nummer 11!!!!!!

okey uhmmm...

wat vooraf ging in .... CB Love... {No Haters!!}:

"Gaan we nog of hoe zit dat?!" zegt Luminor geërgerd en hij kijkt ons 1 voor 1 aan. "Luminor je hebt gelijk! we gaan!!" zeg ik vrolijk en ik loop voor de rest uit. Ik loop nogal snel en de anderen, op Luminor en Esther na, kunnen me nauwlijks volgen. "Kerel, loop niet zo snel!! je lijkt wel een sneltrein!!" begint Strify weer. 'Ik zat er op te wachten!!!'

"Strify!!!" roepen Yu en Laura in koor en ik grinnik. "Shin, Esther en Luminor... jullie lopen inderdaad snel. kunnen jullie egt niet wat langzamer lopen?" hoor ik Kiro vragen en ik stopt abrupt.

Esther knalt met een volle vaart tegen me op en pleurt achterover. "HAHAHAHAHHAHA!!!ZAG DAT!!" gieren Ena en Melissa. Esther krabbelt met haar korte pootjes overeind en ze word geholpen door Luminor. Laura en Yu liggen ook in een deuk en zelfs Luminor heeft ene grijns op zijn gezicht.

"Dankej Shin!" zegt Esther lachend. "srry. ik had niet door dat je zo snel liep." zeg ik verontschuldiggend. "Dat is egt zo raar weet je dat!" zegt Strify en iedereen kijkt hem zuchtent aan. "Esther is net zo groot als Kiro maar alsnog loopt ze net zo snel als Shin!!" gaat Strify ongestoort verder. "Geef me alsjeblieft een reep chocola zodat ik dat in Strify's bek kan douwe!!" roept Melissa lachend en Strify kijkt haar hoopvol aan. "Heb je chocola bij je!?!?" vraagt hij en Melissa slaakt een zucht. "Nee jammer genoeg niet..." zegt ze en ze bijt denkend op haar onderlip. ..................

....................................................

en dan nu hier het vervolg!!!

xx(H)

..................................................................................................................................................Shin Pov:....................................................................................................
"Aahh!!!" zegt Strify sip en hij kijkt verveeld naar de grond.. "Had dat nou niet gezegt..." fluister ik tegen Melissa en ze grinnikt. "Maar nu is ie wel stil." zegt ze wenkbrauwwiebelent en ik grinnik. "Kom we lopen weer verder." zegt Kiro lachend. "Ik heb geen zin meer..." mompelt Strify sip en we slaken allemaal een zucht. "Kreist!! Strify waarom niet?" hoor ik Esther vragen. "Geen zin.." zegt Strify en hij haalt zijn schouders op. "Oepss..." zegt Melissa grinnikent. "Weetje wat Strify!?" begint Laura en Strify kijkt op. "Als we in het stadje zijn gaan we direct chocola voor je halen." gaat ze verder en Strify is direct weer helemaal happy. "Meekomen jullie!!" roept hij. nu is hij degene die het snelst loopt en we volgen hem allemaal lachend. 'Die is ook weer blij.' denk ikbij mezelf en na een tijdje zie ik al wat winkels in de verte.
"Moesten we persee lopen?" klaagt Yu vermoeid. ik zucht. 'Nu begint hij weer!'
'Wat maakt dat nou weer uit??" vraagt Luminor die naast hem loopt. "Ik word moe in mijn benen!!" klaagt Yu op een zeurderige toon.
"Egt als jij in bed ook altijd zo zeurt heb ik medelijde met Laura!!" zegt Ena lachend en Yu kijkt haar met opgetrokken wenkbrauw aan. "Dombo!!" giert Laura tegen Ena en lachend lopen we het stadje in.
"Zullen we hier gaan kijken??" vraagt Kiro en hij wijst naar een kledingwinkel. "Ik weet iets beters!!" roept Strify die een chocowinkel gevonden heeft.
"O.o mensen hier komt ie!!" rope ik lachend en met zijn allen lopen we de winkel binnen.
"Gatver wat is dat!!" gilt Esther als we in de winkel zijn en ze voor een mega chocoslak staat.
"een chocoslak!!" roept Strify lachend en Esther trekt een vies gezicht.
"Nou Strif.. kies iets uit dan kunnen we hier weer weg!" zeg ik.. chocola is wel lekker hoor maar als je dat zo allemaal bij mekaar ziet in 1 winkel..... de rillingen gaan over mijn rug heen.
Laura, Melissa en Strify kopen alle 3 heel veel chocola.
"Wie moet een stukje?" vraagt Melissa en ze kijkt de groep rond. "Ik!!!" roepen Ena, Kiro, Luminor in koor als we buiten zijn.
volgens mij zijn ik en Esther die geen chocola hebben. niet dat ik dat erg vind want ik heb voor vandaag even te veel chocola gezien..........
"Waar gaan we nu heen?" vraagt Laura met volle mond. "Die kleding winkel?" stelt Esther voor en ze wijst naar een winkel tegenover de chocowinkel. "Ik vind het best." zeg ik en we lopen met zijn allen de winkel in. Strify staat voor de winkel zijn choco op te ruimen in een tas die hij bij zich heeft.
"Weet je hoe gaaf!!" hoor ik Melissa van de andere kant van de winkel schreeuwen. ik grinik en zoek tussen de bandshirts of er nog iets leuks bij zit.
"Hey Shin.. is dit niet wat vor jou??" hoor ik Kiro vragen en ik kijk opzij waar Kiro staat. Hij houd een zwart rokje omhoog met een doodshoofdje erop.
"Hey cool!!" zeg ik glimlachent en Kiro geeft me het rokje aan. "Pas 'm 's." zegt Kiro en hij kijkt me verlegen aan. Ik glimlach hem lief toe en loop met het rokje naar een pashokje.
als ik hem aan heb loop ik het pashokje weer uit waar Kiro tegenaanstaat.
hij schrikt even en ik grinnik. "Staat je leuk." zegt hij als hij me even bekeken heeft^^. Ik kijk in de spiegel en vind hetzelfde. "Shin ga je nu alweer zo'n rokje kopen? hoeveel heb je er wel niet?" Yu komt lachend onze kant opgelopen. "Kweej nie.." zeg ik schouderophalend. Ik kijk even naar Kiro die zich vlug op iets anders heeft gericht. ik grijns even. "Wat??" vraagt Yu nieuwsgierig en hij kijkt me aan. "Nihikss.." zeg ik schijnheilig en ik snel het pashokje weer in.
"Ga je 'm kopen of nie?" vraagt Kiro zodra ik het pashokje weer uitkom lopen met het rokje in mijn hand. "Kwej nie.." breng ik alleen maar uit. "Jongens komen jullie??" horen we Strify roepen. "We moeten eerst nog wat afrekenen!!" roept Kiro terug en hij grist het rokje uit mijn handen. "What the...." breng ik verbaast uit en ik loop achter hem aan. Kiro staat al bij de kassa en betaalt het rokje. verbaast kijk ik hem aan.
"Ey.. zijn jullie niet van Cinema Bizarre??" vraagt de vrouw die achter de kassa staat. "Ja." zegt Kiro met een bigsmile. "Zou ik dan een handtekening mogen??" vraagt de vrouw en ik glimlach. "Tuurlijk." zeggen ik en Kiro in koor en we geven onze hantekeningen.
Kiro krijgt het rokje in in een tasje mee.
"En wat heb jij gekocht??" vraagt Laura nieuwsgierig en ze kijkt naar Kiro. "Iets..." zegt hij glimlachent en hij kijkt me even aan. "What's next??" vraagt Esther en we denken allemaal na.
"Uhhh... laten we gewoon wat rondlopen dan zien we vanzelf wel iets." stelt Luminor voor en we stemmen allemaal in. en dus lopen we door de stad.
Ik loop naast Yu en heb het met hem over een nogal heel onozel en dom onderwerp. "Nee niet!! Lala is rood en Po is geel!!" zeg ik lachend en Yu roept: "Lala is toch geel?!?!" we liggen in een deuk alleen al om het onderwerp zelf. het slaat egt helemaal nergens op mahrjaa..
dan voel ik dat iemand aan mijn arm trekt en ik draai me met een glimlach om.
"Tisser?" vraag ik aan Kiro en hij stopt. ik stop ook en de anderen hebben niet eens door dat we weglopen als Kiro me een zijstraatje intrekt. verbaast kijk ik hem aan en hij drukt me tegen de muur aan.
"Je krijgt nog iets van mij." zegt hij met een glimlach en hij kijkt me diep in de ogen aan. "Owja??" vraag ik verbaast. Kiro houd het tasje omhoog waar het rokje in zit en ik knik. "Ik wou het je eerder geven.. alleen omdat die vrouw ons herkende en de anderen buiten op ons wachtten.." zegt Kiro en ik grinnik. "Dacht ik dat ik het je beter kon geven als we of in het hotel waren of als we ergens met zijn tweën zijn." gaat hij verder. "Dus.. alsjeblieft." zeg hij en hij rijkt me het tasje aan. "Dankje.." zeg ik met ene liefe glimlach. "Waarom heb je het eigenlijk gekocht??" vraag ik dan. "Omdat hij je egt mega mooi staat Shin.." zegt Kiro verlegen en hij kijkt naar de grond. Ik pak zijn kin vast en til zijn hoofd iets omhoog. ik ga met mijn hoofd dichterbij de zijne en zoen hem. maar dan.....................................................................................................................
de rest is voor de volgende!!!!:P

Reageer (4)

  • Rawsh

    aaaaaaaaaaaah pleaaaaasee vervolg !!
    pleeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaase pleeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaseee !!!
    pleeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeeee !!!!!

    xxxx LySm (K)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Omfgg Verderrr!!!!!!!!
    Please ga Verder :D WIl je het Aub ff zegge als er een nieuw Deel is :D:D??


    bye !


    xxx Carolaa (H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    jemig!! jij bent gemeen bij het spannende moment stop jij gwn:(:(


    kisses van eef(H)


    p.s. VOLGENDEE!!

    1 decennium geleden
  • SINNER

    komt er iemand aan zeker O.o"
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen