nummer 5 en we gaan voor de 10!!
danke voor de reacties!!

wat vooraf ging in .... CB Love... {No Haters!!}:

'wat? Shin...' even ben ik verbaast, maar tegelijk ook helemaal weer niet. op de een of andere manier wist ik het al... maar ik wist het alleen niet zeker.

ik leg mijn arm over zijn schouderbladen en trekt hem dichter tegen me aan.

"Rustig maar... het is niet erg.." sus ik hem en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. hij blijft maar huilen. 'Vind hij het zo erg van zichzelf?' vraag ik me af.

de rest zie je hier!!!!

sippe shin:( kiro pov:
"Shin... kalmeer.. het is toch helemaal niet erg?" sus ik Shin en ik probeer hem aan te kijken.
"Jjij v-vind van nniet.. maar dde anderen zullen het wel eerg v-vinden!" zegt Shin met gebroken stem en hij kijkt me met betraande ogen aan.
"Dat weet je toch niet? misschien reageren ze net zoals mij.. en ik weet zeker dat zowieso Esther het niet erg zal vinden!" zeg ik en ik weet eigenlijk niet waarom ik over haar begin maar ja..
"Dat is Esther! die is gewoon begripvol bij zommigge dingen.." zegt Shin en ik moet hem wel gelijk geven.
"Anders, wacht je totdat je het aan de anderen vertelt." probeer ik en shin knikt.
"Ik weet alleen niet hoe lang ik dat vol ga houden.." zegt Shin. "Dat lukt jou wel!! Kop op, het is jou ook gelukt om het de anderen niet eerder te vertellen!" zeg ik standvast. "Dat komt omdat ik er vandaag pas net achter ben gekomen.." zegt Shin zacht en hij loopt rood aan..
'Dus.. ik ben alsnog de twede die het weet...' ik ben stil en het enige wat ik kan is hem aankijken. ik vind het zo erg voor hem... hij weet niks te doen en dat hij het me net vertelt heeft komt omdat ik maar de hele tijd een beetje door zit te drammen op zijn gevoelens.
Shin legt zijn hoofd weer op mijn schouder en ik sla nu mijn bijde armen om hem heen.
er gaat terwijl ik dit nu doe en nu ik het weet van Shin, wel een raar gevoel door me heen. maar ik trek me er niks van aan.
ik mag hem zoals hij is en ik verbreek onse vriendschap niet doordat hij homo is!
ik voel Shin's warme tranen over mijn schouderblad gaan en ik druk hem zo'n beetje nog dichter tegen me aan.
'vreemt eigenlijk.. ik ben juist blij dat hij zo is.. zou ik....?? nee!' denk ik bij mezelf.
"Je hoeft me niet fijn te knijpen hoor." fluisterd Shin en ik laat hem geschrokken los.
"Ow sorry.." stotter ik en ik loop rood aan."Geeft niet." zegt hij en zijn wangen kleuren rood.
er word op de deur geklopt en ik en shin kijken tegelijk om.
de deur gaat open en Strify verschijnt met een geme grijns op zijn gezicht in de deuropening.
"Komen jullie ook? we gaan Doen Durven of de Waarheid doen!" zegt hij en ik hoor de anderen schreeuwen en lachen. Ik kijk even naar Shin die knikt.
"Is goed.. we komen zo." zeg ik met ene neppe glimlach tegen Strify en hij draait zich lachend om. "Ze komen!!" roept hij en hij loopt de kamer uit.
hij laat de deur openstaan... -.-'
Ik sta op en wil achter Strify aangaan maar Shin doet , nog voordat ik bij de deur ben, de deur dicht. verbaast kijk ik hem aan. "Wat isser?" vraag ik en Shin kijkt me in de ogen aan.
"Wil je egt alsjeblieft niks tegen de anderen zggen.?" vraagt hij en ik glimlach een beetje. "Je weet zelf toch ook wel dat ik me wel stil hou tegen over de anderen." zeg ik knikent. "Zelfs tegen Esther!" zeg ik er nog snel achterna en Shin knikt. "Dankje." fluisterd hij en hij kijkt naar de grond. ik omhels hem even en dan voel ik zijn lippen op mijn wang.
vreemtgenoeg vind ik het niet eens erg en kijk ik hem glimlachent aan.
"Zullen we maar gaan?" vraag ik en Shin knikt verlegen.
we gaan de deur uit en ik zie de rest lachend in een kring op de grond zitten.
ik kijk nog even naar Shin en dan ga ik naast Esther op de grond zitten.
"Zijn jullie al begonnen??" vraagt Shin die tegen over mij plaats neemt. 'Gelukkig! hij doet normaal!' denk ik en ik grlimlach even naar hem.
"Ja! Esther had net bedacht dat Strify in zijn nakie om de tourbus moet huppelen, zingend Forever or Never!" roept Yu lachend en ik grijns. 'Typisch Esther!' denk ik grinnikent.
"Nou Strify wat word het?" roept Laura lachend.
Strify lijkt het helemaal niet zo vijn te vinden maar doet het dan toch.
"Strif, waar is jouw camera!?" vraagt Esther en ik tik haar op d'r schouder. "In zijn tas." fluister ik en ik geef haar ene zoen. dan pakt ze grinnikent de camera en loopt ze achter Strify de bus uit. de rest blijft allemaal binnen.

Esther Pov:
ik zet de camera aan en begin te filmen. Strify is bezig met zijn kleren uit te trekken.
ik richt de camera op mezelf en zeg: "Dames en Heren! vanavond weer een nieuwe uitzending met Esther! vanavond hebben we weer iets nieuws met in de hoofdrol uw gastheer himzelf: Strify! rondhuppelent in zijn nakie rond de tourbus al zingen Forever or Never! en Ik kan uw mededelen dat de parkeerplaats bomvol staat!" ik richt de camera op Strify die nu al helemaal naakt is. met ene grijsn en een rood hoofd begint hij te zingen en te huppelen rond de bus.
mensen in de auto's stappen verbaast en geschokt uit en kijken naar het teffereel.
ik volg en film alles lachend. "Ja dames en Heren! Strify heeft iets te doen!!" gier ik en ik film even de anderen in de bus die staan te kijken.

Tot de volgende quizz!!!

(arme strify!!)

nichts...
.

Reageer (6)

  • xLAURAAH

    Ach ja, bij Strify valt toch niet veel te zien.
    Hihi,

    1 decennium geleden
  • feltonlover

    haha lol over strify,wel zielig maarja ik zie het al helemaal voor me haha!!

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    volgende !! ze zijn super super super !!
    laat je ff weten als de volgende er is??


    xxx Ly

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Soooo coewl xD

    moehahaha strify naakt xD

    wil je het ff zegge als er een nieuw deel is :D??

    Danke avast (H)

    ze zijn zo Coewl !
    xxx Carola !(H)

    1 decennium geleden
  • SINNER

    xD te gek :P maar ik heb ff een vraagje
    wil je er ajb geen seks in doen :$ als je da nie wil maakt niet uit maar gewoon (baby)
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen