Foto bij What if it didn't go the way it went {2}

read and judge

De les ging gewoon door alsof er niks was gebeurt. En dat was er ook eigenlijk niet, want niemand had het boze gezicht van de knappe jongen gezien alleen ik en hete bezorgde meisje naast hem.
Toen de les was afgelopen deed ik rustig mijn boeken in mijn tas, en liep het lokaal uit. Maar onderweg naar de kantine werd ik tegen gehouden door de knappe jongen en meisje achter hem. 'Edward doe niet zo dom laat haar nou' zei het meisje nu boos tegen de knappe jongen die dus Edward heet. 'Kan ik je ergens mee helpen?' vraag ik vriendelijk. Hij komt dichterbij en duwt me hard tegen de muur. 'Edward!' riep het meisje nu. 'Bella, laat me even. Ik moet het zeker weten.' 'Dat kun je ook normaal doen' ze probeerde Edward bij me weg te trekken maar er kwam geen beweging in. 'Wat ben jij?!' 'Bedoel je niet; heo heet je? Of zeggen jullie dat hier anders, ik kom namelijk uit een grote stad in Europa' zeg ik rustig. Maar hij wordt er alleen maar kwader van 'Doe niet alsof je niet weet waar ik het over heb' 'Zijn er problemen Kai?' 'Nee, alles is goed' 'Ken je hem?' 'Ja wil je nu aan de kant gaan' Hij gaat aan de kant zodat ik weg van de muur kan stappen. 'Dankje' Ik steek m'n hand uit naar het meisje dat Bella heet. 'Mijn naam is Kailynn' Ze neemt m'n hand aan. 'Ik ben Isabella maar noem me liever Bella. En dit is Edward' Ze tikt hem aan met haar elleboog. Hij knikt alleen maar. 'Mijn naam is Draco' Bella kijkt een beetje raar vanwege de naam. 'Zijn jullie nieuw hier?' Ik knik. 'We zijn hier pas komen wonen. Maar we zien jullie nog wel eens keer' 'Oke. Doei' Ik knik en loop samen met Draco weg die zijn arm om mijn schouders slaat. 'Ze zijn vast een koppel' Hoor ik Bella nog zeggen. 'Je moet niet zo schijnheilig doen Kai. Hoelang denk je dat je volhoud, hij heeft het nu al bijna door' zegt Draco bezorgd. 'Maak je geen zorgen dit kan nog wel eens leuk worden' lach ik 'Je veranderd ook nooit he' We lopen de kantine in en pakken allebei wat eten en gaan aan een tafeltje zitten. 'Daar heb je die twee' Ik kijk om het boeit me niet of ze het zien. Ze lopen ook naar een tafel toe als ze eten hebben gepakt. Ik zie hem wat zeggen tegen de mensen aan de tafel en ze kijken allemaal onze kant op. Ik lach vriendelijk naar ze, en draai me dan weer om.

Reageer (3)

  • BVBunicorn

    Leuk! (:
    VERDER.

    1 decennium geleden
  • WandFight

    Leuk! (:

    Snel Verder!!
    x

    1 decennium geleden
  • yuurimoon

    verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen