"Hooooii!!" roept Yu vrolijk. zoals gewoonlijk is hij weer super druk.....-.-'



"Jij ook hallo." zeg ik lachend en ik plof naast Kiro neer op de bank.



"En wat gaan we vandaag doen??" vraagt Strify gapend. "Nou.. als het goed is zijn we vanmiddag in Frankrijk, dus kunnen we dan vanavond de stad wel in ofzo.." zegt Melissa nadenkent.

"In welke stad zijn we eerst dan?" vraagt Ena nieuwsgierig.

"Boreaux ofzoiets was het volgens mij..." zegt Luminor en we knikken allemaal...................................................................................................

en het vervolg zie je hier!!!!:D
we gaan voor de 10!!!!

In Bordeaux (srry maar ik schreeuf het de vorige keer fout...) Shin Pov:
Eindelijk komen we aan in het plaatsje Bordeaux!!
ik zit versuft op de bank en kijk een beetje naar de tv.
"Shin, Kiro komen jullie we zijn er!" roept Melissa vrolijk en ik en Kiro kijken tegelijk op.
"He wat!?" roepen we ook weer tegelijk terug. Melissa schiet in de lach en ik en Kiro kijken elkaar rood aangelopen aan.
dan beginnen wij ook te lachen.
"Maar wat zei je?" vragen we wéér in koor. Melissa komt niet meer bij van het lachen en ligt nu naast me op de bank. 'Die heeft egt lol...' denk ik lachend bij mezelf.
"Jongens we zijn er!!!" roept Luminor ongeduldig van buiten. "Whahahaha!! we komen zo!!" giert Melissa en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan. de grijns op mijn gezicht kan ik maar niet wegkrijgen.
"Nouja dan gaan we maar he.." zegt Kiro na een tijdje als hij een beetje is opgehouden met lachen. "Goed idee.." zeg ik knikkent en Melissa staat ook op. "Pakken jullie je spullen?" vraagt ze en ik en Kiro knikken.
Melissa loopt naar buiten en ik en Kiro naar onze cabine. 'Eindelijk naar ene hotel!' denk ikblij bij mezself en ik pak mijn spullen.
"We hoeven niet zo heel veel mee te nemen.. alleen de benodigdheden.." hoor ik Kiro zeggen vanaf zijn bed en ik kijk omhoog. "En daar bedoel je mee?" vraag ik met ene grijns.
"nou.. kleren, make up... en al dat spul.. we hoeven niet alles mee.. we kunnen ook wel wat hier laten." zegt Kiro opnieuw en hij kijkt op van zijn kussen die hij voor zijn hoofd hield. ik weet ook niet waarom maar ja...
"Dat is bij mij dus alles..." zeg ik grinnikent en ik pak mijn 2 koffers onder het bed vandaan. "Ja dat weet ik.." zegt Kiro grinnikent en hij komt van zijn bed af. "Waarom zeg je het da"n?" ik draai me om en sta nu vlak voor Kiro. "Omdat... ik dat zeg.." fluistert Kiro zacht en hij gaat volgens mij op zijn tenen staan, want hij is opeens een stukje groter^^. ik kijk hem nu recht in zijn ogen aan en Kiro zoent me. ik zoen terug en na een tijdje komen we weer los van mekaar. een minuut lang kijk ik hem in de ogen aan.
Dan horen we wat geschreeuw van buiten en denken we weer hetzelfde. "We kunnen maar beter gaan.." zeg ik en Kiro knikt. "Weetje dat ik dat nou net ook wou zeggen?" zegt Kiro en ik grinnik. "Esther heeft al gezegt ja, dat wij ook telapatisch verbonden waren?" zeg ik lachend en ik loop met mijn koffers achter me aan slepent, de cabine uit.
"Netzoals zij, Melissa en Laura bedoel je?" vraagt Kiro die achter ,me aan komt. en ik knik grinnikent. "Jij geloofde daar toch niet in?" vraagt Kiro opnieuw en ik draai me lachend om. "Wat moet het anders zijn? dat we tweelingen zijn?? en trouwens tweelingen zijn ook telapatisch verbonden duss...." zeg ik lachend en ik moet me inhouden om niet direct op Kiro af te lopen, want de anderen mogen het niet weten... nog niet.
"Hahaha... okey dan.." zegt Kiro lachend en hij loopt langs me naar buiten. hij kijktme nog even aan met zijn mooie oogjes en ik blijf nog even staan kijken naar hem. dan besluit ik om ook maar eens te gaan en loop ook naar buiten.


"Jemig zeg! wat hebben jullie allemaal uitgevroten!?" vraagt Strify ongeduldig als ik en Kiro buiten zijn. "We hebben onze spullen gepakt..." zeg ik met opgetrokken wenkbrauw. "Jaja!" zegt Ena op geheimzinnige toon. 'die moet wat minder omgaan met Strify dat blijkt maar...' "Ja!" zegt Kiro vel en Ena kijkt hem geschrokken aan. "Sorry hoor!!" roept Ena verdedigent en ik grinnik. "Zullen we maar naar binnen gaan?" stelt Laura voor voordat het uitbarst tot een ruzie.
"Ik vind het een goed idee!" roept Yu instemment en hij loopt richting hotel. "Ik ben wel slim!" zegt Laura zelfvoldaan lachend en Esther geeft haar een klap tegen d'r achrerhoofd. "Je kan ook overdrijven!" zegt ze en Laura wrijft met een pijnlijk gezicht over haar achterhoofd. "Dat deed zeer!!" roept ze verontwaardigd en ze kijkt Esther kwaad na. "Weet ik!" roept Esther nog achterom. "Komen jullie nog of hoe zit dat!?"
"Jaja we komen al!!" werpt Kiro terug en met zijn allen lopen we het hotel in.
we praten allemaal druk door mekaar en de mensen achter de balie kijken ons verbaast aan.
Luminor haalt de sleutels.
"Oke.. we hebben 4 kamers." begint hij maar hij word overstemt door een stem die keihard roept: "ZIJN JULLIE CINEMA BIZARRE EN SO WHTAT!?!?!?!?!?!?!?!" een groepje hystirische wijfen komt op ons afgerent. Luminor draait zich verbaast om en word zowat omvergelopen, netzoals iedreen...
'Jemifgg zeg!!' denk ik bij mezelf. we delen de handtekeningen uit waar de meisjes om vroegen en Kiro gata op de foto met een of ander wijf.. 'Ze ziet er niet slecht uit..' moet ik toegeven.

na een kwartiertje zijn we eindelijk klaar en kunnen we opzoek naar de kamers.
"Er is een 3 persoons kamer.. wie gaan daar?" vraagt Luminor en we zijn allemaal stil. "Ik en Laura wel.. Luminor als jij er dan ook bij komt dan kunnen de anderen ruzieën over de andere kamer." zegt Yu en Laura en Esther schieten in de lach.
"Wat is daar nu weer grappig aan?" vraagt Yu schijnheilig en hij kijkt van Esther naar Laura. "Dat klonk egt heeel stom!!" giert Esther en Laura knikt. "Okey... maar vind je dat goed Lau?" vraagt Yu dan maar en Laura knikt. "Ik vind het ook wel goe." zegt Luminor dan schouderophalend. Hij geeft de andere sleutels aan ons en we maken groepjes.
'Gelukkig ik ga bij Kiro!!' denk ik bij mezelf. Esther en Melissa gana bij elkaar op 1 kamer en Strify en Ena. alle 9 gaan we naar onze eigen kamers onze spullen dumpen.................................................................................................................................................................

de rest is voor de volgende quiz!!!

xx reacties graag(H)

nichts....
.

Reageer (5)

  • Rawsh

    ik wil please nog vervolg vandaaag !!!!
    pleeeaaaase ooooo pleeeaaaseee
    ik ben heel zielig (A)
    please??

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • Athos

    doorgaan:D:D:D

    xxx(K)(H)

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    duszz.... door gaan


    een kuz van mij(K):D

    1 decennium geleden
  • SINNER

    ooeeew sexy ^^
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Whaa Zooo Goeeedd (H)

    Wil je het AUB weer ff zegge als er nieuw deel is :D:D??

    ALvast danke !!


    Luff uu !


    xxx Carolaa (H)!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen