Foto bij I wish you knew everything.

Song to listen to while you read : 8mm - Liar

Liefste Bill,

Het is alweer lang geleden dat ik even alles heb opgeschreven voor je. Nog steeds is mijn leven er niet makkelijker op geworden door jou. Nog steeds bij alles wat ik doe, heb ik jou in gedachten. Er gaat geen dag voorbij of je bent er.

Maar nog steeds snapt niemand die onverklaarbare liefde voor jou, die nu al 4 jaar in mij wakkert. Hoe puur die liefde dan ook niet is, ook al zullen er mij weinig geloven. Je zou eens moeten weten Bill, wat ik allemaal voor je zou overhebben. Ik zou echt iedereen en alles achterlaten voor je.

Bill de laatste tijd kan je me weer tot het uiterste drijven. Ik heb echt nood om nog eens echt krijsend te huilen. Net als ik gedaan heb op nieuwjaarsnacht. En dat was ook voor jou. Velen zullen me nu gek verklaren, maar ik kon mijn gevoelens voor je niet meer in bedwang houden op dat moment. Ik ben die nacht naar huis gegaan, en heb toen echt eens luid kunnen uithuilen, zonder dat er iemand last van had.
Weet je Bill, ik weet op dit moment echt geen raad meer met mezelf. Je drijft me zo hopeloos, maar dat licht niet alleen aan jou. Ik wil niet al de schuld op jou steken en je zeker geen schuldgevoel aanpraten. Want al bij al, ben je nog altijd het mooiste wat me in 4 jaar is overkomen. Na 4 jaar heb ik nog steeds dezelfde verliefde gevoelens voor je.

Ik wou dat je alles wist,Bill. Dat je alles wist wat er in me omging. Dat ik alles wist wat er in jou omging. Want voor mij is dat ook belangrijk. Ben jij zelf wel zo gelukkig als je eruit ziet? Heb jij geen nood aan liefde Bill. Echte liefde? Dat soort liefde die ik je wel zou willen geven, maar jammer genoeg niet kan. Ik wou dat je één keer kon aanraken, dat ik je één keer diep in de ogen kon kijken. Dat ik één keer je zijde zachte huid zou kunnen aanraken en in je oor fluisteren hoeveel je wel voor me betekend.

Jammer genoeg kan ik dit niet, lieve schat. Mijn liefde word steeds hopelozer voor jou. Ik wou dat ik je alles kon geven dat je maar wou. En het liefst van al, zou ik willen dat mensen me begrepen. Dat ze me echt begrijpen en niet alleen maar ja staan te knikken en zeggen dat alles wel goed zal komen of dat mensen zeggen dat ik terug met mijn voeten op de grond moet komen dat ik niet zo puberachtig meer moet doen dat ik je toch nooit kan krijgen.
Ik weet geen raad meer met mezelf, Bill. Help.

Maaike Van Eeghem, 28 maart 2011

Reageer (1)

  • xHOBBIT

    Liefje,
    echt waar. Ik weet totaal niet wat ik hierop moet zeggen. Het raakt me zo, nog meer dan anders. En echt, ik wou dat ik er iets kon aan doen ;( maar nee, das weer onmogelijk eh :-/ want echt, ik wil alleen maar dat je gelukkig bent en er niets je pijn doet.
    Het ergste van al is dat ik het zoveel zeg maar er zelf ook telkens weer intrap.. Jongens zijn echt voor niets goed eh ;o ze doen ons alleen maar pijn
    maar toch, ergens kunnen we niet zonder hen, hebben we hen echt nodig
    en dat suckt echt voor dood :/
    Schat, weet dat ik er voor je!
    xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen