nummer 3!
reacties graag en mensjes danke voor die leuke reacties!!

xx(H)

bij Shin: Shin's Pov:
Ik ga op mijn 'bed' liggen en staar naar het bed boven mij.
'Het kan niet!! ik wil het niet!!' houd ik mezelf voor en ik luister naar de geluiden in mijn omgeving.
het is helemaal stil om me heen.
wat niet vaak gebeurt omdat iedereen altijd heel erg druk is.
even sluit ik mijn ogen maar als ik iemand binnen hoor komen open ik ze gelijk weer.
Ik heb geen zin om te kijken wie het is, maar als ik een witte broek het bed boven mij zie opklimmen, weet ik gelijk dat het Kiro is.
'Wat is hij eigenlijk veel bij mij.' denk ik dan. normaal is dat ook wel zo.. maar vandaag lijkt het meer...
"Shin.." Kiro's hoofd steekt boven het matras uit. het ziet er geinig uit en ik kan een grijns niet onderdrukken. "Kiro.." zeg ik en ik begin me al weer ietsje beter te voelen.
"Waarom ging je plots van tafel weg? is er iets mis?" vraagt Kiro en hij kijkt direct weer bezorgt.
ik antwoord niet en denk weer na. "Je weet.. ik hou mijn kop wel tegen over de anderen." zegt Kiro weer en ik blijf 'm aankiken.
"Weet ik... alleen, het is beter als je het toch niet weet.." besluit ik om maar te zeggen.
"Oke." zegt hij en hij haalt zijn hoofd weer weg. ik weet dat hij het hier niet bij gaat laten.. want hij is net zoals Esther.. ze moet en zal alles weten als iemand niet wil zeggen wat er is!

"Weet je het zeker?" vraagt kiro na een lange stilte en ik schrik. "Wat?" vraag ik vlug en ik kijk naar het matras boven mij. ik ga rechtop zitten en probeer een blik op te vangen van Kiro. hellaas zie ik alleen de rand van het bed.
"Dat je het me niet wil vertellen." Kiro steekt zijn hoofd were langs het matras en nu zijn onze gezichten nog maar 5 centimeter van elkaar verwijderd.
ik loop rood aan en kijk hem recht in de ogen aan. ik schud mijn hoofd en ga weer terug liggen.
"Ik ben er zelf nauwlijks uit.. dus het is beter als je het nog niet weet.." zeg ik en Kiro kijkt me verbaast aan.
"Mij best." zegt hij en blijft me aankijken. ook als ik mijn ogen sluit blijft hij me aankijken.
bij die gedachte vormt zich dat rare maar prettigge gevoel zich weer in mijn buik. 'Het mag niet!!' denk ik en mijn ogen schieten open. ik kijk Kiro recht in de ogen aan.
'Dit is niet waar! dat mag niet!!' denk ik en ik sta op, ik loop de cabine uit en kijk naar buiten.
'Gelukkig! de bus rijd niet!!' denk ik en ik loop naar buiten.
"We gaan over anderhalf uur weer weg!" word me nog nageroepen door de buschauffer maar ik zeg niks terug en loop naar het bankje aan de overkant.
gelukkig is hier niemand.
ik ga voor het bankje op de grond zitten en leg mijn hoofd op mijn knieën.
Ik merk hoe het zachtjes aan begint te regenen maar ik trek me ook daar niks van aan.
'Ik wil het gewoon niet!! waarom!! ik wil helemaal niet zo zijn!! hij is mijn beste vriend!!!' denk ik kwaad en het gaat steeds harder regenen.
dan leg ik mijn hoofd op het bankje en staar naar de donkere lucht.
de druppels vallen in mijn gezicht en op een gegeven moment moet ik mijn ogen sluiten want anders komt het water in mijn ogen.
'Shin! Wees nou eens eerlijk!! vind je hem leuk als vriend of vind je hem leuk, leuk?' dat is wat ik aan mezelf stel. in mijn gedachten.
ik weet dat ik hem leuk vind op de verliefde manier..... maar ik wil het gewoon niet onder ogen zien!
ik wil het gewoon niet!!
wat als de anderen erachter komen!?
dan ben ik verloren!!
ik wil hem gewoon niet leuk vinden...
maar toch doe ik het!!
Het mag niet!!
ik wil het niet!!!
waaarrromm!!!

de tranen stromen over mijn wangen en eerst denk ik dat het de regen is................

Kiro Pov:

Ik sta voor het raam en kijk naar het donkere buiten.
Shin zit voor een bankje in de regen...
'Waarom voel ik me nu zo klote? het is toch zijn probleem? niet de mijne!!' denk ik bij mezelf en ik zet mijn hofd tegen het raam.
plots voel ik twee handen op mijn buik en kijk ik achterom.
Esther staan voor me en ik grijns........................................................................................................................

volgende quizz!!!

helemaal nikss.....
.

Reageer (2)

  • feltonlover

    wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



    ga door plz(H)

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Doorgaaan Bitte :D
    WIl je het weer ff zegge als nieuw deel is :)?

    Byee !(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen