Computer deed lastig, ik kon niet eerder posten. En ik heb echt véél te véél huiswerk, BAH!

Anna, Jasper en Peter gingen met z’n drieën samen zitten. Ze moesten bespreken wat ze met de newborns zouden doen. Anna had haar stapeltje met aantekeningen bij, Resa’s blaadje lag bovenaan.
“Resa heeft Peter overwonnen. Als dat geen garantie is voor het feit dat ze goed vecht, weet ik het ook niet meer”, zei Anna. Jasper lachte haar dankbaar toe. Anna legde Resa’s blaadje opzij.
“Annemarie vecht goed, lijkt me”, zei Jasper. “Toen ik tegen haar vocht leek ze me een van de beteren.”
“Ze vecht in ieder geval niet met haar instinct, maar door na te denken”, stemde Peter in.
“Dan denk ik dat we ook haar kunnen laten blijven”, besloot Anna, en legde het blaadje op dat van Resa.
“Cédric en Enzo vochten op instinct”, zei Peter, die de volgende blaadjes zag. “Ze waren makkelijk te verslaan.
“Inderdaad, ik moest niet eens moeite doen”, zei Jasper. Anna legde beide blaadjes op een stapeltje naast dat van Resa en Annemarie.
“Zita en Brent vochten ook niet slecht”, zei Anna. “Ze dachten na. Maar ik denk dat ze nog wel wat training nodig hebben.”
“Tja, wat doen we dan met hen? Maria zei dat we enkel de besten mochten houden”, zei Jasper.
“We beslissen straks”, zei Peter. De briefjes verdwenen weer onderaan de stapel. Uiteindelijk werden er drie groepen gevormd: Resa, Charlotte, Janus, Nicolas, Laura en Annemarie mochten blijven. Jade, Zita, Brent, Jelle en Dylan waren een twijfelgroep. Manon, Lowie, Enzo, Lou, Cédric, Diégo en Pierre vormden de laatste groep en zouden het niet overleven.

Reageer (1)

  • Inger1234

    jeej resa blijft leven!!
    heeeel snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen