okey...

mensen dit is een nieuwe seriee van mij..
in deze quizz ben je niet egt bepaalt 1 persoon.. dus er valt ook niemand voor te stellen.
verder zijn er 2 bands die samen op tour gaan:

Cinema Bizarre
en
So What

Ow enne voor ik het vergeet:
Dit is geen Cinema Bizarre haters verhaal!!!
want ich liebe Cinema Bizarre!!(H)
duzz....

de mensjes die er in voorkomen:

Kiro, Strify, Shin, Yu, Luminor, Esther, Laura, Melissa en Ena:D
Cb en So What...
mensen...

Op Tour:
niemands Pov:

"Jongens schiet nou eens op!!" roept Esther ongeduldig als zij, Ena, Melissa en Laura al bij de deur staan te wachten.
"Jaja! we komen al!" roept Kiro lachend terug en de jongens komen er ook eindelijk aan gestrompelt.
"Dat werd tijd!" zegt Laura grinnikent en Yu geeft haar plagerig een duw.
Met zijn allen lopen ze naar buiten. de bus staat er al en ze stappen in.

"Op naar Frankrijk!!" zegt Melissa en ze ploft neer op een stoel. "Moeten we dan werkelijk Frans praten!?" vraagt Shin klagend. "Ja!" zegt Luminor. "Ze leren voor mij maar Engels!!" zegt Laura standvast en ze doet haar handen over elkaar en ze doet net alsof ze boos is. "Nou je zou toch moeten." zegt Esther grinnikent. "Ze kunnen me de boom in!" zegt Yu en de bus begint te rijden.

"Wat zullen we eens gaan doen?" vraagt Shin zuchtent. "Film kijken?" vraagt Melissa en ze kijkt iedereen vragend aan. "Is goed!" zeggen Strify, Shin, Kiro, Luminor, Yu, Laura en Ena in koor. "Maar géén Titanic!!" roept Esther er nog snel achterna en ze kijkt Melissa drijgend aan. "Jaja, rustig maar!" Melissa verweert d'r lachend en Kiro slaat een arm om Esther heen.
"Oke.. wie heeft de films bij zich?" vraagt Luminor dan maar en iedereen is stil. "Lau... jij had ze toch mee genomen?" vraagt Yu en hij kijkt haar aan.
"Nee... dat zou jij toch doen?" zegt Laura gespeeld serieus en ze doet moeite om haar lach te verbergen.
maar Yu doorziet haar acteren en begint haar te kietelen. "Je hebt ze wel mee! geef maar toe!!" zegt hij en Laura begint te gillen. "Whaaaa!!!!! Yuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laaaaatt NMhee Lohohhss!!" gilt ze en ze valt achterover op Luminor z'n schoot. Luminor kijkt de twee met opgetrokken wenkbrauw aan en Esther, Ena, Kiro, Shin, Strify en Melissa liggen in een deuk.
"Jongens doe ff normaal!" zegt Luminor vaderlijk en Yu kijkt hem dom aan. "Ja paps.." antwoord Laura en ze gaat grinnikent rechtop zitten. Yu donderd van de bank af en Laura en Esther liggen in een deuk. "Dat gezicht!!" piept Esther en ze wijst naar Yu die haar dom aankijkt. (Yu heeft last van de domkijken ziekte:P).
"Heb je lol?" vraagt Ena met een schuin hoofd aan Esther als ze na een tijdje nog niet uitgelachen is. "Jahha.." giert Esther en Kiro probeert haar een beetje te kalmeren. "Lau.. pak jij even een film?" vraagt Yu die nu eindelijk ook weer zit.
"Is goed.." zegt Laura suf en ze staat op.
als Laura de films pakt, doet Shin de gordijnen dicht omdat het licht is buite. (tis iets van 3 uur in de middag.)
als Laura uiteindelijk eindelijk een film heeft gevonden loopt ze terug en stopt de dvd in de dvd speler.

ergens midden in de film:
"Strify doe dat gordijn eens dicht!" klaagt Yu en hij kijkt naar Strify die naar buiten zit te staren. "Nee!! Ik kijk naar buiten!" zegt Strify zonder om te kijken.
"Ik zie zo niks!" zegt yu kwaad. "Nou en!!" zegt Strify licht grinnikend terug. "Doe dat gordijn dicht!!" beveelt Yu en hij kijkt Strify nijdig aan.
"Nee!!" zegt Strify en hij steekt zijn tong uit.
"Luminor zeg er eens wat van!" jammert Yu en hij kijkt Luminor zielig aan. "Strify doe dat gordijn dicht! we kijken film! als jij zonodig naar buiten moet kijken ga je dat maar ergens anders doen!" zegt Luminor die egt helemaal gek word van dat gezeik. "Ma..." begint Strify en Yu glimlacht zelfvoldaan. "En Yu jij moet niet zo zeiken!!" vervolgt Luminor en Yu kijkt hem gekwetst aan. "Nah!" zegt Yu en Strify grinnikt. Strify doiet het gordijn dicht en kijkt naar de film...
niet dat ie daar wat van zal begijpen maarja...^^

de rest is voor de volgende quizz!!
ik wil wel reacties graag!

misschienn... kijk maar bij ; op Tour
kijk bij ; op Tour

niks...
niks...

Reageer (3)

  • feltonlover

    suuuuuuuuuuupr...^^ gaa door:D

    1 decennium geleden
  • Yuka

    hij is ook leuk
    xxx tinkie

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Whieee iK vind hem nu al leuk :D:D

    WIl je het ff zegge als er een nieuw deel is :)?

    Bye (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen