luidruchtig het hotel in. we hebben net gegeten dus we zitten allemaal weer vol met energie. (vooral Strify omdat hij als toetje een chocosorbet genomen had^^).
de gasten in de lobi kijken ons allemaal raar aan maar we trekken ons er allemaal niks van aan en lopen luid lachend en pratent de lift in.
"Neee!!" roept Esther plotseling lachend. "Wat dan wel??" vraagt Strify verbaast. "Nou in ieder geval geen chocola!!" antwoord Esther en ze rent zodra de lift gestopt is naar de kamer van haar en Melissa.

"Najaa..." zegt Strify verbaast en we lopen nu allemaal de lift uit. "Dat mens is niet helemaal goe bij d'r hoofd!" zegt Ena lachend. "Nee en jij wel zeker??" vraagt Strify lachend en hij drukt haar tegen de muur. Ena giecheld en Strify begint haar te tongen.
"O nee!! Yo tortelduifjes!! doe dat alsjeblieft op jullie hotelkamer!!" roept Melissa lachend en Strify kijkt haar verstoord aan. "Is goed!!" roept Ena en ze trekt Strify mee naar hun hotelkamer. Laura , Melissa, Ik, Shin, Yu en zelfs Luminor liggen in een deuk. "Ik ga ook maar eens.." zeg ik en ik kijk Shin even uitdagend aan.
de rest knikt en ik loop naar de hotelkamer van Shin en mij.

ik sluit de deur achter mij zodra ik de kamer binnen ben en plof neer op de bank.
niet veel later gaat de deur zachtjes weer open en komt Shin naar binnen geslopen.
ik doe net alsof ik niks door heb en pak een boek en sla die op een willekeurige blz open. ik doe net alsof ik lees en ik hoor hoe de deur zachtjes in het stol klikt en op slot word gedraait.....................................................................................................................
weer allemaal puntjes^^

noujaa.. de rest is voor het volgende deel^^

Reageer (5)

  • SINNER

    ik zie ook puntjes!! :O ik hou van puntjes ^^
    WEITER BITTE! (A) ze zijn kei goe!
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    vervolg dus.. zoals de meerderheid zegt:D

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    heey :D(L)


    Pleasee gaaaaaa Verrrdeeerrrr!!

    je bent Goed ! :D:D

    Wil je het AUb weer ff zegge als er nieuw Deel is :D??

    Ohjaa Bedankt dhat je het altijd ff wil zegge als er een nieuwe quiz is :D

    Vind k heel Lief van je !(flower)


    bye !!

    xxx Carola (H)

    1 decennium geleden
  • Athos

    cute!!!!!!!!(A)(A)

    ge please door(A)(A)

    wij zijn hele lieve fans he(A):D:D

    xxxx(K)(H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    pleeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaseee vervoooooooolggg !!!! pleeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssseeeeeee !!! ik vind ze zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo geweldig !!!!

    echt echt echt !!!
    vervolg please !!!
    het kan best (baby) (A)

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen