nummer 10!!!!

danke voor de reacties!!
en feltonlover Ik ga egt wel door hoor!!!

nouja.. in ieder geval veel plezier!!

xx(H)

in Burdeaux!! (ow enne mensjes... ik ben egt nog nooit in frankrijk geweest... dus heel veel dingen zullen niet klope.. mijn excusses davor:P)
Shin Pov:

ik loop naar een 2 persoonsbed toe en zet er 1 koffer op.
"Waarom neem jij eigenlijk altijd zo veel mee?" vraagt Kiro die op me af komt lopen. "Kwej nie.. waarschijnlijk omdat ik anders bang ben dat ik iets vergeet ofzow..." zeg ik schouderophalend en ik draai me om. Kiro kijkt me weer lief aan en ik glimlach. "Jij hebt anders ook niet weinig mee!" zeg ik en ik wijs op zijn mega koffer dat openstaat. het verbaast me dat hij die überhaupt dicht krijgt!!
"Weet ik." zegt Kiro met een schattig stemmetje en hij kijkt beschaamt naar de grond. 'Wat liefff!!!' mijn buik flipt helemaal en ik word volgens mij knalrood.
"Shin...?" Kiro kijkt naar de grond als ik hem aan wil kijken. "Kiro.." zeg ik voor de grap en Kiro kijkt verlegen op. "Mag ik vanaaf bij jou in bed slapen?" vraagt Kiro lief en hij loopt rood aan. Ik glimlach verliefd en loop op hem af. ik sla mijn armen om zijn middel heen en zeg: "Dat mag jij altijd." Kiro glimlacht happy en ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. Ik blijf hem nog even aanstaren en er word dan op de deur geklopt.
"Komen jullie we gan naar de stad!" Esther duwt de deur open en ik en Kiro laten elkaar vlug los.
"Oeps... sorry jongens..." zegt Esther en ze loopt rood aan. "Geeft niet.." zegt Kiro als hij zich omdraait. "Okey.." zegt Esther en ze kijkt nog even naar Kiro. "Mahre... komen jullie mee?" hersteld ze d'r dan en ik en Kiro kijken elkaar dan even aan. "Leuk!!" zeg ik dan enthousiast en Esther knikt. Kiro knikt ook en kijkt dan weer naar Esther die nogal ongemakkelijk in de deuropening staat.
"Zullen we dan maar gaan?" stelt Kiro voor en hij blijft naar Esther kijken. "Is goed." zegt ze en met zijn drieën lopen we naar de lift die ons naar beneden zal brengen.
'Volgens mij is Esther er niet heel erg blij mee.' denk ik als ik zie dat Esther Kiro helemaal niet aankijkt.
zo gek is dat ook niet... ik bedoel.. Kiro is een geweldige kerel.. een schat en übercute! zo'n iemand wil je ook niet kwijt, vooral niet als je al heel lang met hem hebt gehad...
misschien had ik het beter niet kunnen vertellen aan Kiro dat ik hem leuk vind... dan had Esther tenminste nog lol...
de lift stopt en we lopen de lift uit.
de anderen staan al in de lobi te wachten en Laura en Yu zijn weer eens hyper. Het zal ook niet zo zijn he!
"Hehe!!" roept Strify als hij ons ziet aankomen lopen. "Wat doen jullie er vandaag toch lang over om ergens te komen zeg!!" klaagt Strify.
'Strify leeft ook weer... meneertje ongeduld!!' denk ik bij mezelf en ik zucht. "We zijn gewoon traag vandaag..." antwoord Kiro met ene scheve glimlach. "Dat valt te merken!" gaat Strify verder. "Ja en zo is het wel weer genoeg voor vandaag met je geklaag Strify! heb eens een beetje lol!!" zegt Yu lachend en hij geeft Strify een klap op zijn schouders. Strify kijkt hem pist aan maar zegt niks.
"Gaan we nog of hoe zit dat?!" zegt Luminor geërgerd en hij kijkt ons 1 voor 1 aan. "Luminor je hebt gelijk! we gaan!!" zeg ik vrolijk en ik loop voor de rest uit. Ik loop nogal snel en de anderen, op Luminor en Esther na, kunnen me nauwlijks volgen. "Kerel, loop niet zo snel!! je lijkt wel een sneltrein!!" begint Strify weer. 'Ik zat er op te wachten!!!'
"Strify!!!" roepen Yu en Laura in koor en ik grinnik. "Shin, Esther en Luminor... jullie lopen inderdaad snel. kunnen jullie egt niet wat langzamer lopen?" hoor ik Kiro vragen en ik stopt abrupt.
Esther knalt met een volle vaart tegen me op en pleurt achterover. "HAHAHAHAHHAHA!!!ZAG DAT!!" gieren Ena en Melissa. Esther krabbelt met haar korte pootjes overeind en ze word geholpen door Luminor. Laura en Yu liggen ook in een deuk en zelfs Luminor heeft ene grijns op zijn gezicht.
"Dankej Shin!" zegt Esther lachend. "srry. ik had niet door dat je zo snel liep." zeg ik verontschuldiggend. "Dat is egt zo raar weet je dat!" zegt Strify en iedereen kijkt hem zuchtent aan. "Esther is net zo groot als Kiro maar alsnog loopt ze net zo snel als Shin!!" gaat Strify ongestoort verder. "Geef me alsjeblieft een reep chocola zodat ik dat in Strify's bek kan douwe!!" roept Melissa lachend en Strify kijkt haar hoopvol aan. "Heb je chocola bij je!?!?" vraagt hij en Melissa slaakt een zucht. "Nee jammer genoeg niet..." zegt ze en ze bijt denkend op haar onderlip.

nichtss...
.

Reageer (4)

  • feltonlover

    i love u!!

    bedankt dat u verdrr ging(H)(H)(H)(H)
    ben zòòòòòòoòò verslaafd aan u serie (maar da weet u denk ik al:D)

    (hihi:$:$)

    kisses(H)(K) van mij:D je groot,groot fan(lol)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Gaa Dooor Please :D:D

    Omfg I Love Choco! xD


    Wil je het Aub ff zegge als er een vervolg is :D:D?? Ze zijn ZOOOO GOOEEDD !! (H)


    Bye !

    xxx Carola !(H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    vervolg please !!
    zo zuper !!!
    ik ben zuper verslaafd !!
    xxxxx Ly (L)

    1 decennium geleden
  • Athos

    chocola is lekker:P
    ga door:D:D
    xxxx(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen