nummer 6!!
je moet anders als je het verhaal niet meer begrijpt het vorrige deel maar maken.
veel plezier en danke voor de liefe reacties!!!(H)

dansende strify!!:P
Esther pov:

Ik richt de camera weer op Strify en dan film ik even de parkeerplaats. "Ja mensen! het is egt druk hier!!" zeg ik lachend en dan gaat de camera weer naar Strify die bijna weer terug is.

"Am I gonna live forever
Said am I gonna live forever
gotta make it now or never"
zingt Strify en hij stopt vlak voor me. gillend ren ik de bus in en Strify pakt vlug zijn kleren weer en trekt ze met een rood hoofd aan.
Hij volgt me al snel met een rood hoofd en de buschauffeur kijkt ons raar na. "Pubers...." zegt hij hoofdschuddend en de deuren van de bus gaan weer dicht.
ik zet de camera uit en haal de tape eruit. "Het staat erop!!!" roep ik en ik hou de tape in de lucht. Kiro, Shin, Yu, Laura, Melissa en Ena komen lachend op me afgelopen en Luminor blijft maar een beetje saai op de grond zitten.
"Strify weet je dat je egt zuper gek bent!!" krijst Melissa lachend en ze moet d'r vast houden aan Shin om niet om te vallen.

Strify pov:
Ik ben nogal buiten adem van het zingen en rennen rond de tourbus.. maar gelukkig is het achterwege.
alleen heeft Esther het wel gefilmt.....-.-'
Ik slaak een zucht en ik plof neer op de grond naast Luminor.
"Nou Strif... jij bent." zegt Shin nog nahikkent van het lachen. 'Die is gelukkig wel weer uit zijn dip!' denk ik met en ik denk na.
dan vormt er een geweldigge gedachte en krijg ik een gemene grijns op mijn gezicht. "O.o... die is iets ergs van plan!!" roept Yu lachend en hij wijst naar mij. "Og nee jo! dat valt hartstikke mee!!" zeg ik bekakt en Esther, Laura, Melissa en Ena gieren het uit van het lachen. 'Toevallig weet ik dat ze daar niet tegen kunnen.' ik grinnik en vraag: "Kiro.. DDW??" Ik zie Kiro nadenken en ik hoop egt dat hij Doen gaat zeggen.
"Doen!!" zegt Kiro dan zelfverzekerd. "O jonge! dat is een verkeerde zet!!" roept Yu luidkeels en lachend. "Watnou??" vraagt Kiro en hij kijkt Yu dom aan die op zijn rug ligt van het lachen.
"Yu is niet helemaal goe bij zijn hoofd.. maar ga door Strify." zegt Shin grinnikent en ze kijken me allemaal wachtend aan.
"Kiro.. Geef Shin een tongzoen! en niet zo'n eentje van 10 seconden.. maar daar maar 5 minuten van!!" zeg ik met een gemeen lachje en Kiro zijn ogen worden groot van schrik. ik zie zijn blik naar Shin schieten die ook niet al te happy meer is.
"Ma..." begint Kiro. "Het is dat... of.. Met je kop in de pleepot.. je hebt een keuze.." zeg ik met nogsteeds een geme grijns op mijn gezicht.

Shin Pov:
Strify zei net dat Kiro me moest tongzoenen... Dit gaat niet goed komen.... Ik weet dit is een spelletje.. maar...
Ik zie Kiro zijn blik op mij richten en hij slaakt een zucht.
Hij zegt wat zonder geluid. 'Mag het?' vraagt hij (zonder geluid dus..). ik denk nog even na of het wel zo'n goed iddee is maar ik knik dan toch. onzeker komt Kiro naar me toe. "Nou schiet op!!" roept Yu ongeduldig. 'Die kerel is egt irritant soms!!' denk ik bij mezelf en ik hoor dat Esther Melissa Laura en Ena al weer in een deuk liggen.
""Jongens doe niet zo flauw!" hoor ik Luminor dan nog zeggen en ik hoor gewoon dat hij zijn lach in probeert te houden.
Kiro's hoofd komt steeds dichter bij dat van mij en dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne...
Mijn buik keert om en ik sluit mijn ogen. zijn tong gaat over mijn lippen en ik hoor Laura en Melissa gillen. merkwaardig genoeg zijn de anderen doodstil.
ik open mijn mond en Kiro's tong gaat langzaam naar binnen. 'O gott....' opnieuw keert mijn buik en Kiro begint me sneller te zoenen. ik moet moeite doen om geen kreunen los te laten...

"Oke.... de vijf minuten zijn om hoor.." hoor ik Strify stikkent van het lachen roepen. langzaam maakt kiro zich los van mij en blijft hij me nog seconden lang in de ogen kijken. dan wend hij zijn ogen verlegen af en gaat hij met een rood hoofd weer op zijn plaats zitten.
ik kan mijn blik niet van hem afhouden..
'Goed zoenen kan hij wel.' denk ik bij mezelf en als Strify weer wat zegt went ik mijn blik van Kiro af.
"Kiro jij bent." zegt Esther stil en ik kijk haar even aan.
"Oke... eh.." ik zie Kiro nogsteeds met een rood hoofd nadenken.
"Melissa.. DDW?" vraagt hij uiteindelijk..........................................................................................................

na een uurtje besluiten we allemaal om maar te gaan slapen.
ik heb mijn pyjama broek al aan en ik loop naar de cabine toe waar ik, Kiro, Esther en Luminor slapen.
als ik de deur open doe zie ik dat Luminor er al is en zonder iets te zeggen stap ik in mijn eigen bed.

niet veel later komen Esther en Kiro ook lachend de cabine in. ze gaan alle 2 wel appart in bed liggen omdat er voor 2 personen niet genoeg ruimte is.

ik staar opnieuw naar het bed boven mij en denk na over de kus van mij en Kiro.
'zou ik hem dan wel leuk vinden?? Ik bedoel mijn hart ging tekeer en mijn buik keerde wel 30 keer om!! Ik denk dat als hij dat zou weten... dat hij dan wel raar zou reageren..' denk ik en ik kijk even naast me of Luminor en Esther al slapen.

Kiro Pov:

'Shin kan goed zoenen moet ik toegeven... maar waarom keerde mijn buik om toen ik zijn lippen voelde? zou ik hem.... Nee!! ik ben verliefd op Esther!!! niet op Shin!!' ik draai me om en kijk naar een slapende Esther die op het bed boven Luminor ligt.
dan leg ik mijn hoofd naast het matras en kijk ik naar beneden. Luminor slaapt ook al.
dan kijk ik naar Shin die zijn ogen gesloten heeft.
"Shin... slaap je?" fluister ik zo zacht mogelijk. ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe...
Shin opent zijn ogen en kijkt me racht aan. "Nee." mompelt hij en ik knik.
"Wat is er??" vraagt hij dan en ik denk even na.. "Weet jij dat je eigenlijk best wel goed kan zoenen...." zeg ik en ik loop egt helemaal knal rood aan volgens mij. ik zie Shin me verbaast aankijken. "Jij.. ook hoor." zegt hij verlegen en ik grijns. weer is het stil.
"Weetje Kiro.. misschien wil je dit niet eens weten en ga je me hierna never nooit meer aankijken.." begint Shin en ik kijk hem verbaast aan maar ik zeg niks. Shin kijkt naar de onderkant van het bed en ik probeer zijn blik te vangen.
"Maar... ik denk dat ik verliefd op je ben." zegt hij en mijn mond valt open van verbazing. 'wat the hack!' ik voel een raar gevoel van blijdschap en nog iets anders door mekaar. voor dat laatste zijn geen woorden.. heel raar. maar ik vind het niet erg.. ik ben op de een of andere manier blij. Ik besluit om van bed af te gaan en ik merk dat Shin me volgt met zijn blik.
inplaats van wat Shin had verwacht, ga ik naast hem op bed zitten.
"I-ik jou ook...." fluister ik zacht en ik kijk hem recht aan.
"M-maar.. Esther dan?? ik dacht dat je???" stottert Shin verbaast en ik kijk even naar Esther die vredig ligt te slapen.

ik haal mijn schouders op..
"Ik denk dat dat gewoon een gevoel is van goede vriendschap...." fluister ik en ik kijk weer naar Shin die nu rechtop is gaan zitten.. "Duss.." begint Shin. ik leg mijn hand op de zijne.
"Shin ik spreek egt de waarheid.." zeg ik en ik kijk hem weer recht in de ogen aan...........................................................................................................................................

wat ben ik toch weer gemeen:P
nouja de rest is voor de volgende quizz!!!

xx(H):P

whihoe!!.
.

ik ben een beetje vervelend vandaaagggg.... (dat geld voor mij hor:P)
.............................................................................

Reageer (3)

  • feltonlover

    ik ben in shok...

    wat een cool verhaal ga snel verder:D

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    je bent inderdaad gemeen !!!
    maak je please vandaag nog de volgende?? (A)

    pleeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaseee !!! *trekt lief gezichtje*
    laat je weer ff weten??
    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden
  • SINNER

    keimooi!!! (flower)
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen