[ 080 ] Epiloog
Zo dit was het dan. Ik hoop dat dit verhaal niet voorspelbaar, saai of on-origineel was. Laat een reactie achter om me te vertellen wat je er van vond en Klik hier voor het vervolg van Roses are Red | Violets are Dead | DM |
Als je niet geïnteresseerd bent in het verdere verloop van Rose haar leven ( Waar Draco natuurlijk weer in voor komt ) dan bedankt ik je voor het lezen van mijn verhaal en voor het eventueel plaatsen van reacties en Kudo's.
Liefs Alohomora
Als je niet geïnteresseerd bent in het verdere verloop van Rose haar leven ( Waar Draco natuurlijk weer in voor komt ) dan bedankt ik je voor het lezen van mijn verhaal en voor het eventueel plaatsen van reacties en Kudo's.
Liefs Alohomora
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (60)
Oh my gosh die had ik nie zien aankome ;o
1 decennium geledenje hebt echt een geweldig verhaal geschreven, en het vervolg wordt vast net zo goed (of beter als dat mogelijk is) en die ga ik ook zeker lezen! het is eigenlijk best wel fijn dat ik een tijdje niet heb gelezen, want dan kan ik heel veel hoofdstukken lezenxD;) en bedankt voor je super awesome verhaal:)
1 decennium geledenmy god : o
1 decennium geledennooit verwacht
haha deze is een beetje -zeg maar gerust een pak- minder dan die vanintrested
ow, het is al een tijdje geleden dat ik nog een reactie heb gezet, sorry >.< school enzo
1 decennium geledenmaar je schrijft echt gewèèldig! Ik ga zeker het vervolg lezen (;
En het valt me opeens op dat ik naar Last Kiss van Taylor Swift luister, best toepasselijk vind ik...
xx
Haha, hoezo toevallig mn zusje zet net my life would suck without you. op ken je vast wel. Ik snap alleen niet dat haar broer zon engert zou kunnen zijn. Oke ik moet nu echt een super lang verhaal gaan vertellen want dit moet en zou mn laatste en langste reactie moeten zijn. ik heb echt super genoten van dit verhaal en ik weet 1000% zeker dat je andere verhaal nóg beter word (kan dat?). Je schrijft echt super leuk enzo. Alleen mag er drama in i loveeeeeeeee drama. Want dan kan ik mezelf uit lachen omdat ik gewoon huil om een verhaal. Achja het is minder levenloosdan huilen omdat je internet verkering ofzo het uitmaakt. hahaha. En ik hoop dat je ook nog een verhaal gaat maken van die 4 keuze's want die leken me ook heel leuk. Alleen nu moet ze de dark lord gaan dienen. Iegh bah jakkie, maar draco zit toch ook bij de dark lord? dan kunnen ze elkaar toch ook zien ect? trouwens mijn excuses dat deze reactie redelijk laat komt maar ik was druk met school (NOT maar ik moest even een smoesje hebben). Ik beloof plechtig dat ik inm het vervolg eerder een reactie zou plaatsen en ik ga proberen bij elk hoofdstuk op zn minst een reactie te plaatsen en anders doe ik wel altijd lange tenzij ik geen inspiratie heb. Fack mn inspiratie is nu al op maar je verdient echt een lange reactie. Ik kan er niet tegen als mensen alleen verder ofzo zeggen. Want jij doet echt moeite enzo om voor ons een deel te schrijven en dan komen zij aan met dat: snel verder. Hallo, hoe opdringerig kun je zijn? maar oke, ik heb magische krachten en ik wist het allang van dat broer enzus. Maarja ik wou de pret niet verpesten weetje dus ik zei maar nix :x maar het klopt gewoon niet alec+mary broer en zus. Never, en ik zeg nooit never dus dit is een erge uitzondering. Maarja jij bent de schrijfster en jij bepaald wat er gebeurt dus het zal wel moeten helaas. Ik vraag me eigenlijk af of ze draco uberhaupt nog tegen zou komen als het aan de dark lord lag. ik denk het eigenlijk niet. Weetje wat me wel vet lijkt, als ik gewoon een reactie schrijf die ong even lang is al een hoofdstuk, maar als ik dat wil mag ik nooit meer reacties schrijven, dan moet ik al mn gedachten in mn kop houden en dan op t eind van het verhaal er allemaal uitgooien, en dan moet jij leven van de snel verder reacties en dat vind ik ook weer zielig voor jou, ik ben ook al superlang aan dezereactie bezig, dus ik hoop dat je hem uberhaupt leest anders word ik very kwaad. Zo ik ga hem ff kopieren in word om te kijken hoeveel woorden het zijn, ik wil eigenlijk 300 woorden want dat is meestal ook zo in een verhaal. Shit ik heb geen word op mn laptop dan word het tellen eh? Oke bij 43 gaf ik op maar het zal wel rond de 200 zijn ithink maybe more. Best knap van me, ik ga denk ik zo even douchen want ik heb het koud. Ik was vandaag onder gestroomt door de regeen en nu is mn vest nog koud+mn haren nat. Ikhaat het feit dat ik 1 uur moet fietsen, maar gelukkig werden we toen we nog 10 minuten moesten fietsen (ik denk in dit verotte weer dat dat wel 30 minuten zou duren) door de moeder van een vriendin op gehaald. En als die moeder dat niet had gedaan was ik deze reactie nu niet aan het schrijven want dan was ik nu iets heel anders aan het doen ithink. Ttjonge in begin nek pijn te krijgen enik wil stiekem naar het volgende verhaal maar je verdienthet niet om een afgeraffelde reactie te krijgen weetje. Dus ik moet door! Weetje eigenlijk verwacht ik dat draco naar harry gaat en samen met hem proberen voldermorth te vermoorden, maar jij wilt niet afwijken van de orginele verhaal lijn toch. Volgens mij ben ik echt al 10 tot 12 minuten aan deze reactie aan het werken terwijl ik tegelijk met mn zusje praat en nog meer dingen doe. Maar ik vraag me eigenlijk af of draco niet uit die dooddoeners gasten word gegooit aangezien hij een beetje schëiterd is met mensen vermoorden ect. Achja ook wel schattig, macho met klein hartje ;p. Eigenlijk lijkt het me best cool om draco/tom felton een keer in het echt te ontmoeten alhoewel hij ook iets weg heeft van een paddenstoel en dat is ook irritand. Volgens mij verveel ik je meer met deze reactie dan dat je het leuk vind ofzo. Achja wat moet je ook met zo'n vervelend blaag zoals ik. Ik betwijfel of ik al een langere reactie heb dus ik moet enzal door gaan. Ik ga eens even checken over welke reactie jij het had. Naja kan het niet vinden dus dat betekend dat ik sowieso door moet gaan anders stel ik jou+mezelf te leur. Ik doe denk ik nog zo'n 5 á 6 zinnen en dan is dit echt een mega lange reactie geloof ik. Ik ga proberen een paar zinnen te vullen met een beschrijving over dit verhaal. Dit verhaal is mega cool, maar ook spannend, romantisch met wat drama, veel draco, en voldermorth. Dan heb je ook nog de enge Alec en blaise en roxy die je op het einde nooit meer zag maar dat geeft niet. Eigenlijk is dit in combinatie gewoon het ULTIEME VERHAAL! Whahaha het klinkt zo overheersent ofzo. Heel raar, het ultieme verhaal, maarja het is zo. Weetje ik heb het gevoel dat dat scroll balkje maar niet kleiner word, of licht het soms aan mij. Maar ik baal echt vreselijk als deze reactie korter is dan gister, dus ik dnek dat ik hem post. Als hij kleiner is dan ga ik wel verder. xox en veel succes verder met het volgende verhaal, ook dan zie je mijn lange reacties vast wel eens langskomen!
1 decennium geledenTrouwens +1 kudo.