nummer 8!!!
nouja veel plezier!!
en danke voor de reacties!!
kreeg een hele aanval:P
whihi.. nouja hier het vervolge op de vorigge!! (he! logica!!!)

Wat gaan Kiro en Shin zeggen??? Shin Pov:
ik weet dat dit voor Kiro nog best wel moeilijk is. Ik bedoel.. ze hadden al meer dan een half jaar met elkaar!! ik weet eigenlijk ook niet waarom Kiro op mij verliefd zou moeten zijn...
maar het is zo.. zegt hij.

Ik kijk van Kiro naar Esther. Esther staat er nogal ongemakkelijk bij.. waarschijnlijk omdat ik er ook bij ben..
"I-ik.. eh.... hoe leg je zoiets uit??" fluistert Kiro en hij kijkt om zich heen.
dan kijkt hij me even smekent aan maar ik knik bemoediggend.
"I-kk ben verliefd op Shin." zegt hij dan in 1 keer en ik zie Esther haar ogen groot worden.
'Nu zullen we het krijgen.....' denk ik en ik zie dat Kiro er net zo over denkt als ik.

"I-kk..." begint Esther radeloos van wat ze ook zou moeten zeggen.. "Het spijt me Esther..." zegt Kiro.
ik sta er eigenlijk ook maar een beetje bij.
Trannen wellen bij Esther op.
"... Is dat al lang zo of...?" vraagt ze en ik kijk haar verbaast aan. 'Geen preek?'
Kiro denkt er blijkbaar netzo over en antwoord: "Ja....." zegt Kiro en nog voordat Esther nog wat kan zeggen springt Kiro weer in: "Maar je moet weten dat ik je egt heel leuk heb gevonden!!" hij kijkt haar met een gemeende blik aan.
"Weet ik Kiro.. en ik vind het oke.. als je gelukkig word met Shin..." zegt Esther en mijn mond valt open van verbazing. "Jij bent en blijft me verbazen weet je dat!!" zeg ik verbaast tegen Esther en ze grinnikt.
"Dat ben ik.." zegt ze en ze kijkt me aan.
"D..dus je vind het niet erg dat..??" vraagt kiro en Esther schud haar hoofd.
"Echt... als jij je beter voelt bij Shin dan bij mij.. dan is het gewoon zo. Daar kan ik niks aan verranderen." zegt ze en ze slikt heel even.

"Waarom word je niet gewoon kwaad." zegt Kiro dan plagend en ik kijk hem verbaast aan. Net zoals Esther. "Moet dat dan?" vraagt ze verbaast.
"Haha.. nee geintje...ik ben juist blij dat je normaal reageert." zegt Kiro grinnikent.
"Vrienden blijven?" vraagt Esther onzeker. "Tuurlijk!!" zegt Kiro en hij omhelst haar. ik voel een steek van jaloezie maar zeg niks.
ik glimlach. "Mooizo.." dat is het enige wat ik et kan zeggen.
"wisten jullie het trouwens al van elkaar voordat jullie gisteravond van Strify moesten tongen?" vraagt Esther plots als het even stil is.
ik en Kiro kijken elkaar aan.
"Nee.. dat nog niet.. Ik had Kiro alleen verteld dat ik homo ben meer nog niet..." zeg ik nadenkent en Kiro knikt. "Oke..." zegt Esther knikkend.

"Zullen we maar weerr terug gaan??" stel ik voor en Kiro knikt. "Op 1 voorwaarde!!" zegt Esther nog die is blijven staan en ik en Kiro draaien ons om.
"En dat is?" vraagt Kiro met opgetrokken wenkbrauw.
"Dat jullie je alsjeblieft nog in gaan houden vóórdat we in een hotel zijn!! ik heb geen zin in gezeik aan me kop als jullie strax kreunend in de bus zitten en ik bij de anderen zit!" zegt Esther doodserieus en ik en Kiro schieten in de lach.
"Afgesproken!" zeggen we in koor en Esther loopt nu lachend voor mij en Kiro uit.
'eigenlijk had ik daar nog niet bij nagedacht.......
hoe gaat zoiets eigenlijk met een jongen??? is dat nou het zelfde als bij een meisje.......' denk ik terwijl we terug lopen naar de bus.

ik besluit om er maar niet meer aan te denken en ik loop achter Kiro aan de bus in.
nu zijn de anderen er wel.
"Hooooii!!" roept Yu vrolijk. zoals gewoonlijk is hij weer super druk.....-.-'

"Jij ook hallo." zeg ik lachend en ik plof naast Kiro neer op de bank.

"En wat gaan we vandaag doen??" vraagt Strify gapend. "Nou.. als het goed is zijn we vanmiddag in Frankrijk, dus kunnen we dan vanavond de stad wel in ofzo.." zegt Melissa nadenkent.
"In welke stad zijn we eerst dan?" vraagt Ena nieuwsgierig.
"Boreaux ofzoiets was het volgens mij..." zegt Luminor en we knikken allemaal...................................................................................................

de rest is voor de volgende quizz!!!

nichts...
.

Reageer (4)

  • feltonlover

    ja hallo, jij bent echt gemeen echt al en altijd stop jij bij het spannende stuk:S:@

    haha:D (lol)

    een(K) kus van eva(H)

    1 decennium geleden
  • Athos

    aaaw
    so cute(A)(A)

    shin denk goed na voor je iets verkeerds doet
    xD
    dat was lief bedoeld hoor^^
    xD(A)(A)
    xxx(K)
    (H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    nou, ik ga je weer aanvallen dan :P
    volgende !!!
    en ik wil wel sex !!!
    ok oeps dat was er uit :P
    (sorry sinead)
    geef dan mss ff een waarschuwing als het komt dan kan sinead dat stuk overslaan
    weet niet wat de rest er over denkt maar ik ben wel wat gewend..... :P
    ik lees namelijk ook de quizen van nickykaulitz :P twincest dus :P

    volgende pleaaaaaase !!! (A)


    xxxx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • SINNER

    xD keigrappig :P
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen