nummer 7!!
voor de gene die net beginnen! begin bij 1!!
ik zet het er nu niet bij wat er in de vorrige gebeurt is anders verklap ik teveel voor de mensen die de vorrige nog moeten maken ^^:P

deze is speciaal voor xCBxTHx

veel plezeier en danke voor de reacties!!!

xx(H)

okay.. Bij Shin en Kiro: Kiro Pov:
Shin zegt even helemaal niks.. ik ook niet trouwens...ik heb net toegegeven aan mezelf en aan Shin dat ik hem leuk vind. En de waarheid spreek ik inderdaad!!
ik weet alleen nog niet hoe ik het aan Esther ga vertellen..
ze zal hopelijk niet boos worden, ookal ben ik daar wel bang voor... want ze kan best begripvol zijn... maar dat is niet altijd zo...
ik blijf Shin maar in de ogen aankijken en ik zie dat hij nogsteeds heel erg verbaast is.
onze hoofden komen dichterbij elkaar en dan..
dan voel ik opnieuw zijn zachte lippen op de mijne.
opnieuw keert mijn buik om en nu voel ik zijn tong over mijn lippen gaan.
ik open mijn mond en voel zijn tong naar binnen glijden^^.
zachtjes duw ik hem naar achteren zodat hij met zijn hoofd op zijn kussen komt te liggen. ik ga al zoenend boven hem hangen en ik plaats mijn rechterhand in zijn nek. mijn linkerhand hou ik als ondersteuning naast zijn hoofd.
dan trek ik voorzichtig mijn hoofd naar achteren en kijk hem diep in de ogen aan.
"Je meent het dus wel?" fluisterd hij verlegen en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
"Nee... daarom zoen ik je nu ook en zeg ik dat het wel zo is!" zeg ik met een grijns en Shin grinnikt. "Gekkie... waarom zou ik zeggen dat ik je leuk vind en het vervolgens niet menen?" vraag ik en ik kijk hem schuin aan. hij haalt zijn schouders op.
"Kwej nie.. misschien om me beter te laten voelen..." mompelt Shin en ik kijk hem dom aan. "Om jou.. beter te laten voelen?" kuch ik grappend en Shin kijkt me gespeeld verbaast aan.
"Ja." zegt hij met een grijns en ik zoen hem weer.
"Het is dat deze bedden te klein zijn anders mocht je naast me liggen." fluistert Shin als we weer naast elkaar zitten.
"Dan lagen we ook allang naast elkaar hoor." zeg ik met een grijns en ik kan mijn ogen maar niet van hem afhouden. Shin lacht.
"Maar... ik heb een vraagje.. hoe wil je het Esther gaan vertellen??" vraagt Shin dan en hij kijkt me diep in de ogen aan.
"Ik weet niet...." zeg ik en ik haal mijn schouders op. "Je mag dat van mij ook best vertellen hoor.." Fluisterd Shin en hij kijkt naar de grond.
"Dat doe ik alleen als jij er ook bij bent." fluister ik en ik til zijn kin op.
Hij knikt en ik geef hem nog een zoen. dan sta ik op en loop naar het trapje voor mijn eigen bed.
"Tot morgen vroeg." zegt Shin. "Slaap lekker." zeg ik en ik kliml mijn bed op. "jij ook." hoor ik Shin nog zeggen.

Shin Pov:

Met een glimlach ga ik weer onder de dekens liggen. 'Hij vind me leuk!' denk ik blij en ik draai me op mijn zij. ik sluit niet lang daarna mijn ogen en val uiteindelijk in slaap..........

de volgende ochtend: Esther Pov:

Ik word wakker doordat ik de bus voel stoppen. 'Waarom ben ik nou zo'n raar mens! ik word wakker als de muziek uitgaat inplaats dat ik wakker word als de muziek aangaat! en ik word wakker als de bus stopt... weer zoiets raars!' denk ik als eerste als ik mijn ogen open.
Ik stap uit bed en vergeet zoals gewoonlijk dat ik bovenin een stapelbed slaap, dus pleur ik naar beneden.
"Godver!!!!!" roep ik en ik hoor dat Shin en Kiro wakker worden.
"Moet dat nou??" hoor ik Shin slaperig zeggen en ik grinnik. "Kan ik er wat aan doen dat ik voor de zoveelste keer uit bed pleur!" zeg ik lachend. "Heb je je zeer gedaan?" Kiro's hoofd verschijnt boven zijn matras en ik schiet nog meer in de lach.
Ik knik en zeg :"Ja!" "En dan moet je lachen?" vraagt Shin slaperig en hij gaapt. "Ik wel.." zeg ik hikkent van het lachen.
"Egt Kiro je hebt een raar vriendinnetje.." zegt Shin en hij kijkt naar boven. "Weet ik toch!"zegt Kiro met zijn schattige glimlach en ik sta al wrijvent over mijn kont, op.
"Jullie zijn hier de genen die gek zijn!!" zeg ik lachend en ik loop de cabine uit naar de badkamer.
gelukkig is er niemand en dus kan ik me douchen, omkleden, make up, tandenpoetsen en haar doen.

als ik de living eer inloop zie ik dat alleen Shin, Luminor en Kiro er maar zijn.
"Is de rest er nog niet?" vraag ik aan Luminor en ik ga naast Kiro zitten. "Nee, die slapen nog..." antwoord Luminor slaperig en ik grinnik.
'Dat verbaast me niks...'
"Es.. kan ik je zo even spreken?" vraagt Kiro zacht en hij kijkt me aan. "Tuurlijk." zeg ik verbaast doordat hij er zo serieus bij kijkt.

na het eten loop ik naar de bank en wil ik gaan zitten. Kiro :"Es.. kan ik je nu ff spreken?" hij staat bij de uitgang van de bus naast Shin.
ik loop naar ze toe. Kiro en Shin lopen naar buiten en ik volg ze naar een afgelegen plekje.
'Waarom is Shin mee??' denk ik verbaast en dan stoppen ze.
"Wat is er?" vraag ik en ik kijk Kiro in de ogen.
"Nou... Esther... er is iets wat je moet weten....."

de rest is voor de volgende !!!!!!

xx(H)

nichts...
.

vielleicht...
...

Reageer (4)

  • feltonlover

    wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej(H) ga door anders.....

    1 decennium geleden
  • SINNER

    :O gewoon kei gemeen!!! het is kei spannend!!!
    WEITER BITTE! (A) doe het voor mij!! :P
    xxx Sinead (K) (H) die ontzettend fan is vn jou en j quizzen

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    OMFGGGG ZOOOOOOOO SPANNNEND :O
    WRM MOET JE PERSE NU STOPPE GEMEEENDERD:O

    Pleaseee Gaa Verdeeerrrr!!!

    Will je het Aub ff zegge als het volgende deel er is ???


    xxx ly ! (H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    ik haat je ik haat je ik haat je !!!! (H)
    aaaaaaaaaaaaaaah waarom is het nu zo spannend??
    please vervolg??
    pleeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaseee !!!
    ik vind ze echt zo super super super !!! (yeah)

    xxxx Ly (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen