11.
Justin en ik liepen zwijgend naast elkaar. We zeiden allebei geen woord. Ik vond het wel best zo. Dan zeurde hij tenminste niet aan mijn hoofd. Ik was benieuwd hoe Lauren ging reageren als ze zag dat ik Bieber meegenomen had. Waarschijnlijk ging ze heel hyper doen, als ze dat niet al was, en dan zeggen dat ze hem sexy vond of zo. Dat was gewoon typisch Lauren. ‘Wie komen er eigenlijk allemaal?’ haalde Justin me uit m’n gedachten. ‘Oh, mensen. Je kent ze niet.’ Antwoordde ik. ‘Ja, ik snap dat er mensen komen. Maar wie?’ zei hij met de nadruk op ‘wie’. Ik zuchtte. ‘Lauren, Jus, Tin, Sarah, Taylor, Nathalie, Amber, Franklin, Lisa, Simon, Alonzo, Valerie, Dylan, Harry, Stephen, Travis, Finn, Tori, Wesley, Zoey en nog wel meer.’ Somde ik op. ‘woho, stop. Ik ben de helft alweer vergeten. Lauren, Jus, Tin, Sarah en toen…? Wat een rare namen trouwens. Jus en Tin.’ Zei Justin toen. Ik grinnikte. ‘Ja, eigenlijk heetten ze allebei Justin maar Lauren en ik hebben ze Jus en Tin gedoopt. Gewoon omdat het handig was en het ook leuk klonk.’ Justin trok zijn wenkbrauwen op. ‘Hee, toevallig. Ik heet ook Justin!’ ‘Je meent het.’ Zei ik sarcastisch. Justin knikte blij. ‘Nou, dan kunnen jullie het vast goed met elkaar vinden.’ Zei ik en we liepen het strand op. Je kon het feest al horen want de muziek stond aardig hard en er brandde een groot vuur.
Toen we er eindelijk waren kwam gelijk Lauren op me afstormen en gaf me een knuffel. ‘Hehe, eindelijk. Daar ben je! Wat duurde dat lang zeg.’ Ze lachte en daarna pas viel haar blik op de persoon naast mij. ‘O my God, Rose. Hoe kom je aan Bieber!? Waarom heb je hem meegenomen?’ Ik haalde m’n schouders op. ‘Anders mocht ik niet naar hier komen.’ Zei ik. ‘O my God.’ Lauren zette grote ogen op en knuffelde toen ook Justin stevig. ‘Welkom, Justin. Echt leuk dat je er bent! En O mijn god, wat ben jij sexy. Nog sexier dan op tv.’ Ze giechelde even, drukte een kusje op Justin’s wang en trok me toen mee. Volgens mij had Lauren al wat alcohol op. Anders had ze Justin nooit geknuffeld en een kusje gegeven. Ik keek even lachend achterom naar Justin en wenkte toen dat hij mee moest lopen. Hij had ook een grijns op zijn gezicht en baande zich toen ook een weg tussen alle mensen. ‘AAH, Jus en Tin!’ Blij viel ik de twee jongens op de hals. Jus en Tin moesten allebei grijnzen en knuffelden me terug. ‘Tof dat je ook nog kon komen.’ Grijnsde Tin. Ik knikte enthousiast. ‘Natuurlijk. Ik ging dit echt niet missen hoor.’ Ik lachte en klapte even als een klein kind in m’n handen. Opeens merkte ik hoe iemand naast mij kwam staan. Ik keek naast mij en zag Justin een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken. ‘Oja, Jus en Tin, dit is Justin. Justin, dit zijn Jus en Tin.’ Justin glimlachte even en ook Jus en Tin moesten lachen. ‘Dus, nog een Justin.’ Grinnikte Tin. Justin knikte. ‘Yup, toevallig.’ Toen stonden we daar. Lauren maakte een einde aan de ongemakkelijke sfeer. ‘Kom, we gaan iets te drinken halen. Ik heb me toch een dorst.’ Ze pakte m’n arm vast en trok me weer mee. ‘Hier, alsjeblieft.’ Ze duwde een bekertje met een doorzichtige vloeistof in m’n handen. ‘Wat is het?’ vroeg ik. ‘Lekker.’ Zeiden Jus en Tin in koor. Ik hield het bekertje even bij m’n neus en rook eraan. ‘Nou hup, gewoon opdrinken. Het is geen vergif.’ Brabbelde Lauren en ze pakte voor haarzelf ook een bekertje met dezelfde vloeistof erin. ‘Kom, dan drinken we tegelijk. En dan in een keer hè.’ Ze hief haar bekertje op en duwde het tegen die van mij aan. ‘Een, twee, drie.’ Ik zette het bekertje aan m’n mond en dronk het in een teug leeg. Ik trok een vies gezicht. ‘God, wat sterk. Wat was dat in godsnaam?’ ‘Lekker. Dat zeiden we toch.’ Lachte Jus. ‘Hmm, Ja, heel lekker.’ Ik gooide het bekertje in het zand. ‘O, Justin. Wil jij ook wat?’ Lauren hield Justin ook een bekertje voor. Justin schudde snel zijn hoofd. ‘Nee, dankje.’ Zei hij. ‘aah, kom op. Het is echt lekker.’ Weer schudde Justin zijn hoofd. ‘Hmm. Oké, dan niet. Saaie piet.’ Ze dronk het bekertje weer in een slok leeg en trok me toen weer mee. ‘En nu gaan we party machen!!!’ gilde ze blij. Ik moest lachen en liep achter Lauren aan.
hoi, ik heb niet echt veel te vertellen. behalve dat ik zin heb in donderdag en volgende week. want donderdag ga ik - eindelijk - naar NSN3D jaja, en volgende week ben ik in Londen. Wat betekent dat ik die week niet veel zal posten. misschien wel helemaal niks, ligt eraan of ik daar op de computer mag of niet want ik zit in een gastgezin, en ja, blablabla dat was het wel xd. als jullie iets te vertellen hebben, zet het vooral in een reactie want dat is leuk :'D
Reageer (7)
Omgg ik heet oook Taylor tenminste zo word ik genoemd eigenlijk heet ik Taylor-Ann xd. Toevallig .
1 decennium geledenmeeeeeeeeeeeer!
1 decennium geledenVERDER VERDER VERDER
1 decennium geledenIK HOU VAN JUS EN TIN HAHAHA.
1 decennium geledenNSN3D is uspertoffff!!!!!<3 ilovedit. OKAY en ik houd dit ook <333
1 decennium geleden